Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
Foto

I54v36o 57C13i85l17i37c38h

29. 8. 2021 3:59

A k čemu by mi to asi tak bylo? 8-o Ostatně svou porcí jste přispěl i Vy.

1 0
možnosti
Foto

Tak ještěže ty respirátory máte, jinak by Váš život zel prázdnotou, nic byste "nezažil", dokonce ani takovou prkotinu ;-D

Mimochodem - všimněte si, jak často opakujete ukazovací zájemna, dokonce před podstatnými jmény..... Jak se Vám to přihodilo?

0 6
možnosti
Foto

I37v13o 80C20i85l40i11c16h

28. 8. 2021 19:14

Respirátor žádný nemám, pořídil jsem si jeden na zkoušku a po pěti minutách letěl do koše, protože to jsem fakt nedal.

Přihodilo se mi to tak, že jsem tenhle článek psal částečně na mobilu a částečně v nouzáku na rozbitém notebooku, takže kontrola textu byla velice problematická. Ostatně jsem si vědom i absence několika čárek. Ale co už...

2 1
možnosti
Foto

Ač nejsem vůbec zastánce těch nesmyslných vládních opatření, tak podle mě mají právo vás neobsloužit. Je to soukromý obchod, kde si pravidla stanovují sami a zákon o ochraně spotřebitele nijak neřeší tuhle domnělou diskriminaci. U soudu mají velkou šanci svůj postoj obhájit, neboť oficiálně je covid i nadále zcela nesmyslně považován za smrtelně nebezpečnou nemoc.

Nicméně pomineme -li naše "bezprávní" právo, pak moc nechápu tu vaši úchylku každému vnucovat svůj pohled na svět. Nechtějí vaše peníze, tak proč se jim vnucujete? Podle mě si jen sám hojíte nějakej svůj mindrák.

Kdo chce ať si klidně nosí třeba skafandry nebo se nechá očkovat každej tejden. Kdo má strach z nemoci, nechť klidně vyžaduje ve svém obchodě roušky a respirátory a kdo slepé poslouchá každé vládní nařízení nechť tak klidně činí. Ostatně i vy jste se zcela nesmyslně nechal naočkovat, abyste nepřišel o práci. A oni vás nechtěli obsloužit, aby nepřišly o práci. Není v tom žádnej rozdíl.

Opět se chováte jen jako pokrytec, když na ostatní poukazujete, ale sám jste podlehl.

4 1
možnosti
Foto

I97v86o 54C14i34l70i93c40h

28. 8. 2021 18:47

Nikomu svůj pohled nevnucuji a nikomu se nevnucuji, vždyť jsem si ty hodinky sám vyžádal zpět a jejich služeb nevyužil, když jsem cítil, že o to oni sami nestojí. Takže jsem jejich přání plně respektoval a hodlám to respektovat i v budoucnu. A jestli to požadovali kvůli obavě o práci anebo kvůli tomu, že tomu sami věřili je mi celkem jedno. Ale dle toho dialogu soudím, že to bylo spíše to druhé.

Mimochodem, já nevěřím, že očkování vyloženě škodí, jenom vím, že já ho nepotřebuji kvůli ničemu jinému, než tomu papíru, protože jsem vůči této nemoci imunní. Mamku (83) jsem na to očkování naopak přemluvil, protože tam to smysl má a synovi (26) ho rozmlouvám (taky to chce kvůli papíru do práce), tím spíš že on covid měl (asi jediný z naší rodiny) a jemu by to ublížit i mohlo.

1 0
možnosti
Foto

Obchod může zákazníky obchodu, k vyzvat třeba formou nápisu u vchodu, aby vstupovali jenom s ochranou úst a nosu, nemůže je k tomu ale nutit. K tomu nemá právo. Zákon mu to neumožňuje. Může zákazníka k tomu nutit pouze Policie ČR a Celní správa i za cenu sankce.

1 1
možnosti

Obchodník ale může zákazníka odmítnout obsloužit.

2 3
možnosti
Foto

Prof. MUDr. Jaroslav Michálek, PhD, imunolog a onkolog:

"Roušky a respirátory nasazené na obličeji jsou největším zdrojem kontaminace nás samotných. Ve vydechovaném vzduchu totiž vydechujeme miliony virů a bakterií, kterých se naše chytré tělo potřebuje zbavit. Většina z nich se však zachytí v mikroskopické síti, kterou naše rouška představuje, a hned dalším nádechem vdechujeme velké množství těchto nežádoucích mikroorganizmů zpět. Existuje několik vědeckých studií z posledních 10 let, které definují přesně, o jaké patogeny se jedná. Mezi viry to jsou nejčastěji adenoviry, viry chřipky a parachřipky, respirační syncitiální viry, z bakterií potom streptokoky, stafylokoky a Gram-negativní bakterie. Pokud roušku máme na obličeji několik hodin denně, zákonitě pak dojde k oslabování našeho imunitního systému".

3 1
možnosti

P39a26v35e15l 61R68y17š74k26a

28. 8. 2021 13:01

Proto ti chirurgové umírají tak mladí.:-P

1 0
možnosti

Zastánci zakrývání dýchacích cest:

Látkové, ani chirurgické roušky prý jsou nedostatečné, proto byly místo nich nařízeny respirátory, které mají chránit nositele respirátoru, tedy neplatí už moje rouška chrání tebe, tvoje mně.

Kdo tedy chce, nechť se chrání.

Ohledně nemocných a transplantovaných, před deseti lety, kam jsem denně docházela za mužem, jsem měla v nemocnici téměř trvalý pobyt. Transplantovaní kolem mě a ostatních lidí chodili v roušce, tedy kolem lidí, kteří i tehdy mohli být nějak nezdraví a nakažliví. Respirátory tehdy nebyly, roušky tedy postačovaly a chránili se tedy sami transplantovaní.

Dnes už prý nesmí opustit oddělení a jak to mají doma, nevím.

Co tím chci říct, že podle mě nastalo období kdy se může přistoupit ke zrušení povinnosti nosit ochranné pomůcky na obličeji a může to být dobrovolné. Kdo chce, nechť se chrání respirátorem...

3 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Že vás to baví? Zkuste za předmět svého vzdoru zvolit cosi jiného, než jsou roušky.

6 4
možnosti

Pan Cilich má ještě v repertoáru očkování, zvyšování imunity kontaktem s nakaženým a další vědecké poznatky.

Nepodceňujte ho! :-)

1 1
možnosti

K čemu tedy to lékařské potvrzení máte, když víte, že nikdo nemá právo ho po vás požadovat?

Tak se přeci mohou chovat všichni, co nechtějí nosit roušky, s vědomím, že nikdo nemá ptáno po nich vyžadovat nějaké lékařské potvrzení

1 1
možnosti
Foto

I28v47o 86C96i29l24i42c75h

28. 8. 2021 9:58

Vždyť jsem byl ochotný to potvrzení ukázat i jim. Ale správně by na to měla mít právo pouze kontrola z hygieny spolu s policií.

2 1
možnosti

Označovat roušku za symbol poslušnosti je od vás hloupé a pro mnohé lidi urážlivé. Lidé kteří jsou například po transplantaci kostní dřeně musí nosit roušku nebo respirátor aby se třeba i od vás nenakazili byť jen obyčejnou rýmou. Napište někdy blog i o něčem jiném než že jste vešel do obchodu bez respirátoru.

2 3
možnosti
Foto

I78v30o 28C78i51l47i14c93h

28. 8. 2021 9:31

O takových lidech to samozřejmě není, ti to dobrovolně nosili i předtím. Jde o tu plošnou povinnost pro všechny. A o čem chci psát si s dovolením rozhodnu sám.

3 1
možnosti

Stačilo napsat "jsem nadčlověk a platí pro mě jen ta pravidla, která jsou mi pohodlná". Nálepkovat oponenty za "náboženství" nebo "sektu" je vrchol demagogie.

0 3
možnosti
Foto

I29v45o 79C20i92l32i36c25h

28. 8. 2021 8:42

Vždyť jsem se dle aktuálně platných pravidel řídil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.