Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

H64o67n66z57a 44V11r33á12n72a

28. 11. 2021 5:13

Šmarjá... koukám, že mazání reakcí v diskuzi je pro některé červeným hadrem. Proč? Může autor reakce pod svým blogem mazat? Může. Je to jeho věc? Je. Tak co se pro Pána čílíte? To, že někdo něco pod svým blogem smazal je v podstatě také vyjádřením názoru na konkrétní reakci a že si to ostatní nemohou přečíst? No a?

0 0
možnosti
Foto

I31v71o 68C56i47l71i94c47h

28. 11. 2021 7:25

Ale já se vůbec nečílím ;-D

0 0
možnosti
Foto

1.Všichni blogeři si mohou zřídit vlastní doménu, to jistě. Pak by si všichni admini museli najít jiné zaměstnání.

2. Propůjčený prostor je zdarma jen pro trolly. Ostatní poskytují zdarma výsledky své duševní činnosti (práce), a to jak autoři, tak diskutující (každý podle svých možností a schopností).

3. Autoři i diskutující mohou a nemusejí být motivováni potřebou exhibovat.

4. Diskutující, kteří sami nepíší články, využívají své svobodné a zcela legitimní vůle je nepsat. Z toho nijak nevyplývá, že jsou to zbabělci, zvláště když mnozí osvědčují opak. Navíc některé příspěvky do diskusí mohou svou kvalitou přesáhnout kvalitu článku obsahem i formou.

5. Autoři píší většinou vedeni vírou, že sdělují informace či myšlenky, které mohou zaujmout, být někomu ku prospěchu. Že nejsou povinni založit si současně i účet diskutéra , by tedy mělo být srozumitelné. Stejně jako je srozumitelné, že diskutující není ignorant, pokud nepíše články.

Představa, že autor by měl obhajovat své názory, je naprosto zcestná. Pokud jsou pro někoho nehodné pozornosti články, pokud pod nimiž není možnost diskutovat, nechť je svobodně nečte, stejně jako asi nečte ze stejného důvodu knihy a noviny.

6. Autor, který své články neodbývá a věnuje jim potřebný čas, se nestává automaticky nějakým povinným příslušníkem blogerské velké rodiny, které by měl věnovat další čas a sloužit všem jejím členům jako společník v diskusích.

Takové představy o "slušných autorech" působí poněkud majetnicky.

7. Co se mazání komentářů týče: Mazat by se mělo mnohem více, i když konflikty a trollí kreace zvyšují čtenost a příjmy z reklamy. Kdo by mazal příliš , časem by to pochopil sám.

9 0
možnosti
JN

Zatím asi nejvýstižněji napsaný příspěvek k tématu blogu z celé diskuse. R^

0 0
možnosti
Foto

Karma, a to se zdaleka neshodneme na všem. Mazání v diskusi neberu. Neotevřenou diskusi chápu jen tehdy, pokud je téma moc osobní a autor si nepřeje, aby právě toto téma špinili někteří nesmyslem. Mazání v diskusích je hodně divné a nelíbí se mi. A pokud se autor nikdy neobtěžuje se do diskuse pod článkem alespoň trochu zapojit, to také o něm hodně vypovídá. Pokud někdo neotevře diskusi jen proto, aby nečetl nějaký nesouhlasný komentář, je to zbabělec. Zdejší diskuse patří k tem slušnějším ve veřejném prostoru.

11 0
možnosti
Foto

Petře, nezlobte se, a nebo se třeba zlobte. Ale pokud je téma moc osobní, tak proč s ním lézt do veřejného prostoru? Stejně jako já máte určitě několik příliš osobních témat a pokud nechcete reakci cizích, tak s tím prostě na veřejnost nelezete. A máte spoustu možností, řeknete to blízkým/kamarádům/napíšete si to z druhé strany deníčku. Když to pustíte mezi veřejné jedničky a nuly, tak prostě musíte počítat s reakcí. Nebo ti lidé nerozumí sami sobě, chtějí to vyřvat do světa, ale současně požadují, aby to bylo tajnější než tajné?

5 0
možnosti
Foto

Náhodou neotvírání diskuzí není špatné a vlastně ani to mazání komentářů, tedy aspoň pro mě. Blogy bez diskuze nečtu, jsou k ničemu, když autor nejeví ani snahu si svůj názor obhájit. A blogy, kde je promazaná diskuze, také nečtu, protože to je vlastně totéž. A pokud je pod nějakým blogem komentář někoho, o kom vím, že píše hlouposti, tak ho také nečtu. Je to úplně jednoduché, není nutné číst všechno a také není nutné s každým diskutovat.

6 0
možnosti
HV

H93o51n54z88a 21V12r64á64n21a

28. 11. 2021 5:06

Nu vidíte to. Já si třeba různé blogy čtu bez ohledu na otevřenou diskuzi. Pro mne je důležitější obsah toho blogu než to, zda a jak se pod ním diskutuje. A že ji někteří neotvírají? No a co? Proč by měl autor nějaký svůj názor (byť jakkoliv scestný) obhajovat? Je to jeho povinnost? Není. Je to jeho věc. Vy fakt vybíráte co budete číst podle otevřené diskuze a ne (prioritně) podle obsahu blogu?

1 0
možnosti
Foto

Tento blog vůbec není o té paní, co mne ve svém blogu kritizovala a pak mi mazala mé pokusy o rehabilitaci. To vůbec není o ní. To je přece jen obecně o mazání komentářů, protože jsem byl mazán u dotyčné blogerky... vlastně tak to není, to není o mně či dotyčné blogerce, to je přece obecně a naprosto nekonkrétně výhradně o ní, protože mne smazala.;-(

1 0
možnosti
Foto

I25v30o 65C71i65l18i17c79h

28. 11. 2021 0:05

;-D Ne, ona mne už nemaže (viz předposlední její blog, který mi věnovala), ale maže jiné (viz i poslední její blog, který věnovala někomu jinému a kde jsem já vůbec nereagoval). Škoda, že jste nečetl to, co jim tam smazala. Asi byste změnil názor.

0 0
možnosti
Foto

I21v30o 15C69i71l25i66c47h

27. 11. 2021 22:52

Omlouvám se za nereagování, měli jsme stranickou mecheche, která skončila až s aktuální policejní hodinou, tzn. v 22:00. Nečekal jsem zde až takový zájem.

0 0
možnosti
Foto

Jojo, policejní hodina je jen pro očkované. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky by mě nenapadlo někoho mazat, a ne že by mě občas nějaký komentář nenadzvedl. Ale blogy (alespoň to tak cítím) píšu nejen proto, abych vyjádřil svůj názor, ale také, abych se dozvěděl, jak reaguje na mé názory spektrum oponentů. A nemazal bych ani, kdyby mi někdo napsal, že jsem úplný debil, protože i to je legitimní názor, přestože bych s ním asi polemizoval. Ale zatím jsem se s něčím podobným nesetkal, takže jen teorie :-)

4 0
možnosti
Foto

I67v75o 32C67i36l25i93c83h

27. 11. 2021 22:46

Přesně tak R^

2 0
možnosti
FL

Jeden bloger si dal přímo do informace o autorovi: "Osobní nevěcné komentáře budou mazány." Píše o fyzice z pozice odborníka, přičemž fyziku nestudoval a nerozumí ani věcem, kterým musí rozumět studenti základního kurzu. Maže všechny komentáře, které mu to připomínají. Takže nakonec mu tam diskutují jenom ti, co neznají buď jeho, nebo fyziku.

Jednou dokonce napsal článek o Izraeli, prý po celoročním studiu problematiky. Diskuze byla velice rozsáhlá a taky pěkně promazaná:

https://fikacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=560142

0 0
možnosti
Foto

I19v46o 44C59i88l48i60c17h

27. 11. 2021 22:47

Přiznám se, že tohoto autora vůbec neznám anebo si ho nepamatuji.

0 0
možnosti
MP

tak vliv blogerů klesnul na tak ca 10 procent původního, jakmile ODKAZ NA BLOGY ZMIZEL Z TITULKY..

1 0
možnosti
RK

Máte pravdu. Dřív se na titulce objevovaly blogy tak, jak se postupně zveřejňovaly. Teď se na titulce objevují blogy tak, jak si přeje administrace. Ta má i propracovaný systém na eliminaci nrpohodlných diskutérů.

3 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že se lidé stali díky této málokontaktní, málodotykové době závislými na internetu, chcete-li blogu, a přestali vnímat reálný život, ten starý dobrý „naživo“. On ještě pořád existuje, měli bychom si ho udržet. R^

7 0
možnosti
ND

Máte pravdu, já jsem díky svému hendikepu hodně závislá na internetu, ale snažím se zachovat si určitý nadhled a humor.

Tady si začínám myslet, že začíná kvést "láska" mezi panem Cilichem a paní Radkou Kielbergerovou, neboť co se škádlívá, to se rádo mívá a paní Radka už dokonce ve svém novém, již několikátém článku věnovaném panu Cilichovi přistoupila k familiérnímu a milému oslovení "Cilichu"...

no není to milý? :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.