Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vedl jsem diskusi s Petrem Šebem. Dokonce jsem podepsal jeho petici za povinné očkování - načež mne ze seznamu podpisů vymazali. Protože jsem podpis doplni vzkazem autorům petice, v níž jsem upozornil, že pokud zavedou povinné očkování, vyhláška bude muset odpovídat zákonu č. 258/2000 Sb. a to zejména v částech

§ 46 (2) Před provedením pravidelného a zvláštního očkování je fyzická osoba povinna podrobit se v případech upravených prováděcím právním předpisem vyšetření stavu imunity (odolnosti). Pravidelné a zvláštní očkování se neprovede při zjištění imunity vůči infekci nebo zjištění zdravotního stavu, který brání podání očkovací látky (kontraindikace).....,

§ 47 (1) K pravidelnému, zvláštnímu a mimořádnému očkování může poskytovatel zdravotních služeb použít jen očkovací látky podle antigenního složení očkovacích látek stanoveného Ministerstvem zdravotnictví podle § 80 odst. 1 písm. e). a

§ 47a (1) Pravidelná očkování dětí provádějí poskytovatelé zdravotních služeb v oboru praktické lékařství pro děti a dorost ..... (2) Zvláštní a mimořádné očkování provádějí poskytovatelé zdravotních služeb v oborech infekční lékařství, praktické lékařství pro děti a dorost nebo všeobecné praktické lékařství, poskytovatelé pracovnělékařských služeb a zdravotní ústavy.

Neboli, že se bude muset zavést testování protilátek a buněčné imunity, že nebude možno očkovat na nádraží a ze sanitky na pouti, že se budou muset seriózně posoudit kontraindikace atd. A že to v zásadě není možné, protože studie např. na vakcínu Pfizer bude končit až v květnu 2023 https://clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT04368728?term=NCT04368728&draw=2&rank=1

Takže tolik o tom, jaký je Peter Šebo znalec. Jsem pro, už aby to povinné očkování na Covid 19 bylo !!! Hurá !!! Už před časem jsem psal, že za exaktní vědou se dnes chodí k soudu.

1 0
možnosti
Foto

I61v49o 57C66i43l97i14c59h

25. 11. 2021 10:28

Souhlasím, minulý článek jsem o to měl.

0 0
možnosti

Povinnost očkovat zavádějí všechny státy okolo.A nejen v Evropě.

Mám vdanou dceru v Austrálii (Perth, Západní Austrálie), a tam NEPUSTILI do země nikoho bez očkování.A dneska mi psala dcera, že mají POVINNOST se očkovat všichni co chodí do práce a kdo se nenechá bude propuštěn.

Takže i když tam není tolik nakažených jako u nás, tak se vláda snaží aby lidi byli očkovaní.

Takže odpírači očkování..co tomu říkáte?

1 0
možnosti

Obecně - to, že někde něco dělají, ještě není důvod pro to, abychom to dělali taky. V Bělorusku zavírají za jiný politický názor, například.

Zapomněl jste dodat, že Austrálie měla prakticky absolutní lockdown, už jednotky nakažených způsobily úplné uzávěry, do země nesměli vstoupit ani Australané, kteří se vraceli ze zahraničí, a to vše bylo důsledkem toho, že se Austrálie dlouho očkování bránila. Dnes naopak na všechny tlačí do očkování. Jdou od zdi ke zdi.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

I60v58o 30C38i19l53i12c43h

24. 11. 2021 9:01

Rád vyřídím ;-D

Táta ať je brzy zase fit!!!

1 0
možnosti

Mně se do očkování nechtělo. Vůbec. Na jaře bylo málo informací ohledně nebezpečnosti viru, ale hlavně tlak na očkování byl doprovázen kauzami kolem politiků, z nichž bylo jasné, že jim jde o jejich ekonomický zájem. Nakonec jsem podlehla, zejména kvůli snazšímu cestování atp. A taky kvůli tomu, že jsem věřila, že po 2 dávkách očkování uděláme tu Tečku. Co se týká očkování, ani po jedné vakcinaci mi nebylo nic, po té druhé jsem se hned z očkocentra vydala na 15km výlet. Jenže Tečka se nekoná, nyní naopak očekávám SMS na třetí vakcínu, což mě už znepokojuje, protože v tak krátkém časovém úseku podstoupit 3. vakcinaci se mi příčí. A přiznám se, že mám i obavu. S lékařem jsem ani jedno očkování nekonzultovala, je problém se k němu dostat, po e-mailu mi "pogratuloval" k vakcinaci. A pochybuji, že mi třetí očkování bude rozmlouvat. Intervaly mezi dalšími vakcinacemi se mají dále zkracovat. Jenže když odmítnu třetí, čtvrtou, pátou..., přestane platit vakcinační pas? Jednoho dne se kouknu do aplikace a zjistím, že platnost vypršela, protože jsem nepodstoupila třetí dávku? Takže nás mají v hrsti...

1 0
možnosti

Měla jste kliku, že jste po 15 Km výletě neměla žádnou komplikaci a antivaxeři mají smůlu v tom, že jste jim nenahnala vodu na mlýn jak vakcína po vpichu způsobuje komplikace. Mě by zajímalo kolik lidí, kteří v diskuzi na blogu IDnes veřejně přiznali komplikaci po očkování poctivě dodrželo klidový režim.

1 0
možnosti

Je to tak, pane Cilichu. Tyto vakcíny nelze stanovit jako povinné, a to pro žádnou skupinu, protože pokud - jak přiznává již i náměstkyně Vašáková - i očkovaný se může infikovat a přenést infekci, pak postrádá smysl také vakcinace u zdravotníků, stejně budou muset nosit respirátor, rukavice apod. Mně jde zejména o opuštěné seniory v ústavech, jen někteří jsou ještě schopni si hledat informace, nicméně i zde má platit, že bez jejich souhlasu nelze očkovat, je to jejich život: pokud měli covid, pak ať jim zajistí kvalitní test na protilátky (viz dr. Balík z VFN - střet covidu a vakcíny někdy nedopadá dobře). Rakouská a švýcar. média informují průběžně o infikování i očkovaných seniorů v ústavech, takže o to víc je třeba nechat to na jejich rozhodnutí, zda se cítí na boj s covidem nebo na boj s účinky vakcíny.

1 1
možnosti

Pan Cilich to psal minule. Určitě znáte zákon o ochraně veřejného zdraví a jestli se mají uznávat protilátky, muselo by dojít k jeho novele. V současné podobě zákon umožňuje uznat protilátky pouze při povinném očkování.

0 0
možnosti

Hezký článek. Ono to černobílé vidění je používáno odpůrci očkování také. Vakcína proti covidu je všeobecně také dehonestována extrémními příklady, které jsou ale také v menšině v porovnání s celkovým množstvím naočkovaných lidí. Milion komplikací a 5000 mrtvých na několik set miliónů úspěšných očkování bez komplikací.

Takže je otázka v čem se odpůrci očkování při posuzování vakcíny liší od příznivců, kteří zase posuzují tábor odpůrců podle Volného a chemtrails?

0 0
možnosti
Foto

I74v87o 13C53i33l54i61c17h

24. 11. 2021 8:23

Samozřejmě, že to platí pro všechny strany.

0 0
možnosti

Pekne napsane. Karma

1 0
možnosti

Na každém léku, který dostanete předepsaný od doktora, je příbalový letách kde jsou napsány vedlejší účinky.U někoho se projeví u jiného ne.Jak je to možné?

Prosil bych všecny odpírače očkování ať mně tohleto vysvětlí.

A to samé je i s očkováním proti covidu.Někdo na něj má nějakou pozitivní reakci, jiný je bez příznaků.

1 1
možnosti

U ockovani na COVID zadny pribalovy letak nedostavate, jen podepisujete, ze veskere problemy jsou vase. Zname problemy s ockovanim nejsou tajne, jen se "upozaduji". Daji se dohledat napriklad na strankach SUKLu. Ale vcelku chapu, proc seznam moznych (a znamych) problemu neni na formulari uveden, dost lidi by z ockovani vycouvalo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS