Neděle 26. června 2022, svátek má Adriana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 26. června 2022 Adriana

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M81a63r28t53i76n 14P74r26á71š86e49k 8185471370533

Chemtrails EXISTUJÍ. Rozprašují velmi nebezpečnou látku, plynný dihydrogen monoxid :-P

+2/0
1.12.2021 14:46
Foto

J87a96n 10T22i69c53h37ý42(12B85n76j35) 4734707148759

;-D;-D;-D chemický vzorec H2O

+1/0
1.12.2021 15:15
Foto

I32v91o 42C46i26l61i53c32h 1440372241684

R^;-D

0/0
1.12.2021 20:55
Foto

P96e35t88r 32N14e19d60v88ě78d 5209930558797

Jste tu znám jako " bojovník proti rouškám, respirátorům. Teď jsem se dočetl, že v nemocnicích a důchoďákách jsou vhodné? Mají tedy nějaký smysl? V minulosti jste mi ohledně respirátorů oponoval s tím, že vir nezachytí. V nemocnicích tedy ano?

0/0
30.11.2021 15:49
Foto

I77v50o 27C12i43l69i50c48h 1940172711304

Vždyť tohle také tvrdím celou dobu ;-D To vážně neumíte číst a chápat psaný text anebo to píšu tak blbě? Ale jiní tomu rozumí, takže asi na mé straně problém nebude. Píšu to dokonce i v tomhle článku, docela polopaticky. Co na tom prosím nechápete?

0/0
30.11.2021 18:09
Foto

P75e98t64r 61N72e96d10v55ě11d 5529780808677

Zcela jistě je chyba na mé straně, protože píšete úžasně a všichni Vám rozumí.

Já tedy zopakuji svou otázku. Na veřejnosti ani jinde (třeba i obchoďaky?roušky podle Vás nemají smysl. Navíc jsou kontraproduktivní, prý oslabují imunitu, vydechujeme tu virovou nálož, kterou rouška či respirátory nezachytí, přesto si násobíme vlastní virovou nálož?

Ale tohle vše neplatí pro špitály. Tam je to vhodné? Přes výše uvedené? Tam tedy respirátor pomáhá a jinde ne?

0/0
30.11.2021 18:23
Foto

I73v83o 90C92i80l75i22c63h 1940972581194

Jo (slovo "ano" už jsem přestal používat pro jeho zprofanovanost). Ve špitálech (ale i důchoďácích) to je vhodné, protože tam tam jsou ta negativa jejich nošení menší, než případné zdravotní následky. Tam je lepší něco než nic. Jde vždy o ten poměr pozitiv a negativ. Co v daném místě a situaci převažuje.

0/0
30.11.2021 18:31
Foto

P61e92t87r 29N61e35d14v23ě33d 5499560878917

;-D a jaké slovo budete za čas používat místo slova "SPOLU"?

0/0
30.11.2021 19:06
Foto

I77v63o 91C13i10l95i82c52h 1280522761694

Jako odéesák asi ODS ;-D

0/0
30.11.2021 19:11
Foto

V71l82a52d76i31m27í89r 12K68r83o76u48p30a 8957388551412

Korektně s vámi velmi, ale opravdu velmi nesouhlasím...

+1/0
30.11.2021 10:39
Foto

I20v85o 91C22i38l87i72c21h 1670212551404

To je samozřejmě plně v pořádku R^ Vy jste covid prodělal i když jste se maximálně chránil, takže jste asi odborník na to, jak ho chytit. Já jsem covid neprodělal i přes opakovaná dlouhodobá setkání se s nakaženými, takže bych tedy asi měl být odborník na to, jak ho nechytit ;-) To byla samozřejmě nadsázka! Jen mi vadí to černobílé vidění bez ohledu na to z které strany přichází. Každý holt píšeme z vlastní zkušenosti, která formuje náš názor a netěší mne ta čím dál větší polarizace mezi lidmi, kterou vládní představitelé ještě víc rozdmýchávají těmi dle mého názoru zmatečnými a spíše zbytečnými "opatřeními".

+3/0
30.11.2021 11:40
Foto

V66i84l33é26m 46R19a57v81e95k 8439462878147

I když mám odlišný názor, tak rozhodně mě vaše blogy nevytáčí. To ani náhodou. Ale ať už je to tak nebo jinak, prakticky celý svět reaguje na covid jako na mimořádnou hrozbu globálního významu. Takže svým způsobem se nynější situace v mnohém podobá "stavu ohrožení." A to je fakt, nikoliv názor. Např. v Austrálii byl několikatýdenní zákaz vycházení atd. Svoboda má i v mírové době své hranice. Většinou je dána střetem zájmů - lapidárně řečeno, tam, kde užívání si svobody ohrožuje zdraví druhého, začíná nepřekročitelná hranice atd. Tak to funguje všude a jak je vidět ani nezáleží na tom, jde-li o Austrálii nebo Čínu. Čím bude hrozba větší, tím budou opatření tvrdší.

Jen na okraj : tvrzení nerovná se názor. Názor je vždy nějak zdůvodněn, tvrzení je jenom tvrzení. To není mířeno na vás, ale na ty, kteří tvrdí, že v očkovací látce jsou čipy od Gatese apod.

+3/0
30.11.2021 9:20
Foto

L24e39n42k95a 73K53r63i72š66t35o39f47í80k98o70v83á 5646754868327

Asi by bylo dobre se zamyslet,ze nas chteji nahnat do ockovani i zjara,coz je nesmysl. Smysl ma proti chripce napodzim. Navic se jim to zrejme podari,protoze kvuli dovolene to vetsina udela. Na to upozornuje m.j. zde v blogu p.Johnova. Podle mne nesmyslne vydirani.

0/0
30.11.2021 1:51
Foto

L27e45o67n39t38ý72n23a 42C22h94v31á80t76a81l94o91v98á 1663135486

Je to tak, oni nás nakonec "onemocní" úplně všechny tou nařízenou izolací a respirátory. To už je dávno, kdy se říkalo, že trochu špíny a trochu nemocí nám vlastně prospívá. Dnes vydesinfikovaní s respirátorem, očkováním, odstupy, budeme umírat na nějaké banální choroby. ;-(

Ale všechno zlé, je pro něco dobré, já jsem nedávno měla takové běžné podzimní nachlazení - hlava mi div nepukla od rýmy, spotřebu kapesníků jsem měla jak regiment a k tomu mě bolelo úplně všechno - když jsem zjistila, že to není covid, ale běžné nachlazení, měla jsem radost jak malé dítě z lízatka, ne proto že jsem se vyhnula covidu, protože v té době jsem ho neměla kde chytit, ale z toho, že běžná nachlazení ještě žijí a dokonce mě zatím nedokážou zabít.

+10/0
29.11.2021 23:05
Foto

M87i14r37o47s51l26a75v 34M92u16d19r20a 6299517460842

Svoboda projevu neznamená svobodu šířit lži a dezinformace.

Nedíval jste se dnes na ČT na Reportéry? Neříká vám to něco?

+4/−1
29.11.2021 22:50
Foto

I11v69o 81C40i41l68i50c84h 1580562511884

Nedíval, české TV prakticky vůbec nesleduji.

0/0
29.11.2021 22:54
Foto

M98i13r80o26s87l81a93v 78M93u50d63r13a 6789177330122

Škoda, vy asi sledujete jiné TV, píšete úderné blogy a smysluplně diskutujete. Mohl jste ale v tom pořadu nalézt i kus sebe i část paní Vladimíry.

+3/−2
29.11.2021 23:03
Foto

I75v78o 44C91i80l35i19c67h 1350442961124

Moje nejoblíbenější TV stanice je Viasat History. Tak mi sem dejte odkaz a já se na to podívám.

0/0
30.11.2021 12:15
Foto

L54e79o95n61t27ý71n53a 75C27h36v25á49t57a94l30o96v90á 1733175386

Svoboda projevu buď je a nebo není, nic mezi tím, žádné jako máme svobodu projevu, ale šířit můžeme jen něco přísně cenzurovaného. Jakékoliv omezení i v dobré víře, svobodu projevu ruší.

+7/−1
29.11.2021 23:06
Foto

S92t70a50n65i74s26l78a41v 76J46e29l84e36n 8242825416

To je starý problém. Vzpomeňme Shakespearova dramatu Othello.

Jago, využívající plně svou svobodu projevu, je také na konci za své řeči uvězněn. I přesto, že vrahem a sebevrahem byl Othello.

+1/0
30.11.2021 8:05
Foto

B33r91o58n13i88s95l85a35v 31G49a71b82r43y45š 2602959501

Záleží na tom, co všechno počítáte do svobody projevu. A samozřejmě že existuje i něco mezi tím.

https://www.idnes.cz/revue/spolecnost/ondrej-vetchy-bulvar-soud-odskodneni-posilovna-facebook.A171122_123753_lidicky_iri?zdroj=vybava_idnes

Proto existuje něco jako trestný čin pomluvy. Prostě si nemůžete říkat, co chcete. Až do fáze, kterou si přečtete v článku, dospěla svoboda projevu. Šířil bulvár nepravdivé informace? Šířil. Dostal za to pokutu? Dostal. Tak o co jde?

+1/0
30.11.2021 9:56
Foto

I35v61o 87C14i78l82i84c93h 1170562411984

Můžete si říkat co chcete, ale pokud to odporuje platné legislativě, tak za to také ponesete následky. Nevidím problém.

0/0
30.11.2021 10:29
Foto

B11r65o26n71i38s47l86a83v 21G52a66b49r11y93š 2912819431

Jenže ostatní vidí problém v tom, že musí nést následky za to, co řeknou. Mně je věc zcela jasná.

0/0
30.11.2021 12:07
Foto

I80v80o 94C92i33l47i19c13h 1580472961514

Ovšem mně šlo spíše o umlčování jiných názorů, které žádným zákonům neodporují.

0/0
30.11.2021 12:12
Foto

B55r57o95n83i69s14l76a43v 45G56a60b48r53y83š 2842609931

Teď ještě poznat, které to jsou, aby nebyly označeny za pomluvu nebo urážku.

0/0
30.11.2021 18:02
Foto

I22v96o 48C14i23l22i62c18h 1600912611674

Ale o tom přece případně rozhodne soud, sám jste sem dal na jedno takové rozhodnutí odkaz.

0/0
30.11.2021 18:04
Foto

M34i40c95h40a36l 24K68a96n45d33a 7600567353825

A kdo rozhoduje o tom, co je lež a dezinformace? A jak to poznáte u tématu, které dosud není vědecky zpracované a názory odborníků se různí? Rád bych vás upozornil, že o pravdě se v žádném případě nemůže hlasovat.

+4/0
30.11.2021 5:55
Foto

B41r37o21n18i72s53l95a16v 19G42a83b39r92y48š 2442919171

"Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl."

Tak tohle je kardinální volovina. Když Vás budu pomlouvat, říkat, že jste proti očkování, a šířit o Vás lži, tak mi nebudete bránit, abych to mohl říkat? Být Vámi bych si na tohle dával pozor, nic není absolutní. Ani ta svoboda slova.

+2/0
29.11.2021 22:40
Foto

I46v52o 12C48i25l33i34c83h 1850492371424

Mne už zde pomlouvá tolik lidí... i v blozích. Když jim to dělá dobře, tak proč ne? To přece ale neznamená, že se nebudu bránit.

+1/0
29.11.2021 22:52
Foto

J65a71r65m72i85l11a 54Č45e17r94n55á 2576902569666

Pane Ivo, uděluji karmu. Za to, že nikomu kvůli názoru nenadáváte. Souhlasím s Vámi ohledně nošení roušek. Nevím, jaká jsou nařízení, ale co sleduji, tak ve zdravotnických zařízeních ji má každý, v obchodech někteří ne a na ulicích skoro nikdo. Někdy si ji zapomenu do obchodu nasadit a nikdo si mě nevšímá. Neviděla jsem nikoho toto kontrolovat, jak tomu bylo vloni, tak nevím. A jsem ráda, že jste naočkovaný, protože jen na tu silnou imunitu bych nespoléhala.

+4/0
29.11.2021 20:52
Foto

L47u86m78í75r 89V98i79t58h17a 2207587166522

Víte, paní Černá, ono obecně nelze na imunitu moc spoléhat.

Já taky patřím mezi ty, kteří se nechali naočkovat hlavně proti byrokratické buzeraci. Druhou dávku jsem dostal na začátku dubna, když jsem předtím v říjnu kovid prodělal. No, prodělal, prostě jsem byl usvědčen PCR testem, že jsem se v té době zrovna bratřil s virem. Měl jsem prakticky bezpříznakový průběh, k testu mě přimělo to, že jsem měl jeden večer zvýšenou teplotu a jako učitel jsem nechtěl způsobit další výluku (nakonec školy stejně zavřeli, ale to je jiná kapitola).

Před 3 týdny jsem si nechal otestovat protilátky. Na základě výše uvedeného jsem očekával nejméně troj, ale spíše čtyřciferné cifry. Jaké bylo mé překvapení (a zklamání), když mi těch protilátek nenaměřili ani 100 jednotek. Tím spíš, že kolega se nechal ve stejné laboratoři otestovat i s celou rodinou, a až na jeho více než osmdesátiletého otce všichni ty troj a čtyřciferné hodnoty měli.

Ve čtvrtek jdu na třetí dávku, čistě ze zvědavosti. Za 4 týdny si nechám znovu otestovat protilátky. Zajímá mne, jak se posilující dávka projeví. Ta pětistovka mi za to stojí.

+1/0
29.11.2021 21:03
Foto

J34a67r45m21i39l43a 52Č68e97r38n47á 2136372959606

Mezi listopadem a dubnem je sedm měsíců, asi proto Vám naměřili tak málo jednotek. Možné taky je, že když je průběh nemoci tak lehký, tak se protilátky netvoří. Ale nevím, jak by taky, když ani vědci neví. Nezbývá, než něčemu věřit. Já věřím v to, že očkování zabraňuje těžkému průběhu. Také by mě zajímalo, jak se třetí dávka u Vás projeví, když tak dejte ve čtvrtek vědět!

+4/0
29.11.2021 21:19
Foto

L87u60m55í81r 76V45i54t18h95a 2507567836582

Vzhledem k tomu množství protilátek, které mi naměřili, v to moc nevěřím. Ostatně už MUDr. Prymula (ne)blahé paměti chtěl zavést jako spodní hladinu protilátek 200 jednotek. Nakonec z toho sešlo. MUDr. Válek hodlá protilátky vrátit na stůl, ale obávám se, že nijak moc hluboko pod "Prymulovo číslo" nepůjde.

0/0
29.11.2021 21:25
Foto

I61v16o 65C43i75l85i98c94h 1650212151324

Jen bych rád upozornil, že vůbec nezáleží na tom, kolik jednotek máte. důležité je to, že jste je už někdy měl. Organismus již to pak již zná a v případě potřeby si je opět vytvoří. Ale právě tomu brání ty nešťastné náhubky, které brání tomu setkávání se s virem (a nejen virem)

+4/0
29.11.2021 21:51
Foto

L57u38m98í83r 50V79i38t20h29a 2127347426222

Pravda je, že si je opět vytvoří. Ale ono je to složitější. Ty dlouhodobé protilátky, které se měří (IgG), jsou skutečně "jen" protilátky, prostý soubor chemikálií, které Vám kolují v krvi a postupně se časem ztrácejí. Sice pomaleji, než ty krátkodobé, ale přesto systematicky. Něco jako když máte někde v enzetu deset beden granátů a ty granáty Vám postupně od podlahy vlhnou.

K tomu máte sice fabriku, která umí ty granáty vyrábět, máte i dokumentaci (know-how), ale pořád to chvíli bude trvat, než se ta výroba rozjede. A to je ta imunita paměťová, uložená kdesi v nadledvinkách a brzlíku.

Souhlasím s tím, že když si dáme na obličej respirátor, ta paměťová imunita nepozná ohrožení, nemá důvod, aby spustila fabriku na granáty, a když potom přijde masivnější útok, tělo zjistí, že vyrobené granáty zvlhly a nové ještě nejsou, takže nastane malér. A na druhou stranu - pokud se ten virus dostane pod respirátor, tělo se ho nemůže zbavit, imunita chrlí granáty a ty pak odpálí i zcela neškodný signál. A skončí to třeba rozstroušenou sklerózou, Parkinsonem nebo jiným autoimunitním onemocněním.

+1/0
29.11.2021 22:11
Foto

I60v44o 37C27i87l37i80c81h 1450122631614

V tomhle se mi líbí ty zcela otevřené diskuze, kde nikdo nikoho nemaže za jiný názor. Protože jen zde se lze dozvědět plno nových informací R^

0/0
29.11.2021 22:23
Foto

L60u13b42o40m48í81r 38M96e53t76z 4610131373665

Pokud jste covid prodělal, měl byste mít také slizniční imunitu, která dá té vaší fabrice čas vyrobit ty granáty. Lidé, kteří covid neprodělali, jsou o tu slizniční imunitu ochuzeni. Na vašem místě (prodělal jste to a ještě jste očkován) bych se covidu nebál. Ale je to vaše zdraví a vaše rozhodnutí, do kterého mi nic není. A stejně tak já očekávám, že pokud mám imunitu po prodělání - a v tabulkách je to jasně patrné - nebude mě nikdo nutit k očkování.

+1/0
30.11.2021 0:21
Foto

K39a37r80e33l 28K92a14m98e48n68í20k 3671837390

Dle profesora Berana, pokud jste očkován a následně se setkáte s koronavirem, si tu slizniční imunitu vytvoříte taky. I v případě, kdy neonemocníte.

0/0
30.11.2021 8:27
Foto

P68e29t93r 75K47l79e18i49n89w38ä89c14h80t64e60r 5573161692

Dnes jsem se náhodou dostal do diskuze, ohledně pana Etzlera. Předpokládám že víte, oč jde. Nechápu, z jakého důvodu, může redakce nechat otevřenou diskuzi. Zejména po té co v ní bylo psáno.

Někteří rádi připomínali jeho životní styl, jiní to, že je astmatik. Kupodivu se našlo dost těch, kteří mu až neskutečně vyčítali, jeho názorový veletoč. Chtěl bych uvěřit, že tohle je možné jen u nás. A pokud ne tak přiznávám, že mě tahle doba ničí. Skoro mi to připadá, jako bychom každému, přáli jen to nejhorší. I tomu, který si prochází nějakou životní zkušeností, je mu pravděpodobně dost zle a ze všech sil, popadajíc dech se snaží sdělit jen to, aby se každý jeden z nás, nad sebou zamyslel.

Pane Ivo. Doufám že to nebude znít zle pokud napíšu, že jsem moc rád, že jste očkovaný. Přebere si to jak chcete ale věřím že tušíte, jak to myslím. Jsem upřímně rád že nemusíte zjišťovat, zda je vaše imunita silná a že ta vakcína je jen bonus k ní.

Mějte Vy i Vaši čtenáři, příjemný den.

P.s. Karma dnes nebude. Příliš s Vámi nesouhlasím. Předpokládám však, že se bez ní obejdete. :-)

0/0
29.11.2021 20:16
Foto

I86v60o 55C57i62l51i96c64h 1220902911744

Vím o co jde, ale diskuzi jsem nečetl. Obešel jsem se bez ní stejně jako bez Vaší karmy ;-)

Ale to, že mám na covid nějakou imunitu jsem si opakovaně ověřil dlouho před tím, než jsem se nechal očkovat. Psal jsem to už víckrát.

0/0
29.11.2021 20:21
Foto

P55e18t23r 19K13l76e38i81n94w86ä76c11h46t76e51r 5633421562

Kolem mě několikrát Covid lital v opravdu těsné blízkosti. Dvakrát jsem doma smrděl v karanténě. Naštěstí se mi ta mrcha vyhnul a jsem za to upřímně rád. Do vakcíny jsem i přesto šel. Neshodneme se v tomto bodu, ale to mi nebrání napsat, že vakcíne věřím a statistika ukazuje, že vakcína zbytečná není.

P.s. a ke včerejšku. Statečně se držím a neklikam na to, co bych pravděpodobně opět nevkusně komentoval. :-)

+2/0
29.11.2021 20:26
Foto

I91v77o 81C59i21l36i76c26h 1310382631564

Ale proboha, Vy jste podle mého názoru rozumný a inteligentní člověk - kde berete to přesvědčení, že já jsem proti té vakcíně a že si nemyslím, že smysl má? 8-o To to fakt píšu tak blbě anebo dáte na to, co o mně lživě píší mí odpůrci?

+1/0
29.11.2021 20:31
Foto

P86e43t92r 80K24l79e11i13n36w78ä61c28h92t85e23r 5773151982

Špatná větná skladba. Respektive špatně formulovaná myšlenka. Moc dobře si pamatuji jak jsem kdysi reagoval na to, když jste psal o tom, jak jste maminku přesvědčil o nutnosti, se nechat očkovat.

Zhruba od té doby sleduji Váš blog. Takže, beru zpět a omlouvám se. Špatně napsáno.

+1/0
29.11.2021 20:41
Foto

I19v50o 72C43i19l42i62c29h 1410962871744

Beru a děkuji za pochopení R^

+1/0
29.11.2021 20:45
Foto

L23u81m94í60r 93V94i86t65h75a 2487367636932

My už dneska žijeme v takových myšlenkových šablonách, že pouhé slovo "pochybuji" znamená" nesouhlasím", odsuzuji", "popírám". A tudíž je třeba adekvátně reagovat - nesouhlas postavit mimo zákon, popírání a odsuzování mimo přijatelné společenské chování. Co na tom, že tato slova nikdy nebyla vyslovena? Cožpak "pochyby" znamenají něco jiného? :-/

+3/0
29.11.2021 20:42
Foto

P72e84t94r 45K42l31e76i16n80w65ä29c46h53t80e73r 5483261912

Tady opravdu došlo jen k chybě. Vzhledem k tomu, že tento blog sleduji, vím zhruba co autorovi vadí a co ne. Jen jsem myslel v momentě psaní na více věcí najednou a vyšel z toho paskvil,který jsem si uvědomil dříve, než pan Cilich reagoval. Zde ovšem nelze příspěvek upravit. Tudíž jsem rád, že jsme si to vysvětlili. Omluva a přiznání chyby mi připadá jako samozřejmost.

+1/0
29.11.2021 20:58
Foto

L35u89m53í82r 11V34i96t98h56a 2127667716542

Já jsem to nemyslel konkrétně proti Vám, přestože to byl Váš příspěvek, který mou reakci vyvolal. Ona prostě je taková doba.

Ale oceňuji Váš přístup. Je sice na můj vkus poněkud příliš defenzivní (uznání chyby je dostačující, pokud jsem svou chybou nikoho nepoškodil, není třeba se omlouvat), ale přesto inspirativní :-) Hezký den!

+2/0
29.11.2021 21:08
Foto

J55a98n 58T24i96c29h97ý64(89B16n18j93) 4454507798299

Můžete se mnou nesouhlasit, ale ten Bill Gates, to je pěknej grázl. Co von furt dělá s těma windousama, to fuckt nechápu. Hlavně z nás neajťáků dělá úplný idioty i bez toho jeho Covidu a vakcíny;-D

+2/0
29.11.2021 20:10
Foto

K56a69r73e49l 57K82a79m92e48n87í95k 3871407630

Najděte si v souvislosti s voknama jinýho nepřítele. Bill Gates to rozhodně není.:-)

0/0
29.11.2021 20:16
Foto

I15v61o 35C65i69l31i56c61h 1750832361844

Dnes jsem otevřel okno a nalétal mi do ložnice sníh.

+1/0
29.11.2021 20:33

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz