Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěl bych věřit, že se všichni alespoň trochu zamyslí nad tou poslední větou blogu.

Sám respektuji oba názorové tábory, pokud své názory mají podloženy argumenty a jen nezpochybňují inteligenci oponentů s tím, že jediný správný je přeci jen ten jejich názor. Zdůrazňuji, platí to pro obě strany....

Za blog karmaR^

5 0
možnosti
Foto

Víme oba, že Volného jsem použil. Je to škodná, která tady zasela hromadu nesmyslů a mnoho lidí tomu uvěřilo.

Každý máme jiné zkušenosti s očkováním. Troufnu si tvrdit, že toho hodně vím o těch, kteří na těch covid odděleních umírali. A můžete mu věřit, že jich bylo najednou mnoho a jejich trápení je písmem nepopsatelné. Nebudu to tady rozmazávat, jen uvedu, že ty pohoršující fotografie vůbec nelžou.

Třetí dávku má v naší rodině pět seniorů a nikdo nic krom strejdy s horečkou po jedné dávce.

Nic to nemění na tom, že neberu Vaše zkušenosti a zkušenosti jiných a nemám důvod nevěřit. Po očkování mohou být problémy a jsou. Každá vakcína má nežádoucí účinky. Této se vyočkovalo najednou kolik stovek milionů v relativně krátkém čase. Bylo by divné, kdyby se nějaké nežádoucí účinky neobjevily. Jen jich je najednou hodně a to bije do očí.

Také už jsem to v blogu napsal. Pro mě jsou možné trvalé následky po prodělání covidu větším strašákem, než ty po očkování. Sousedka, ještě půl roku po nemoci nevyjde bez přestávky ani na roh ulice. Prořídly jí vlasy, že jich má nyní víc její manžel. To jsou zase moje zkušenosti.

6 0
možnosti
Foto

Z mých osobních zkušeností jsou horší následky očkování. Můj otec 82 o sobě tvrdí, že byl naposledy nemocný jako dítě, (já ho teda nemocného nepamatuju) první dávku Pfizeru málem nepřežil. Dával se z ní dohromady skoro tři měsíce. Druhá dávka skoro v pohodě, ale po třetí na kterou se nechal ukecat svou lékařkou už má tři týdny občas horečku, stálý kašel a bolest v krku. Já se po druhé dávce už tři měsíce cítím jako kdybych složil každý den vagon uhlí i když jsem skoro nic nedělal.

1 0
možnosti
ČP

Když se Vám nechtělo, měl jste se na to psaní vykašlat.

1 4
možnosti
Foto

I64v33o 18C50i20l85i79c41h

24. 11. 2021 3:45

Nelíbí se Vám to? Tak to nečtěte.

3 0
možnosti
PC

Vážím si Vaší nezaujatosti, nekonfliktnosti a kritického myšlení. Dokážete se na věci dívat z více úhlů pohledu, a proto Vaše blogy i reakce v diskusích rád čtu, i když ne se všemi vašimi názory zrovna souhlasím.R^

7 0
možnosti
IL

I44v49a88n40a 53L91a62n97c11e

23. 11. 2021 21:57

Právě že, člověk nikdy neví. Moje očkování také nedopadlo tak, jak jsem si představovala. Stále lezu po kardiologii...?

3 0
možnosti
Foto

I98v59o 96C20i57l75i95c37h

23. 11. 2021 22:18

To mne mrzí, ale o tom se bohužel nikde moc nepíše. Hlavně když "musí" napíchat vše, co se alespoň trošku hýbe...

2 2
možnosti
JK

Děkuji Vám za tento článek R^

5 0
možnosti
Foto

I43v36o 21C22i39l97i44c90h

23. 11. 2021 21:18

Já děkuji za přečtení R^

0 0
možnosti
PK

Ty vámi avízované, jednostranné články, ovšem zejména bojovníků za svobodu jsou zde dlouhodobě, je logické, že se zhoršující zdravotní situací se zde objevují i jiné , odlišné názory, které se týkají například situace našich zdravotníků, celkem normální reakce....

3 2
možnosti
Foto

I47v97o 85C34i68l96i56c42h

23. 11. 2021 21:17

Asi jste nepostřehl ty opačné, ale nevadí.

0 1
možnosti

Pane Cilichu! Jsou různé zvěsti, které kolují mezi námi. Já s mojí ženou jsme obdrželi již tři dávky Pfizer-BioNTech a žádnou reakci jsme nezaznamenali! Ani bolest v rameni! Jak mi to vysvětlíte? Já mám jediné vysvětlení:

Čeho se člověk nebojí, to mu neublíží!

:-)

4 6
možnosti
Foto

I46v66o 22C22i83l43i44c14h

23. 11. 2021 20:47

Já se toho nebál, dokonce jsem tehdy ještě vtipkoval s personálem o té nahlášené bombě. Chcete snad tvrdit, že ty potíže jsme si všichni vymysleli? Stejně tak bych tedy mohl tvrdit, že lžou ti mí blízcí, kteří naopak žádné potíže neměli, ale v článku jsem je také poctivě zmínil. Zase to černobílé vidění :-(

5 1
možnosti
ZH

Podle toho, co jste psal dříve, jste nejspíš vůbec neměl být očkován...

Byť obecně jsem zastáncem očkování, v tomto případě už mě dost začíná vytáčet štvavá kampaň proti neočkovaných, hromady lží a obviňování z toho, že neočkovaní jsou v podstatě jako vrazi. Proto jsem začal pátrat v datech a napsal jsem o tom blogy. Právě kvůli těm lhářům a očkovacím fanatikům.

12 3
možnosti
Foto

I24v64o 96C53i35l93i32c75h

23. 11. 2021 20:28

Řekněme, že jsem nemusel být očkován. Ale vláda mne do toho přesto natlačila. Osobně nepředpokládám, že by mi to očkování nějak ublížilo, jen by mi to možná mohlo, dle epidemiologa, trošku rozhodit doposud plně funkční imunitní systém. Ale zatím to vypadá, že snad dobrý... ťuk, ťuk...

1 1
možnosti
PK

Ajajaj, argumentaci flákancem jsem také nejednou použil. Takže se poznávám. No, budu se muset krotit. Slovo vyřčené, již nelze vrátit. Natožpak to napsané.

Ale forma článku opět OK a i přes jisté rozpory v názorech, opět karma. Tyhle články prostě beru a chápu. Jsou od srdce, fér a nejsou zlé.

Díky za to.

8 1
možnosti
Foto

I87v96o 69C29i48l97i88c82h

23. 11. 2021 20:17

Děkuji Vám, od názorového odpůrce to potěší dvojnásob R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.