Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chemtrails EXISTUJÍ. Rozprašují velmi nebezpečnou látku, plynný dihydrogen monoxid :-P

2 0
možnosti

P81e94t17r 48N38e24d57v90ě61d

30. 11. 2021 15:49

Jste tu znám jako " bojovník proti rouškám, respirátorům. Teď jsem se dočetl, že v nemocnicích a důchoďákách jsou vhodné? Mají tedy nějaký smysl? V minulosti jste mi ohledně respirátorů oponoval s tím, že vir nezachytí. V nemocnicích tedy ano?

0 0
možnosti
Foto

I31v45o 75C90i29l40i76c62h

30. 11. 2021 18:09

Vždyť tohle také tvrdím celou dobu ;-D To vážně neumíte číst a chápat psaný text anebo to píšu tak blbě? Ale jiní tomu rozumí, takže asi na mé straně problém nebude. Píšu to dokonce i v tomhle článku, docela polopaticky. Co na tom prosím nechápete?

0 0
možnosti
Foto

Korektně s vámi velmi, ale opravdu velmi nesouhlasím...

1 0
možnosti
Foto

I88v16o 69C89i22l96i84c80h

30. 11. 2021 11:40

To je samozřejmě plně v pořádku R^ Vy jste covid prodělal i když jste se maximálně chránil, takže jste asi odborník na to, jak ho chytit. Já jsem covid neprodělal i přes opakovaná dlouhodobá setkání se s nakaženými, takže bych tedy asi měl být odborník na to, jak ho nechytit ;-) To byla samozřejmě nadsázka! Jen mi vadí to černobílé vidění bez ohledu na to z které strany přichází. Každý holt píšeme z vlastní zkušenosti, která formuje náš názor a netěší mne ta čím dál větší polarizace mezi lidmi, kterou vládní představitelé ještě víc rozdmýchávají těmi dle mého názoru zmatečnými a spíše zbytečnými "opatřeními".

3 0
možnosti
Foto

I když mám odlišný názor, tak rozhodně mě vaše blogy nevytáčí. To ani náhodou. Ale ať už je to tak nebo jinak, prakticky celý svět reaguje na covid jako na mimořádnou hrozbu globálního významu. Takže svým způsobem se nynější situace v mnohém podobá "stavu ohrožení." A to je fakt, nikoliv názor. Např. v Austrálii byl několikatýdenní zákaz vycházení atd. Svoboda má i v mírové době své hranice. Většinou je dána střetem zájmů - lapidárně řečeno, tam, kde užívání si svobody ohrožuje zdraví druhého, začíná nepřekročitelná hranice atd. Tak to funguje všude a jak je vidět ani nezáleží na tom, jde-li o Austrálii nebo Čínu. Čím bude hrozba větší, tím budou opatření tvrdší.

Jen na okraj : tvrzení nerovná se názor. Názor je vždy nějak zdůvodněn, tvrzení je jenom tvrzení. To není mířeno na vás, ale na ty, kteří tvrdí, že v očkovací látce jsou čipy od Gatese apod.

3 0
možnosti
Foto

Asi by bylo dobre se zamyslet,ze nas chteji nahnat do ockovani i zjara,coz je nesmysl. Smysl ma proti chripce napodzim. Navic se jim to zrejme podari,protoze kvuli dovolene to vetsina udela. Na to upozornuje m.j. zde v blogu p.Johnova. Podle mne nesmyslne vydirani.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, oni nás nakonec "onemocní" úplně všechny tou nařízenou izolací a respirátory. To už je dávno, kdy se říkalo, že trochu špíny a trochu nemocí nám vlastně prospívá. Dnes vydesinfikovaní s respirátorem, očkováním, odstupy, budeme umírat na nějaké banální choroby. ;-(

Ale všechno zlé, je pro něco dobré, já jsem nedávno měla takové běžné podzimní nachlazení - hlava mi div nepukla od rýmy, spotřebu kapesníků jsem měla jak regiment a k tomu mě bolelo úplně všechno - když jsem zjistila, že to není covid, ale běžné nachlazení, měla jsem radost jak malé dítě z lízatka, ne proto že jsem se vyhnula covidu, protože v té době jsem ho neměla kde chytit, ale z toho, že běžná nachlazení ještě žijí a dokonce mě zatím nedokážou zabít.

10 0
možnosti

Svoboda projevu neznamená svobodu šířit lži a dezinformace.

Nedíval jste se dnes na ČT na Reportéry? Neříká vám to něco?

4 1
možnosti
Foto

I17v13o 69C85i32l79i81c32h

29. 11. 2021 22:54

Nedíval, české TV prakticky vůbec nesleduji.

0 0
možnosti

"Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl."

Tak tohle je kardinální volovina. Když Vás budu pomlouvat, říkat, že jste proti očkování, a šířit o Vás lži, tak mi nebudete bránit, abych to mohl říkat? Být Vámi bych si na tohle dával pozor, nic není absolutní. Ani ta svoboda slova.

2 0
možnosti
Foto

I69v42o 84C54i89l80i10c15h

29. 11. 2021 22:52

Mne už zde pomlouvá tolik lidí... i v blozích. Když jim to dělá dobře, tak proč ne? To přece ale neznamená, že se nebudu bránit.

1 0
možnosti
Foto

Pane Ivo, uděluji karmu. Za to, že nikomu kvůli názoru nenadáváte. Souhlasím s Vámi ohledně nošení roušek. Nevím, jaká jsou nařízení, ale co sleduji, tak ve zdravotnických zařízeních ji má každý, v obchodech někteří ne a na ulicích skoro nikdo. Někdy si ji zapomenu do obchodu nasadit a nikdo si mě nevšímá. Neviděla jsem nikoho toto kontrolovat, jak tomu bylo vloni, tak nevím. A jsem ráda, že jste naočkovaný, protože jen na tu silnou imunitu bych nespoléhala.

4 0
možnosti

Víte, paní Černá, ono obecně nelze na imunitu moc spoléhat.

Já taky patřím mezi ty, kteří se nechali naočkovat hlavně proti byrokratické buzeraci. Druhou dávku jsem dostal na začátku dubna, když jsem předtím v říjnu kovid prodělal. No, prodělal, prostě jsem byl usvědčen PCR testem, že jsem se v té době zrovna bratřil s virem. Měl jsem prakticky bezpříznakový průběh, k testu mě přimělo to, že jsem měl jeden večer zvýšenou teplotu a jako učitel jsem nechtěl způsobit další výluku (nakonec školy stejně zavřeli, ale to je jiná kapitola).

Před 3 týdny jsem si nechal otestovat protilátky. Na základě výše uvedeného jsem očekával nejméně troj, ale spíše čtyřciferné cifry. Jaké bylo mé překvapení (a zklamání), když mi těch protilátek nenaměřili ani 100 jednotek. Tím spíš, že kolega se nechal ve stejné laboratoři otestovat i s celou rodinou, a až na jeho více než osmdesátiletého otce všichni ty troj a čtyřciferné hodnoty měli.

Ve čtvrtek jdu na třetí dávku, čistě ze zvědavosti. Za 4 týdny si nechám znovu otestovat protilátky. Zajímá mne, jak se posilující dávka projeví. Ta pětistovka mi za to stojí.

1 0
možnosti

Dnes jsem se náhodou dostal do diskuze, ohledně pana Etzlera. Předpokládám že víte, oč jde. Nechápu, z jakého důvodu, může redakce nechat otevřenou diskuzi. Zejména po té co v ní bylo psáno.

Někteří rádi připomínali jeho životní styl, jiní to, že je astmatik. Kupodivu se našlo dost těch, kteří mu až neskutečně vyčítali, jeho názorový veletoč. Chtěl bych uvěřit, že tohle je možné jen u nás. A pokud ne tak přiznávám, že mě tahle doba ničí. Skoro mi to připadá, jako bychom každému, přáli jen to nejhorší. I tomu, který si prochází nějakou životní zkušeností, je mu pravděpodobně dost zle a ze všech sil, popadajíc dech se snaží sdělit jen to, aby se každý jeden z nás, nad sebou zamyslel.

Pane Ivo. Doufám že to nebude znít zle pokud napíšu, že jsem moc rád, že jste očkovaný. Přebere si to jak chcete ale věřím že tušíte, jak to myslím. Jsem upřímně rád že nemusíte zjišťovat, zda je vaše imunita silná a že ta vakcína je jen bonus k ní.

Mějte Vy i Vaši čtenáři, příjemný den.

P.s. Karma dnes nebude. Příliš s Vámi nesouhlasím. Předpokládám však, že se bez ní obejdete. :-)

0 0
možnosti
Foto

I11v42o 23C47i38l58i32c26h

29. 11. 2021 20:21

Vím o co jde, ale diskuzi jsem nečetl. Obešel jsem se bez ní stejně jako bez Vaší karmy ;-)

Ale to, že mám na covid nějakou imunitu jsem si opakovaně ověřil dlouho před tím, než jsem se nechal očkovat. Psal jsem to už víckrát.

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.