Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také tu jsem byl a zanechal Ti, Ivo, karmu...

1 0
možnosti
Foto

I66v78o 91C87i33l11i59c77h

4. 8. 2014 21:53

Děkuji Vám převelice vážený pane Horste :-)

0 0
možnosti
KT

Prohlašuji, že paní Moudrou neznám, nevím kdo to je, nikdy jsem ji neviděla a ani o to nestojím. Požádala jsem pana Cilicha, aby urážlivé útoky proti mé osobě a mému otci nemazal. Na svého otce jsem neupozorňovala a z diskusí se nenechám vyštvat.

2 0
možnosti
Foto

J68a85n19a 63M47a93j40o57v85á

30. 7. 2014 20:00

Klárko, nekmit...

3 0
možnosti
Foto

I60v80o 67C68i31l41i88c13h

30. 7. 2014 14:21

Pokud chce stát opravdu omezit kouření v restauracích, tak ať nekuřácké restaurace podpoří nějakou formou daňové úlevy. To by bylo mnohem čistší řešení než plošný zákaz, protože by to nezpůsobilo krachy hospod.

Ale to by stát něco stálo a nemohl by hlavně ukázat ten opojný pocit moci ;-€

3 0
možnosti
Foto

Byl byste pro, abych já dostával nějakou úlevu na dani, protože můj životní styl je zdravější než životní styl ostatních? Nebo proto, že jsem  tom třeba jen přesvědčen?

Potvrzujete mi to, co jsem napsal tuším předevčírem. ;-)

Zákaz kouření nezpůsobí krach hospod. Lidi jsou hodně tvární a zvyknou si na jakýkoliv nesmysl.

0 0
možnosti
Foto

I53v73o 27C76i68l79i60c64h

30. 7. 2014 8:56

Výborné a pořád aktuální R^

0 0
možnosti

Je záhadou, proč neagitujete za zrušení zákazu pro pány chodit na dámské záchody a naopak.

0 0
možnosti
Foto

I53v11o 16C41i67l14i73c35h

29. 7. 2014 8:03

Jeden záchod je určený pro dámy a druhý pro pány. Jedna hospoda je určená pro nekuřáky a druhá hospoda je pro kuřáky. Nyní chtějí všechny záchody sjednotit jen pro dámy a páni ať si chodí ven ;-)

3 0
možnosti
MP

Já bych zakázal bruslit na zimních stadionech. Hrozně to tam klouže a je tam spousta bezohledných bruslařů! Když jsem se posledně mezi nima procházel, tak to bylo skoro o život a ještě mi nadávali co tam lezu! Copak tam jako nebruslař nesmím, když se mi tam líbí? Ať to ze zákona sypou pískem a uvidíte že ubude úrazů, a nakonec se to třeba i odnaučí!

6 1
možnosti
Foto

Kterak se chrabrý bojovník proti dobrokákům (překlad pro Kláru Trnkovou: "dobroserům")  plíživě, avšak nezvratně, stal zlokákem (překlad pro tleskající K.T."zloserem").

0 0
možnosti
Foto

I23v13o 42C31i57l74i30c87h

28. 7. 2014 22:12

Mne urazí jen inteligent ;-D

0 0
možnosti
KT

Už jsem tuR^. Jen poznámka u nás se říká dobroser, ale prakticky je to totéž. Už můj otec říkal. Vždy když potkáš spasitele, hned ho kopni do p..... Počítám, že se od těch dob nic nezměnilo.

4 0
možnosti
Foto

Ten,  co zemřel ve svých 57 letech na následky kouření?

0 2
možnosti
MB

Přesné, do hospody kde je na dveřích nápis Kouření povoleno lézt nikdo nemusí ale na chodníku v  exhalacích chodit musí každý, teď to chtějí nějací bolševici ještě vylepšit,  že se bude na chodníku i kouřit namísto v uzavřené hospodě.

2 0
možnosti
Foto

Jasne, vsichni s jinym nazorem jsou bolsevici ;-D ... hadejte, kdo ma na svedomi podobne uvazovani ...... Kourit kdekoliv to kohokoliv obtezuje, je nenormalni i kdyz jste na to treba zvykly a prijde vam to spravne .. mne to vadi i jako kurakovi a i kdyz to muze byt obcas k nastvani, vitam pristup zapadnich zemi i jednotlivych mest, kde to neni normalni ani na chodniku, ani treba v parku .. ja si tam sice nekde v koute obcas zapalim, ale vnimam ten rozdil pozitivne ... to jen u nas jsou arogantni chytraci, kteri se radeji budou zabyvat hloupymi srovnanimi a ostatni nazyvat burany a pokrytci ;-)

1 0
možnosti
Foto

Čekal jsem, že vám to nakonec nedá. ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

I27v98o 50C53i49l86i54c46h

28. 7. 2014 17:27

Díky. A co Vy? Odoláte? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.