Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P39e63t16r 41B34u32r91i26a96n

11. 12. 2021 12:34

Jste mi připomněl. Konec osmdesátek, u nás koncert skupiny Team. Druhý den jsem jel stopem za kámošem. Zastavila mi, tuším, že stará Simca a v ní zvukař kapely. Na zadním sedadle obrovský magič a hromada kazet a hudba na volume max. Parádní stop :-))

2 0
možnosti

Nikdy jsem ji moc nemusel a od té doby, co naprosto nesmyslně nafotila "gynekologické" fotky pro erotický magazín LEO u mne zcela spadla z lopatky.

1 0
možnosti
Foto

I68v61o 69C89i21l43i39c88h

11. 12. 2021 15:01

No vidíte, tohle ani nevím. Asi proto, že si takové časopisy nekupuji ;-)

0 0
možnosti
JN

Jo, jo. Taky vzpomínám na koncert OK Bandu s Marcelou Březinovou na kolejích na Jižním městě, někdy v roce 1983, či 1984. Přesněji si to už bohužel nepamatuji...

2 0
možnosti
Foto

I58v96o 82C33i63l36i82c14h

11. 12. 2021 15:45

Tak zrovna Vy to přece nemůžete pamatovat, jo, kdyby se zde za Vás vydával děda Petr Tomek, to by byla jiná :-P

0 0
možnosti
Foto

R^:-)

Některé ženské po padesátce vypadají líp, než ve třiceti.

2 0
možnosti
Foto

Milé připomenutí, Vy umíte zahrát na strunu ;-). Zažila jsem ji cca před deseti lety na malém hudebním setkání, byla a je úžasnáR^

3 0
možnosti
Foto

Moc příjemný článek po ránu, Ivo!! A sekne Vám to s ní - být Vaší přítelkyní, projela by mnou žárlivost!

2 0
možnosti

... nemůžu psát texty v autě:-)R^

2 0
možnosti
EB

zvláště když jedu rychle R^

0 0
možnosti
Foto

Ta doba šla. Přece jenom nastalo mírné uvolnění, a i když disco móda byl děs, tak bylo celkem fajn, také proto, že jsme byli mladší.;-) No a jejich konec byl naprosto úžasný. :-)

Marcelu Březinovou jsem také poslouchala, protože já poslouchám skoro všechno, ale mně jsou bližší třeba Hana a Petr Ulrichovi. Karma a dík za hezkou vzpomínku.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.