Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Ivo, plně sdílím Vaší naštvanost. Jsem přesvědčen, že velké množství lidí je s tolerancí vlády a Babiše na nule. Je proto třeba psát i takovéto blogy, aby lidé věděli, že stejně smýšlí více lidí.

Podle mého je řešení asi jen jedno - projevy masové občanské nespokojenosti v podobě veřejné demonstrace či petice apod. Obdobně jako komunisti za minulého režimu se totiž Babiš obává zřejmě jediné věci, a to jsou hromadné protesty, o kterých se následně bude hovořit ve světě. Vzpomeňme na statisíce nespokojených lidí na Letné v roce 2019, o které psali i v USA jako o největší demonstraci v ČR od roku 1989. A je fajn, že i dnes proběhly protestní akce...

Takže za mě karma R^

9 0
možnosti
DR

No nevím. Ty včerejší "protesty" všech těch pochybných spolků vypadaly spíše hodně komicky.

1 2
možnosti
Foto

My jsme měli u nás v muzeu minulý pátek skvělé vystoupení Jana Buriana. Byla to beseda o Islandu online. Jasně, osobní účast je osobní účast, ale i tak to bylo hodně milé kulturní osvěžení a těšení se na dny příští.

5 0
možnosti
RS

Tato zpověď je lepší, než většina vašich článků, ne že by se mi nelíbily, ale tento je převyšuje slovy od srdce. Jen tak dál. Držím palce.

5 0
možnosti
PB

Karma. I já býval osvětlovačem ve státním divadle, kdysi.

2 0
možnosti
Foto

J49a26n 18A62n50d14r22l54e

1. 5. 2021 23:07

kašlete na snížení hodnocení, probůh, ale třeba já jsem vám jej trošku navýšil, hezkej článek to je, ne že ne...:-)R^ a doufám, že divadlo zase bude brzy normálně žít...R^

5 0
možnosti
Foto

Vždyť píšu, že je mi to fuk :-) Ono to sice také potěší, ale kvůli tomu opravdu nepíšu, to nemohu říct. Ale máme tady jeden takový ošklivý, nepěknou věc​! ;-)

1 0
možnosti
ZH

A já myslel, že příčinou jsou rozpadlé boty, tedy nemožnost vyjít ven. ;-D

Já mám s nemožností zajít do hospody zcela jiný problém - tak tak stíhám vařit pivo pro vlastní potřebu. ;-D Po 20 litrech na várku to fakt žádná hitparáda není...

1 0
možnosti
Foto

I65v42o 58C68i32l76i28c92h

1. 5. 2021 22:42

V těch děravých botách bohužel musím chodit dál. Až konečně otevřou obchody s obuví, tak ty smradlavé rozbité škrpály pošlu aktuálnímu ministru zdravotnictví doporučeně, ať z toho taky něco má.

4 0
možnosti
Foto

R^Dobrý článek, Ivo, díky za upřímnost. Držím palce Vám i nám všem, a vězte, že na každého jednou dojde. I když leckdy příliš pozdě...

5 0
možnosti
Foto

I32v24o 69C80i54l26i66c89h

1. 5. 2021 22:35

Díky Honzo a palce opravdu držme nám všem.

1 0
možnosti
Foto

Váš text plně chápu a souhlasím. Mi velmi chybí sport. Rok nic a klub kde jsem měl permanentku v únoru zkrachoval. Pravidelně jsme se tam scházeli a kromě sportu i pokecali. Já sem asi tři roky nepřispíval. Neměl jsem potřebu. Teď ji mám a to zřejmě ze stejných pohnutek jako Vy.

6 0
možnosti
Foto

I54v11o 73C25i26l13i13c73h

1. 5. 2021 22:15

Začal jsem opět psát po pětileté pauze loni na jaře nebo maximálně začátkem léta (nechce se mi to hledat). Takže jo, asi máme podobné pohnutky.

3 0
možnosti
Foto

Karmu dávám, souhlasím s vámi a chválím vás ..... a je nám to hov..uby platný. Už jsem to psal u jiného blogu: pokud se dříve snad i normální člověk dostane na nejvyšší funkci, mozek se zlomí, mentální a morální sektory vysublimují a dotyční bezskrupulózně a arogantně přestane respektovat nejen i pro něj dříve důležitá morální pravidla, ale dokonce i zákony, jejichž dodržování dosud prosazoval a vymáhal.

Co se stane, až takový člověk ve funkci skončí? Dorostou mu extrahované buňky a bude se zase chovat morálně a slušně?

A úplně nejhorší je, že s náma můžou takhle neoprávněně manipulovat naprosto beztrestně.

4 0
možnosti
Foto

I66v49o 75C67i22l41i71c90h

1. 5. 2021 20:40

Jenže co víc můžeme třeba my dva v současné situaci dělat, než protestovat alespoň takto? Pořád je až příliš lidí (dle mne cíleně vládou a nejen tou naší) vyděšených k smrti a pak docela významná část lidí, kteří by této vládě slepě věřili za všech okolností. My ostatní jsme neskutečně roztříštění a nedokážeme se spojit ;-(

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.