Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Klikla jsem, však víte, že jo :-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti
Foto

I80v26o 61C78i60l98i78c60h

27. 8. 2021 20:46

Nijak jsem se s nimi nedohadoval, pouze jsem sdělil fakta. Ostatně stejně jsem žádnou roušku u sebe neměl, takže bych si ji ani nasadit nemohl i kdybych chtěl a pokud chtěli přijít o zákazníka, tak se jim to podařilo. Poslední věta už je jen Vaše fabulace, za ovce je opravdu nepovažuji.

0 0
možnosti
VB

Mě se líbí to, co udělali republikánští guvernéři: ať si sami rodiče rozhodnou, zda pošlou dítě do školy s rouškou nebo bez. Stanovili nařízením roušky ve školách na dobrovol. bázi, pokud vůbec.

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 1
možnosti
VB

Jsme už asi jediní, kdo ještě vyžaduje respirátor, takřka všude jinde mají jen v nejnutnějších okolnostech roušku (Švýcarsko povolovalo celou pandemii i jen látkovou). Ale víc mě žere covid-pas, ale všeho do času, jednou se prostávkujeme a prosoudíme k světlejším zítřkům. Jen mě překvapuje, že některé evrop. země, ač mají dostatek vakcín, o které už skoro nikdo nestojí, avizovaly, že nakoupí vakcíny pro roky 2022 a 2023. Že by už politici dostali echo o zanikající účinnosti vakcín, takže budou lidi nutit dokolečka stále k dalším dávkám? Při dozvucích viru, kdy už skoro každý na něj bude přirozeně imunní? Nebere snad EK provizi od firem?

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
AM

Ať žijí proticovidoví bojovníci.R^

0 0
možnosti
Foto

I24v41o 33C18i44l30i51c67h

27. 8. 2021 20:26

Myslíte MeSES a podobně?

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 2
možnosti
Foto

I57v90o 23C57i80l89i56c36h

27. 8. 2021 20:22

Ve většině nákupních center dostala naopak ochranka instrukce, že to nemají nijak řešit. Dokonce už jsem četl i nějaká vyjádření například Globusu či Alberta. Pokud vím, tak v Bille naopak mají nařízeno neobsloužit zákazníka bez roušky. Takže je jasné, že do Billy nechodím, když o mne nestojí.

1 0
možnosti
Foto

Já to včera zkusil bez roušky v Chomutovském Globusu a nepadlo kvůli tomu ani půl slova. Ostatně, nebyl jsem vůbec sám a z těch orouškovaných to měla polovina stejně až pod nosem.

1 1
možnosti
JD

J75a15n 73D90o17u77š48e29k

27. 8. 2021 20:32

Spíš než ty neorouškované nemám rád ty napůl "zahalené".

1 0
možnosti
KT

Na roušky jsem rezignovala už dávno. Když někam vlezu a mají je nasazené, nasadím si je, protože se nehodlám hádat, ale považuji to za naprostý nesmysl a je to skutečně jen symbolické gesto. Smysl tak, jak se teď nosí, to nemá absolutně žádný.

Na druhou stranu vést odboj proti hysterickým ustrašencům mi připadá jako zbytečná námaha. Svou vůli vyjádřím ve volbách, ale i tam mi připadá zbytečné někoho přesvědčovat. Každý holt svého štěstí strojvůdce.;-D

7 4
možnosti
Foto

I66v57o 64C46i48l12i68c75h

27. 8. 2021 20:19

Já nikoho nepřesvědčuji. Oni ať si ty roušky klidně mají, mně stačí, když nebudou chtít, abych je měl i já. A pokud to po mně požadují, není obvykle problém nakoupit jinde, kde jsou vstřícnější. O tom ten článek byl.

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.