Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Já si byl zas včera po dlouhé době zasborovat, potřeboval jsem to už jako prase drbání. :-)

3 0
možnosti
Foto

Vono už se může zpívat? :-)R^

0 0
možnosti
JD

Cituji autora: Já samozřejmě chápu, že stát nakoupil plno vakcín navíc (a v dané situaci jim to ani nevyčítám), kterým postupně končí expirace a že je to pro určité kruhy kšeft století, ale opravdu je ten nátlak až tak nutný?

Zdroj: https://cilich.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=775337 Velice dobře si pamatuji, jak celá opozice kritizovala vládu, že neobjednala dostatečný počet vakcín. Není to sranda? Karma!

4 2
možnosti
Foto

I72v36o 38C62i46l61i21c72h

2. 9. 2021 20:39

A já si pamatuji jak to bylo s prasečí chřipkou

"Podle šéfa zdravotní sekce Rady Evropy Wolfganga Wodarga bylo vyhlášení pandemie prasečí chřipky Světovou zdravotnickou organizací falešné. Podle něj za ním stály farmaceutické firmy, které díky tomu vydělaly obří sumy na prodeji léků a vakcín proti prasečí chřipce.[4] Český stát objednal 700 000 vakcín proti prasečí chřipce, z toho zhruba 600 000 vakcín za 110 miliónů korun zůstalo nepoužito a bez jakéhokoli užitku se vyhodí."

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mexick%C3%A1_prase%C4%8D%C3%AD_ch%C5%99ipka

8 0
možnosti
MS

Děkuju za ten pohled. Osobně nevím kam se zařadit. Jestli kvůli pragmatismu, nebo ochraně sebe? Nevím. My jsme se ženou úmyslně přestali sledovat zprávy a naposled vloni jsme akorát viděli, že riziko nakažení po očkování je mnohem menší. A protože dělá ve školství, tak byla v první vlně. Žádné komplikace neměla, tak jsem šel i já. Druhou dávku jsem dostal v den, co mě po vážném úraze propustili z nemocnice i křeslo mi v očkovacím centru půjčili a nic. Jen se k bolesti plic, žeber, zad a ledviny přidala na pár dní bolest ruky, kterou jsem měl v sádře. Ale taky jsem žádnou reakci neměl. A to jsem měl na plicích nějaký výpotek, či co. Takže nevím co si myslet o těch vedlejších účincích.

Pfizerjugend je dobrý. Ten mám. Kdy dostanu kroj a nůž?

0 0
možnosti
Foto

I13v74o 77C73i52l45i21c44h

2. 9. 2021 21:17

Ty vedlejší účinky má evidentně každý jiné nebo žádné, podobně jako na tu zcela novou nemoc reaguje každý jinak anebo i nijak, ale to si časem sedne. Nyní jsme jako indiáni, když jim tam z Evropy přivezli nové nemoci.

2 0
možnosti
MR

Ono je velice těžké si vyhodnotit co je a co není pro člověka přínosné, když nejsou k dispozici relevantní data a ještě se riziko nákazy a i jejího průběhu průběžně mění. Takže to co člověk v minulosti vyhodnotil jako přínos se v budoucnu může ukázat jako velká chyba. Problém pro člověka, který je v oboru laikem je ten, že se nám vytvořily dva tábory lidí s titulem před a za jménem vzdělaní v oboru a jejich názory jsou naprosto protikladné. Takže si člověk vybírá názor od odborníka co mu je bližší jeho názoru a ostatní začne považovat za odborníky zmanipulované atd. Což je samozřejmě špatně. Nakonec to dopadne jako u nás a každej kdo má do zadní části těla díru začne vydávat svoje moudra za jedinou pravdu a začne tvořit prognózy jak se to bude vyvíjet. Netrefí se nikdo, ale všichni při konfrontaci se voji věštbou začnou odborně mlžit, že měli vlastně pravdu, ale, ale a zase ale. A příznivci vidí chybu zase jen u neoblíbeného odborníka.

2 0
možnosti
ZH

Osobně (a laicky) považuju z evolučního pohledu za zcela žádoucí, aby se lidi v takovýchto situacích rozdělili na dva tábory. Respektive, aby část lidí se rozhodla nějak, další část opačně. Ta skupina, která se rozhodně fatálně špatně, může třeba i celá vymřít. Jenže většinou dopředu s jistotou nevíme, které z možných rozhodnutí je to špatné.

BTW - očkování obecně považuju za velmi přínosný objev, ale v některých případech může mít negativa, která se mohou projevit po delší době. Třeba i za několik generací. Tedy může být přínosné, že část lidí očkování odmítá. Nebo vymřou, to se uvidí. :-)

2 0
možnosti
MB

Vyjadřuji se opakovaně. Kdybych žil v poustevně, tak žádné očkování neřeším. Nejlépe jako "otec Scholastik". Strom, by mne zřejmě nenakazil. Problém by zřejmě nastal, kdybych měl někam vyrazit? Za princezna Dyšperandou, nebo za Káčou ...?

Kdo zaručí, že já samotný nejsem nakažen. A nedej bože, že ona děvčata netrpí nějakou chorobou ? Vedle chlapecké výbavy, bych si měl i přibalovat antigenní test ? To bych bral za trest. To je docela velké téma, brala by mne tréma. Vakcína Johnson! Tak jsem se očkoval, na jeden bod - Jsem řádně vybaven! To mi přijde rozumné a vhod ... :-)

2 0
možnosti
Foto

I60v23o 28C95i45l88i36c33h

2. 9. 2021 20:10

Když jste byl nakažený třeba "obyčejnou" chřipkou a ještě o tom nevěděl, tak jste to také takto řešil?

3 0
možnosti
FS

Pěkná zpověď. Moje názory znáte a i přesto máte moje uznání. Máme tu důvod k diskuzi. Pro někoho je důležité to a pro někoho ono. Ale jsme lidi. Na rozdíl od těch psychopatů nad námi. A jelikož oni lidi nejsou, nerozumí nám a tak předpokládají, že se navzájem pozabíjíme a oni si budou dál v pohodě krást.

Koukněte sem. Někdy v čase 8:30 začíná mluvit David Formánek o tom, jak očkovaní(!) moskvané vytřeli zrak starostovi. Příběh následováníhodné solidarity. No a úplně na začátku mluví lékař ze záchranky a to není moc příjemné poslouchání pro očované - on to má odžité, nikoliv načtené: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009455495596

2 0
možnosti
Foto

I23v72o 71C29i67l63i95c69h

2. 9. 2021 20:05

Myslím, že jsem to vše vysvětlil dostatečně otevřeně. Nejsem dokonalý, ale kdo z nás je? I přesto si za svým stojím. Ta snaha těch nahoře nás rozhádat mne také štve. Snažím se maximálně respektovat i zcela opačné názory, ale totéž naopak očekávám i od oponentů.

Za odkaz děkuji, ale zkouknu ho až na to budu mít fakt klid a čas.

0 0
možnosti
Foto

Život je totiž v reálu a ne v blozích či diskuzích pod nimi.

Zdroj: https://cilich.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=775337R^;-)

5 0
možnosti
Foto

I67v65o 11C20i83l79i62c52h

2. 9. 2021 19:42

Tak to je. To jen někteří z toho tady dělají pupek světa.

2 0
možnosti
Foto

Velké téma? ;-D

Asi jako násobilka pro někoho, kdo neumí počítat..... (kdo umí, ten ji neřeší)

3 1
možnosti
Foto

I59v40o 62C90i96l94i43c19h

2. 9. 2021 19:41

Zkuste přečíst víc než jen nadpis. Ale vlastně tak nic. Viz PPS

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.