Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I69v63o 86C36i13l45i34c69h

2. 5. 2021 17:22

Dostal jsem soukromě několik dotazů na klipy, které jsem svítil a systém mi nedovoluje to doplnit do článku jako drobný odkaz na slovo "klipy", takže kdyby to ještě někoho dalšího zajímalo, tak tady jsou některé starší, které jsou již oficiálně venku:

https://cilich.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759953

1 0
možnosti
JR

J27a59n 86R43á26ž

2. 5. 2021 17:17

Nesmyslná "opatření" vlády postrádající jakoukoli logigu už dosáhly stavu, že i poměrně disciplinovaný občan, jako jsem já, podporuje výzvy k občanské neposlušnosti, které se stále častěji ozývají.

PS. Zřejmě netrapnejší veřejné vystoupení ministra, které jsem po roce 89 zaznamenal bylo, když v TV Arendberger odůvodňoval nutnost omezení venkovních sportovních aktivit.

4 0
možnosti
Foto

I23v62o 91C55i75l51i72c33h

2. 5. 2021 17:38

Mne asi úplně nejvíc nakrklo, když těsně po nástupu prohlásil, že bude zcela vědomě vydávat protizákonná opatření ;-€

4 0
možnosti
Foto

Ivo, líbí se mi, že nešulíš a všem diskutérům odpovídášR^

4 0
možnosti
Foto

I50v17o 92C98i14l79i73c11h

2. 5. 2021 11:36

Horste, všem taky ne. Někde nemám příliš co odpovědět ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vážený příteli (s dovolením), v profilu uvádíte, že zde na severu neseženete dobrou slivovičku. Tak to ní pravda! Zajeďte do palírny v Roudném (Sedmihorky, Hnanice) a okoštujte! Nejen slivovičku, ale i jiné plody, která prošly kvasným a destilačním procesem. Po dvou - třech pořádných panácích se chmury rozplynou a svět bude se zdát hezčí!

Mne neštve to, že nemůžu to nebo ono, protože stejně, vzhledem ke zchátralosti tělesné schránky, musím delší trasu než asi 500m zdolávat vozidlem.

Ale to, že logika a slušné chování věrchušky k lidu tu dostává na hýžď!

Můj bývalý kolega, když byl (za socíku) zdeptán různými podnikovými vymyšlenostmi, se z toho nemohl vypsat, a tak, když pohár přetekl, otevřel okno a do krásného Šáreckého údolí silný hlasem pravil: "P....éééél !"

Jeho zvolání si vyslechli náhodní poutníci a různá zvěř, jakož i Šimkův oslík , pasoucí se na protější stráni.

Já to zase řešil tak, že při štípání špalků jsem tato dřeva křtil přiléhavými jmény. To též má něco do sebe, neboť jednak ulevíte duši, a pak člověka osvěží endorfiny - hormony štěstí, vzniklé fyzickou prací (na svém).

:-)R^

3 0
možnosti
Foto

I47v66o 49C67i90l12i18c76h

2. 5. 2021 11:40

Tu palírnu znám, párkrát jsem si tam nechával vypálit kalvádos z jablek z mé zahrady a umí to tam výborně R^

1 0
možnosti
MM

Mně také vadí tento dlouhotrvající stav, lituji lidských obětí a ekonomických krachů mnoha rodin.

Co mě však irituje snad více, je vaše zlehčování a popírání faktů, že omezování sociálních kontaktů a nošení respirátorů je základem snahy omezit a zastavit pandemii . O některých nesmyslných opatřeních naší vlády netřeba diskutovat.

1 0
možnosti
Foto

I59v95o 84C29i63l65i84c14h

2. 5. 2021 11:06

Každý to holt vidíme z jiného pohledu, s tím nic nenaděláte.

4 0
možnosti
Foto

Blog chápu a jasně.... vždyť už nás to štve všechny... Zároveň ale poznámkou o karmě trochu potvrzujete, že občasné fakt přepálení tématu ( podle mého názoru) je vedené snahou o její výši. Myslím, že je to omezujécí... Ale neberte to jako útok. Přeji (a nejen Vám) ať se co nejdřív můžeme věnovat tomu co máme nejradši...

1 0
možnosti
Foto

V tomto se Filipe mýlíte, píšu vše tak, jak si to upřímně myslím (naopak se občas musím krotit, aby ten článek nestáhli, což se mi také stává), ale nezapírám, že mne samozřejmě potěší, když se to lidem líbí. Bylo by asi divné, kdyby ne.

3 0
možnosti
JT

R^ už k tomu asi není co dodat. Tohle je upřímné od srdce, většina ostatních je terapie. Mám to podobně.:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak, děkuji R^

1 0
možnosti
JK

"Je mi úplně jasné, že tenhle článek mi mé celkové blogové hodnocení hodně moc sníží a je mi to fuk."

Tahle dětská hesla mě vždycky rozesmějou...

2 3
možnosti
Foto

Rád jsem Vás pobavil :-)

2 0
možnosti
PL

Nemyslím si, že by Vám tento jako vždy upřímný článek snížil už tak velmi pěknou karmu.R^

Vydržte, dlouhá bouřka snad už odchází, a i když ještě chvíli nebude úplně pryč, snad se už blýská i na lepší časy.;-)

6 0
možnosti
Foto

Kéž byste měl pravdu, ale oni se té své před rokem nečekaně nabyté moci vzdávají jen neradi a drží se jí dokonce i za cenu porušování zákonů a soudních rozsudků ...

2 1
možnosti
Foto

Rozumím, také mě to štve.R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.