Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Člověk žasne, kolik je tady přechytralých žvanilů. Ale v kůži členů vlády, kteří za vše mají zodpovědnost a na každý jednolivý jejich krůček se slétne hejno přechytralých kritiků, byste nikdo být nechtěl. Na to beru jed.

2G v bavorských hospodách funguje. Tuto sobotu jsem byl v Gasthofu u Ingolstadtu. Při vstupu či nejpozději před jakýmkoliv objednáním chce obsluha vidět covidpass a doklad totožnosti. A nikdo z hostů nepindá, nechytračí a nečížkuje ...

1 0
možnosti
Foto

I22v14o 70C76i75l96i75c37h

29. 10. 2021 19:46

"...podnikavý hospodský bude certifikáty hostů místo ověřovací aplikací čTečka skenovat prokazovací aplikací Tečka, která mu je rovnou pohodlně uloží. Může je pak třeba rozdávat neočkovaným štamgastům."

https://www.irozhlas.cz/komentare/tecka-ctecka-certifikat-podvod-bitcoin-ockovani-covid-komentar-cibulka_2110281123_cib

0 0
možnosti
Foto

Je tady v diskusi někdo, komu už kontrolovali QR kód jinak než dotazem nebo pohledem oka jinde než na letišti?

1 0
možnosti
Foto

I37v79o 70C31i42l49i10c92h

24. 10. 2021 11:31

Známá byla nedávno v kině a tam jí to poctivě kontrolovali.

0 0
možnosti
Foto

Je to celý postavený na hlavu, já mám čerstvou zkušenost, protože já a ještě jedna (nebudu psát kdo, abych se nedopustila trestného činu zveřejnění něčích osobních údajů ;-D), jsme jely (vlastně nevím, jestli se ještě smí použít y, když dvě holky jedou do lázní, jestli už to není diskriminace nebo co já vím co) do lázní na wellness pobyt. Já neočkovaná (vysvětlení pro pomalejší čtenáře, vnímavější čtenáři si zatím mohou něco sníst, nejsem odpůrcem očkování, jen nevidím důvod) a ta druhá očkovaná. Já jsem musela na test, výsledky měly být do 48 hodin, byly za nepěkných 58 hodin, takže jsem šla znovu na jiný test, abych aspoň něco měla a nemusela nocovat před lázeňskou budovou (tímto děkuji zpěvákovi ze Včelné za geniální nápad zkrácení platnosti testů, test přestane platit dříve než budou výsledky, to nevymyslíš, ale zaplatíš ;-D). V lázních však mou snahu nikdo neocenil, jedním okem koukla recepční na výsledek mého testu (v té době jsem měla výsledek pouze toho kratšího testu, který by rozhodně nepokryl celý pobyt), ale od spolucestující si vyžádala k ověření kód z očkování. Spolucestující to poněkud zarazilo, divila se, proč na můj výsledek koukla a víc neřešila a její potvrzení si odnesla dozadu a zřejmě ho zkoumala. Vláda se zaplétá a ztrácí ve svých vlastních nařízeních a bude hůř, ale jen houšť a větší kapky, ještě bude veselo.

3 1
možnosti
Foto

Přesně, reálná použitelnost PCR je taky jen jeden den, to už je lepší (a hlavně levnější) jít na antigen, kde mám výsledek hned. U nás si jde připlatit 200 za výsledek PCR do 30 hodin, ale nemám info, jestli to opravdu funguje...

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
Foto

I84v13o 44C12i72l53i69c82h

23. 10. 2021 20:15

A jakého trestného činu? To bych ho nemohl poskytnout ani v divadle, kině nebo od listopadu v hospodě.

2 0
možnosti

Je to dobré nastavení zrcadla. Ale obávám se, že to dost lidí nepochopí. A vláda ví, že dělá blbosti, ale zase ví, že je dost lidí, kteří jí to zbaští. A dokud se lidé neproberou, tak to dělat bude.

3 1
možnosti

Á největší hrdina proticovidového odboje, čekal jsem s čím přijdete. Nechcete vzít toho ministra zdravotnictví v nové vládě ? Budoucí ministr Válek nějak změknul a lavíruje, ale vy byste se určitě nebál zrušit všechna zbytečná totalitní opatření. Poradců a přitakávačů tady máte mnoho, z těch byste vybral svojí neomylnou intuicí určitě spolehlivé náměstky, ale doporučuji p. Boškovou, má obrovský přehled.

5 0
možnosti

;-DR^

Ale myslím, že to nebude nutné a pan Cilich může zůstat u blogů. Očekávám totiž, že profesor Válek a nová vláda spasitelů s Covidem zatočí tak, že do vánoc je po něm.

2 0
možnosti
Foto

Karma, jen aby na vás nevyrukovali s mařením úředního výkonu, nebo něčím podobným ;-);-D Jen nevím, jak píšete, že občanku nikdo v hospodě kontrolovat nemůže.....jak hospodští kontrolují, jestli někomu už bylo 18 a mohou mu nalít?

2 0
možnosti
Foto

I16v43o 88C93i48l93i71c10h

23. 10. 2021 8:15

Pokud mají podezření, že dotyčnému není 18 a oni by porušili zákon tím, že by mu podali alkohol, tak je na dotyčném jak jim prokáže, že mu 18 už bylo. Jinak dostane nealko.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 2
možnosti

Protože Vojtěch je jen loutka. A je spíš k politování. Já odhaduju, že si ale namelou hxxu baby z hygieny, pokud se o něco pokusí.

1 0
možnosti
Foto

1) Karma R^, není o čem

---

2) Jako „gramatický nácek“ vám vytknu, že nepoužíváte zájmeno SVŮJ, protože podmět v češtině vždy přivlastňuje tímto zájmenem. Jako vrstevník (já jsem *68) byste to měl vědět a měl si to dosud pamatovat:

— „... ale já přece zveřejňuji pouze můj vlastní a platný QR kód...“

— „Takže i zde nabízím můj platný QR kód...“

Nikdy MŮJ, vždy SVŮJ.

Tuto chybu najdeme nejčastěji v překladech zahraniční literatury, když se šetřilo na kvalitním překladu.

Takhle do vás šiju proto, že vás mám rád. Aby vám skuteční „gramatičtí náckové“ nezasvinili diskusi formálními chybami.

---

3) „jak oni na mne, tak já na ně“ mi připomnělo hlášku „jak vy k my, tak my k vy“, ale to opravdu zcela na okraj.

3 0
možnosti

Ke gramatické poznámce palec nahoru. Dobrý postřeh.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS