Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Je to humus, "na kameru" to nikdo nerekne, ale uz jsem od nekolika lidi slysel, ze napriklad pod hrozbou ztraty zamestnani museli po minule volit Ano (ukazat ostatni listky)

1 4
možnosti
Foto

Vždyť ve volební místnosti se vydávají náhradní volební lístky a nikdo by tím nic nezjistil ....

5 0
možnosti
Foto

Já se tedy jako volič neateista modlím za to, aby bylo rozložení stran/politických hodnot a směrů (a tedy i poslanců), co nejvyváženější. Jsem smutný volič, budu volit (podle mne) to nejmenší zlo a radostně sledovat, jak se strany nechají v boji o hlasy usměrňovat. Kéž by i média zastávala více názorových trendů. Voliči, at se klidně mezi sebou hádají, to neva, hlavně že se mohou hádat a není cenzura. Příliš silná strana vždy přitahuje i ty méně zásadové a nejvíce prospěchářské politiky (a pokud je členství výhodné, i komunální politiky, úředníky atp.). Myslím, že slušných lidí je ve vysoké politice menší procento než v ostatní, částečně velmi inteligentní a slušné populaci.

Pirátů a TOPky se bojím (viz články zde v minulosti), Babiše, co by mafiána se bojím. Ostatní strany mají také dost vroubků....

2 0
možnosti
Foto

I61v79o 26C66i23l45i72c61h

7. 9. 2021 21:56

Osobně budu volit SPOLU, ale budu kroužkovat lidi z ODS. Taky s toho spojení nejsem nijak nadšený, ale asi to mělo smysl, abychom se konečně zbavili Babiše.

1 1
možnosti
ČP

ODS již jednou svou šanci podílet se na vládě odmítla (promrhala). Tak snad to nezopakuje a do vlády vstoupí. To píšu při plném vědomí a coby bývalý volič ODS.

5 2
možnosti
OU
KL

Myslím, že to bude jinak. Po volbách, které nedopadnou podle představ ODS, půjde Fiala z kola ven a nastoupí nové pragmatické vedení. A pak se bude hledat cesta, jak vládnout s ANO a neztratit tvář. Myslím, že bude oprášena oblíbená hláška "o zabránění extremistům v podílu na vládě".

11 2
možnosti
Foto

I97v94o 83C21i58l78i31c36h

7. 9. 2021 21:08

Doufám že ne.

1 1
možnosti
VV

Babis touzi koupit v Pruhonicich i hotel Tulipan, drive Benes. Ale nejak se mu to nedari.

0 0
možnosti
Foto

I13v61o 54C68i78l10i25c88h

7. 9. 2021 21:11

A? Já jsem dnes mé partnerce koupil nádhernou kytku, která není z holdingu Agrofert, protože dostala titul Bc.

2 1
možnosti
OU
Foto

I25v65o 49C26i77l66i29c72h

7. 9. 2021 20:27

O Bureše a jeho klaku určitě ne. A umíš si představit ANO bez Bureše? ;-D

0 0
možnosti
JV

No, já sice nejsem volič ANO, o Babišovi si rozhodně nemyslím nic hezkého, přesto se domnívám, že za koalici ODS a ANO bychom za určitých okolností mohli být i rádi. Proč? No protože z koalice ANO+SPD+KSČ, která bude, klidně i jako menšinová, podporována Zemanem, jde nefalšovaná hrůza.

Já osobně bych v tomto případě bral koalici ODS a ANO jako záchrannou brzdu, protože z tohodle panoptika na další 4 roky na mě jdou mrákoty. Dovedete si představit, co všechno by mohli napáchat? :-/

5 2
možnosti
Foto

I77v23o 23C10i90l44i28c30h

7. 9. 2021 20:25

To už je jenom na voličích, co napáchají. Myslím, že tu případnou možnost koalice jsem v článku popsal dostatečně zřetelně.

0 0
možnosti
PK

Zcela pragmatické řešení pro středopravicovou koalici, ale reálné se to nezdá...

2 0
možnosti
Foto

I14v46o 91C36i49l17i97c67h

7. 9. 2021 20:03

Reálné to není, protože je tam žábou na prameni Babiš a jeho věrná klaka.

0 0
možnosti
Foto

Pro mě je ANO s ODS nejlepší možná varianta. Po minulých volbách, kdy jsem ODS volila, mě mrzelo, že nešla do vlády. Přeji všem pěkný večer.

4 3
možnosti
Foto

I59v86o 81C98i45l61i97c10h

7. 9. 2021 20:06

Sice by mne celkem zajímalo, koho tedy hodláte volit nyní, ale nebudu neslušný, takže se ptát nebudu.

0 0
možnosti
JK

Zeman ho nechá dál vládnout bez důvěry za kanál Odra-Dunaj-Labe a počínštění české politiky. Teď už si troufne na mnohem delší dobu, než bylo Rusnokových 6 měsíců.

0 1
možnosti
MB

Konečně jsem pochopil roli prezidenta ČR! Diagnostikovat pacienty, rozebírat Tajné služby, radit koho volit, vyjadřovat se k uzavírkám cest, přepravovat se sám, letounem CASA pro 71 vojáků, stavět Vodní kanál a stále hledat Peroutku, bavit lidi v Klenotnici ! Ježišmarjá, vždyť ten Miloš neví, kam dříve skočit ! :-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.