Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Samozřejmě karma R^za výtečný nápad jak ukázat nesmyslnost a nepromyšlenost podobných opatření.

Slyšel jsem jednoho hospodského nadávat, že by prý kvůli tomu musel vyčlenit jednoho zaměstnance a platit mu jen za to, že bude kontrolovat QR kódy a na to nemá peníze.... Že by vláda na to vyhlásila zase nějaký zvláštní covidový program, ze kterého by restauratéři platili QR hlídače?:-)

1 0
možnosti
ZH

Znám hospodu, kde Andreje vyloženě nesnášej a u vchodu mají přichystané deky. :-)

2 1
možnosti
Foto

P66e13t71r 75B57u72r26i53a89n

22. 10. 2021 22:56

Možná bychom si tady všichni mohli dát místo fotky v profilu QR kód. Je to přehledné a člověk hned pozná, s kým má tu čest :-D Za půl roku jsem ten certifikát musel ukázat jen jednou a to se ten recepční jen podíval z dálky. Je hloupost chtít po hospodských takový nesmysl. Dovedete si představit, že bude hospody vymetat parta pracovníků oceláren a o půlnoci, ve 4. hospodě po 15 pivech a 15 rumech jim ten čtvrtý hospodský řekne, ať ukáží bezinfekčnosti? Jednak už budou dezinfikování na dva dny předem, a pak vydezinfijují i toho hostinského.

7 0
možnosti
PK

A jéje. Teď dorazí někdo z mé strany barikády a pokud vám nebude přímo nadávat, tak vás alespoň nabonzuje.

Já to teda rozhodně nebudu, neboť to, co jste napsal se mi poměrně líbí, s komickým přístupem Vojtěcha nesouhlasím a v neposlední řadě, nejsem bonzák a snažím se mít otevřenou mysl.

Přeci jen si však myslím, že to očkování nějaký smysl má.

Vám ale děkuji, za poměrně výstižně napsaný článek, o nesmyslech z pera našeho zpěváka.

3 0
možnosti
Foto

I97v60o 73C79i49l51i63c40h

23. 10. 2021 8:49

Už mi článek stáhli z hlavní strany, takže jste to asi trefil :-)

0 0
možnosti
MB

Rozdíl mezi očkovaným a neočkovaným z hlediska možnosti nákazy okolí.

https://1url.cz/iKdYT

2 0
možnosti
Foto

J19a60n 29P37r97a68ž92á58k

22. 10. 2021 21:54

Tak to jsem zvedav, Ivo a docela bych si tipnul, ze pokud se budete prokazovat QR sve partnerky, tak si toho nikdo nevsimne. Tedy pokud po Vas bude skutecne nekdo chtit, abyste se prokazovav;-DR^

6 0
možnosti
Foto

I22v96o 63C48i61l85i76c95h

22. 10. 2021 21:57

Taky si myslím :-)

2 0
možnosti
VB

Vojtěch zřejmě má slíbenou trafiku, kudy chodí, tudy lže, resp. lidé kolem něj se to rychle učí. Např. se pořád u nás zveřejňuje, jak se zachytil vyšší počet podruhé nakažených, jenže to by se muselo vědět, kdo, jak kvalitně či v jakém čase je testoval, protože na Západě je zakázáno testovat uzdraveného během prvních 3 měsíců - někteří mají zbytkovou falešnou "pozitivitu" původního onemocnění, nikoli nového. Takto se ovšem v ČR vyrábí "statistika", aby se zabránilo ověření dlouhodobě fungujících protilátek. Taky je možný, že si spletli očkovaného nakaženého s neočkovaným, ale uzdraveným. Je tragédie být v rukou diletantů a mafiánů.

5 0
možnosti
VV

Nezlobte se pane Cilichu, ze jsem se opovazil do diskuse pod vasim blogem. vy mate jakousi tecku o ktere nic nevim.

Ale ja mam Covpass od RKI, kde mam napsano ze jsem plne imunni s mym jmenem a datem narozeni, podle ktereho se v porovnani s obcanskym prukazem da zjistit ze jsem to ja.

Nevidim zadny problem, ale kdo bude chtit si jiste nejaky najde.

0 1
možnosti
Foto

I95v13o 67C16i30l61i34c76h

22. 10. 2021 21:22

Nevím jak to máte v Německu, ale u nás v ČR nemůže OP požadovat kde kdo a dokonce i policie k tomu potřebuje mít relevantní důvod, který si případně musí i obhájit.

4 0
možnosti
PK

Z tisku jsem se dozvěděl mj., že Česko najíždí na rakouský model.

V Německu už to striktně vyžadují a třeba i v dalších zemích. No vždy jsme se chtěli poučit resp. převzít to co praktikují demokratičtější země, tak proč se vám to nelíbí?

BTW prý o opatřeních před jejich realizací diskutoval ministr zdravotnictví Adam Vojtěch se zástupci restauratérů.

0 1
možnosti
Foto

I96v91o 48C19i38l64i62c63h

22. 10. 2021 20:50

Protože mi to přijde jako pitomost, protože nejsou žádná data o tom, že by byly hospody nějaká epicentra? Epicentra jsou (logicky) nemocnice, ale o tom se nikde nepíše. Ale mne hlavně zaujala ta absurdnost těch pseudoopatření a o tom jsem psal.

0 0
možnosti
JD

A je to tady! Covidová vlna nabírá na síle a pan Cilich rozjel další blogo- sérii!!! Karma?

2 0
možnosti
Foto

I92v17o 64C14i30l45i76c22h

22. 10. 2021 20:46

A co kdybyste mi zkusil rozporovat nějakými argumenty to, co jsem napsal? Zatím ještě mi práci nezakazují, takže už moc nepíšu a ani na diskuze nemám moc čas, ale na tohle si rád počkám Juro R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.