Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

Ono ministerstvo zdravotnictví nejenže nedbá na rozsudek NSSoudu, ale dokonce už přes rok porušuje zákon 248/2000, který jasně říká, že než se v době epidemie někdo má očkovat, mají se nejdříve změřit hladiny protilátek. Toto ovšem zcela zřejmě novináři buď nevědí, nebo záměrně ignorují, a to nehovořím o takzvaných odbornících, kteří radi vládě a veřejně vystupují, neboli lépe řečeno nejsou cenzurování.

Shrnu to stručně, podle ústavy máme být právní stát, od Covidu je právní stát v zadnici.

1 0
možnosti
IZ

I43v68a50n 22Z93b61o13ř11i30l

23. 7. 2021 17:45

MZ porušuje zákon o podpoře regionálního rozvoje??? Mohu se zeptat, jak?

1 0
možnosti
MK

Já už nerespektuju žádná omezení a mám klid. Výjimečně mě sice odněkud vykážou, ale každá služba má alternativu, která o zákazníky stojí.

A kdyby mě (čistě hypoteticky - v praxi to asi nepřipadá v úvahu) někdo někde přistihl a chtěl pokutovat, budu žádat správní řízení. Než k němu v našich podmínkách dojde, opatření už bude soudně zrušené.

Takto vysmáté lidi, jako jsem já, stejně virus obchází širokým obloukem a raději si hledá nějakého vystresovaného strašpytla.

7 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

7 0
možnosti
VB

Ministr Vojtěch se otevřeně přihlásil k exministrovi zvaném Kůže, popírá právní stát v ČR, rozhodl se rovněž ignorovat stanoviska soudců. Ale slušní občané chtějí mít právní stát, takže nejsme povinni se podrobovat neústavním nařízením ministra. Dnes tady máme tuhá normalizační 70. léta, takže oživme tehdejší způsob boje: divadlo, koncerty, turistika (neorganizovaně, bez pořadatelů) v přírodě (s rozestupy), případně i bytové divadlo (jako paní Chramostová) načerno, ať si nás zkusí p. Vojtěch chytit. Máme přece snad ještě volnost pohybu přírodou a že si tam s rozestupy zazpíváme apod., to snad lze. Bytové divadlo pro zvané, jakoby soukromá návštěva. A bez covid-pasu.

11 0
možnosti
MJ

Ze všeho nejdůležitější ale je, abychom ve volbách rozhodně nevolili ty, kteří úmyslně porušují zákony a kteří nás i naše děti už přes rok nesmyslně šikanují a taky ty, kteří tu šikanu v parlamentu celou dobu podporují (to jsou bohužel všichni mimo Okamury). Hlavně takto je můžeme potrestat. Jestliže je znovu zvolíme, šikana a arogance bude pokračovat a bude stále tvrdší. Už bude po volbách a nebudou se tedy vůbec žinýrovat... To je smutná pravda. Pro mě o to smutnější, že rozhodně nejsem příznivce Okamury.

0 0
možnosti
RK

Já odmítám respektovat rozhodnutí vlády, protože jsou v rozporu s právním státem.

11 0
možnosti
ND

A co budou dělat s tou nakoupenou a dále nasmlouvovanou očkovací látkou?

A tak se hodí všechno pro to, aby ji těm co se očkovat dat nechtějí, aby jim ji vnutili.

Já jsem ten případ, že očkování věřím i když jsem protilátek po prodělané nemoci měla docela hodně.

Jsem z proočkované generace proti kde čemu i moje děti a vím, že některé vakcíny taky byly ušitý horkou jehlou, přesto na očkování věřím.

Ale to je tak všechno, absolutně bych tenhle názor nikomu nevnucovala, když se nemůžou dohodnout ani odborníci.

Způsob, který volí ministr dobrý není a je dokonce protiprávní...

3 0
možnosti
Foto

I24v10o 69C34i21l18i98c38h

23. 7. 2021 13:35

To jsou ovšem jiné testy, o těch článek nebyl. To je ale taky dobrý tunel na zdravotní pojišťovny.

4 0
možnosti
Foto

Karma, tak bezpáteřního chlapa jako je Vojtěch, aby člověk pohledal. To by mě fakt zajímalo, co mu Babiš slíbil.

12 0
možnosti
Foto

I35v92o 28C74i42l54i24c41h

23. 7. 2021 13:26

Tohle spíš vypadá na tlaky od MeSES apod., Babiš naopak chce, aby ministerstvo ty protilátky uznávalo. Ale taky to může být zase jen komedie, kde zlého hraje Vojtěch a hodného Babiš ;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.