Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když si projedu diskusi, tak se stále řeší roušky. A přitom, pokud se nepletu, by se měly nosit respirátory. A respirátory chrání toho, kdo je nosí a nechrání ty ostatní. Alespoň tak nám to bylo vtloukáno do hlavy na začátku pandemie. Takže nechápu, o co jde. Vezmu si respirátor a je mi jedno, že ho jiný nemá. Já jsem chráněna.

Nebo už je zase vše jinak?

6 3
možnosti
Foto

I22v24o 20C84i69l71i88c16h

6. 12. 2021 19:41

Výborná poznámka R^

2 2
možnosti
JR

J33a20n 42R94á48ž

6. 12. 2021 19:38

Tím popíráním, že nošení respirátorů nijak nezmenšuje riziko přenosu virů už nejste ani směšný. Samozřejmě, kdo má ten "náhubek" na puse dlouho, nebo ho nevyměňuje každý den, je trouba, ale to nemění nic na věci, že riziko přenosu virů respirátor razantně snižuje. Že to není pohodlné je pravdou, ale že by se to nedalo vydržet je nesmysl.

PS Mám díky onkologickému onemocnění velké dýchací potíže, ale přesto mi nošení hodného respirátoru do 30 minut žádné větší potíže nedělá. Takže buď jste velká měkkota, která nic nesnese nebo plácáte nesmysly.

6 2
možnosti
Foto

I27v30o 74C54i95l66i75c65h

6. 12. 2021 19:42

Proboha, přečtěte si ten článek prosím...

1 0
možnosti
Foto

Já jsem psala už někdy před půl rokem, myslím, že mě děsí, co udělal Covid se vztahy mezi lidmi. Dávám vám karmu, protože podle mého jste to napsal dobře.

2 1
možnosti
JD

J82a43n 72D19o44u27š40e66k

6. 12. 2021 19:49

Neudělal s nimi nic čeho by nebyli už dávno schopní. To jen zlá doba ukazuje pravý charakter. Pravda, internet tomu napomáhá.

4 0
možnosti
PK

Taky by mě ani nenapadlo, požadovat po někom, nasazení roušky. Spoléhám na přístup a ohleduplnost každého jednoho z nás. Nemáš roušku? Tak pro to asi máš důvod.

A doufám že jiný než ten, že jsi "hrdina" a ukazuješ, jak bojuješ proti Babišovi. Na to ti z vysoka ....

Pravdou je to, že mám problém uvěřit, že tolik lidí, zejména v supermarketech, má stejný zdravotní problém jako vy. Tím spíše, když se na mě ve frontě nalepí a chrchlá mi za krk. Ale co s tím nadělám? Mám se hádat? Navíc když ve sdělovacích prostředcích vidím, jak se stupňuje agresivita?

Nechávám to být. Ale je mi upřímně líto těch, jejichž zdravotní stav není dobrý a v případě nákazy, mohou mít veliký problém.

Rouška mi vadí, stejně jako každému z nás. Ale pro ten pocit ohleduplnosti vůči takovým lidem si jí tam, kde je velká koncentrace lidí, nasadím.

Na vzduchu to po mě však nechtějte. A to ani ve městě. Nikdy nemám problém, udělat dva kroky stranou, abych byl v rozumné, snad bezpečné vzdálenosti.

Mohl bych tvrdě kritizovat diskutujícího který ta slova psal vám, ale nejprve si zametu před svým prahem. Jednu blogerku jsem taktéž nešetřil. Byť tedy jsem nikdy nebyl sprostý. Takže si dám prostě jakousi dobu "hájení", než se do někoho začnu otírat. Pokud však píše jako vy, nemám k tomu důvod. Lhostejno, na které straně barikády zrovna stojí.

6 0
možnosti
Foto

I76v44o 19C17i84l94i29c53h

6. 12. 2021 19:39

Děkuji Vám! Takhle má podle mne vypadat diskuze R^

0 0
možnosti
JK

Smím vědět, čím trpíte, že vás nošení roušky ohrožuje?

0 0
možnosti
Foto

I74v76o 65C14i81l94i67c14h

6. 12. 2021 19:30

Opravdu zde nehodlám zveřejňovat moje zdravotní problémy nad rámec veřejné diskuze, nezlobte se.

2 0
možnosti
JD

J39a40n 37D58o12u36š13e65k

6. 12. 2021 19:17

Ale můžeme, můžeme to požadovat, pokud se na tom shodneme a naši shodu reprezentuje vláda. Teď pomiňme kdo je na které straně barikády.

Vy ji nosit nemůžete, v pořádku. Já ji nosit mohu a proto musím, tedy budu.

2 1
možnosti
Foto

I38v98o 36C42i44l46i47c42h

6. 12. 2021 19:23

Klidně ji noste dobrovolně, proti tomu nemám vůbec nic. Hlavně když to nebudete nutit ostatním. Protože, když to nošení není zdravé pro mne, tak to asi, sice v mnohem menší míře, nebude zcela zdravé pro nikoho.

2 1
možnosti
JT

Chápu Vás, jen si myslím, že někomu je zbytečné cokoliv vysvětlovat. Mě tahle hra přestala bavit už dávno, každý svého štěstí strůjce:-)

9 0
možnosti
Foto

I74v93o 49C51i13l55i63c90h

6. 12. 2021 19:17

Rozumím Vám...

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.