Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Dobrý den. Pokouším se s Vámi spojit. Posílal jsem Vám zprávu na FB.

0 0
možnosti
JF

Nejlepe, nejkorektneji a nejpresneji jak je mozne vydefinovat rizikovou skupinu ohrozenou těžkým průběhem covidu je "s covidem" !!;-D Pak další mne napadá už jen "nebud blbej, neptejte se, a mazej se navockovat dobrovolně dokud to nebude povinný " ;-DRv

0 0
možnosti
Foto

Spíš jsou třetí dávky dost nedávné na to, aby poskytovaly ochranu aspoň před tím špitálem.

1 0
možnosti
LV

To je právě to, co se nedá pořádně zjistit. Třetí dávkou se očkuje už od září, ale epidemická data kopírují loňskou podzimní vlnu, jen s čtyřtýdenním zpožděním. I proto jsem se rozhodl udělat ten soukromý pokus s třetí dávkou a následným testem na protilátky. No a jako bonus ještě dostanu další buzerační pardon :-)

1 0
možnosti
OF

Ivo, nechte se naočkovat. Budete u mne blogerem roku na dalších 10 let. !R^;-D

0 0
možnosti
Foto

I46v34o 64C62i18l89i88c62h

2. 12. 2021 20:31

Ale já jsem naočkovaný a i v tomto článku to zcela jasně píšu.

0 0
možnosti
LV

Dnes jsem si byl pro svou třetí dávku Pfizeru. Inspiroval mě k tomu dvouciferný výsledek testu protilátek IgG, jehož jsem dosáhl jako plně očkovaný certifikovaný kovident. Drtivá většina lidí z mého okolí, kteří se byli zhruba ve stejné době testovat na tytéž protilátky u téže laboratoře dosáhla výsledku tříciferného, jeden dokonce čtyřciferného.

Prostě jsem zvědav, jak se třetí posilující dávka na koncentraci mých protilátek projeví. Hned po novém roce si je nechám změřit. Uvidíme.

2 0
možnosti
Foto

J88o92s73e89f 50B62á78r16t64a

2. 12. 2021 19:47

Jak to je v čase s poznáním: Jak slábnou vakcíny. Studie ukázala, která "vyhořela" a která má nejdelší účinnost - Aktuálně.cz (aktualne.cz). Na grafu je vidět, jak účinek vakcín slábne s časem, to se bohužel dříve nevědělo. Z toho vyplývá, že vakcína časem ztrácí účinek je třeba posilující dávka. Možná bych to hloupě přirovnal k palivové nádrži v autě, když dochází palivo, znovu zajedeme k pumpě.

1 2
možnosti
LV

Ono se to dalo očekávat. Při tak intenzivní celosvětové vlně má virus tolik příležitostí mutovat, že je jen otázkou velmi krátké doby, kdy vznikne nová životaschopná varianta a tu původní vytlačí.

Kromě toho ty vektorové vakcíny nesou jako účinnou látku spike protein, kterým si virus odemyká buněčnou stěnu, aby mohl vstoupit do buňky. A která varianta viru se prosadí na úkor jiných? Ta, která si tu buňku otevře nejrychleji, tedy ta, která si ten svůj spike protein upraví tak, že je účinnější. Jenomže ten je zároveň pro imunitu vzniklou očkováním neviditelný...

Vektorové vakcíny byly použity proto, že jsou nejvíc "zmáknuté", používají se již desítky let, zkrátka se udělalo to, co bylo v danou chvíli nejjednodušší, aby co nejrychleji bylo aspoň něco. No a taky být první je jednak dobrá reklama, a jednak klíč k obsazení významné části trhu, co si budeme povídat.

Co se týče očkování, budeme vždycky krok za virem, nikdy to nebude tečka. Spíš jeden z podpůrných prostředků v boji s kovidem.

Měli bychom napřít síly směrem k léčbě - a to zejména k její organizaci. Podle některých ředitelů velkých nemocnic je právě tam největší potíž. Špatná organizace = mrhání zdroji, hlavně lidskými.

3 0
možnosti
Foto

Tak těch objednaných 1,7 miliardy vakcím pro EU se 450 miliony obyvateli se přece nevyhodí. Ta čtvrtá dávka je jasná.

3 1
možnosti
Foto

Vyjádření politiků ignoruji. Téměř vždy je za tím vědomé klamání, překrucování pravdy a její ohýbání. Jsem zastáncem očkování, ale když jsem viděl reklamy s tím, ať za nákazou uděláme tečku, skoro jsem se i přistihl, že bych dal tečku nějakému ministrovi. Celou dobu ukazují, že vůbec neví, co mají dělat, že jim nic nevychází a hlavně, že tím přichází o politické body. A to je pro ně to nejhorší.

Máma, dcera, tchán s tchýni třetí dávka bez jakýchkoli problémů. Já půjdu taky.

Mám jednu připomínku. Krom mě a mamky měli covid v rodině všichni. "Prskali" to na mě v lednu ze všech stran. Já nic a před první dávkou jsem byl na protilátky. Opět nic. Přesto si netroufnu tvrdit, že jsem odolný se super imunitou.

5 1
možnosti
Foto

I84v56o 53C42i17l88i49c94h

2. 12. 2021 19:47

Tvrdit to nemusíte, ale s největší pravděpodobností jste. Jinak ovšem celkem souhlas.

1 0
možnosti
MK

Co si myslet argumentech ministra Vojtěcha? Zkusme si připomenout argumenty minulé a vyhodnotit, jak se naplnily.

Například ministr Blatný před devíti měsíci. Ten tehdy řekl: "Kdo už je očkován, neonemocní a nikoho dalšího nenakazí". A jakpak to máme dnes?

Zdroj https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/senat-ockovani-blatny-sputnik-v.A210318_140725_domaci_kop.

Takže pozor na ta prohlášení od vrchnosti. Co se asi bude říkat mezi osmou a devátou dávkou? Na ty argumenty jsem fakt zvědavý.

3 2
možnosti
PC

Já už jsem na ty "argumenty" silně alergický, protože se dosud ani jeden neukázal jako pravdivý.

2 0
možnosti
ČP

Vás, chuďátko malé, přinutili se naočkovat. Darebáci. Já jsem taky naočkovaný a nikdo mne nutit nemusel. A bude-li potřeba, půjdu i na čtvrtou nebo i pátou. A stále se budu cítit jako svobodný člověk.

3 2
možnosti
Foto

I11v81o 47C20i86l47i37c92h

2. 12. 2021 19:07

A někdo Vám v tom brání? 8-o

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.