Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Je lepší nechat si určitou rezervu v přemýšlení - není vše jisté, např. USA berou vážně únik viru z laboratoře; pokud by navíc byl uměle upravován, je vůbec možné mít proti němu vakcínu? A na jak dlouho vytvoříme tzv. kolektiv. imunitu masivním očkováním, když jde o vir, který se stále bude proměňovat, čili vakcíny by se musely neustále, možná po půlroce znovu zkoušet upravit, s možnými dalšími nežádoucími účinky? O tom informuje např. švýcar. zdravot. úřad: na podzim se zhodnotí, nakolik tyto vakcíny vůbec ještě aspoň zčásti fungují, a pokud se virus bude dál měnit, uvažuje se o úpravě vakcín (oni mají jen dvě mRNA). Ovšem pokud se virus i přes proměny bude chovat víc krotce, jako nyní, kdy nepůsobí více zdrav. škod, pak podle Švýcarska není nutné ani přeočkování, ani "tlačit" na část občanů, kteří se očkovat nechtějí. Zdá se, že švýcar. odborníci, jimž naslouchá vláda, tolik nepodléhají zájmům kolem farmac. firem.

3 1
možnosti
Foto

"Také psychická pohoda a absence strachu té imunitě velice prospívá."

Vlastně netřeba nic dodávat. R^

11 0
možnosti
VB

Západ. odborníci se tím zabývají, zčásti jsem o tom psala na blogu (Více druhů imunity), i u nás se to potvrzuje, např. havlíčkobrodská nemocnice zkoumala mladé dobrovolníky: někteří covid-19 prodělali, aniž si toho všimli, a mají protilátky, jiní jsou "odolní" zřejmě z dřívěji získané imunity (např. SARS 1 tu mohl kroužit v podobě "chřipky" - někteří odborníci s tím počítají, že lidé se už dříve setkávali s koronaviry, a pokud se stát nestará o přesnější diagnostiku, lékaři ani nepoznají, proč člověk kýchá). A samozřejmě velkou roli sehrává genetic. výbava, mnozí žijí celý život bez lékařů, zpravidla se dožijí vyššího věku než ti, kteří si jdou pro "prášek" k doktorovi nebo do lékárny (užívání léčiv zkusmo a jejich škodlivé látky v těle, to zdravý život moc neprodlouží).

3 0
možnosti
OU
OU
DS

Já se taky hlásím jako nenakazitelný, testováni antigenně. A to jsem prošel prostředím, kde se nakazili úplně všichni a kdo se testoval, ten byl pozitivní.

Jenže u nás v celé práci nic a když to někdo chytl venku, nerozšířilo se to. Nebo alespoň ne testovatelně, nějaké příznaky u různých lidí v zimě byly. Podle mne tím, že uklízečka udržovala nízké dávky a my byli bez roušek. Takže pomalá slizniční imunizace.

Moje máma, 86, jezdila celou dobu po Praze a taky nic. Tátu nepočítám, ten už sotva sleze ze schodů. Jsou fanatici očkování, každý rok chodili na chřipku a tak už jsou očkování 2x. Bohužel se jejich zdravotní stav od té doby viditelně zhoršuje.

6 0
možnosti
Foto

I45v69o 42C59i92l47i82c34h

17. 7. 2021 7:45

Moje máma (bude jí 83) chodí také každoročně na chřipku, ale letos místo chřipky zvolila koronavirus, tak snad jí to neublíží.

0 0
možnosti
Foto

Proč nás stát ignoruje a požaduje testy a očkování? Pro mě je to jednoduché - za vším hledej peníze. Jsi zdravý? To je samozřejmě problém, protože farmaceutické firmy potřebují prodávat. Výrobci a dodavatelé testů a respirátorů také potřebují prodávat a kdy jindy než teď když je vhodná doba.

Měli dobrý marketing a povedlo se.

Koneckonců prakticky všechny respirátory, testy a jiné jsou z Číny a virus koneckonců také. Náhoda?

16 1
možnosti
Foto

Takže já se se svým příspěvkem nacpu i sem.

Zřejmě jsou lidé kteří mají vůči některým nemocem přirozenou imunitu. Já třeba nebyl nemocný asi tak 40 let, můj otec(82) byl prý naposledy nemocný jako dítě, matka tedy již zemřela, ale ani u ní si nepamatuju, že by bývala nemocná. Proč? Nevím prostě to tak je. Každý máme dispozice k něčemu jinému a tak je to správně. Nemůže přeci lidstvo zemřít najednou na jednu breberku, vždy se najde někdo divný co to má jinak a zase ho skolí něco jiného co neublíží ostatním. To samozřejmě neznamená že nemám jiné neduhy, ale respirační choroby se u mě opravdu nechytají. Se svou současnou partnerkou žiju 12 let, do té doby co jsme nebyli spolu tak bývala alespoň 2x do roka nemocná. Od té doby co jsme spolu tak to bylo jednou. Proč? Netuším.

Ale prostě nemůžeme být všichni stejní. To by lidstvo již dávno vyhynulo.

15 0
možnosti
ND

Tak jest a myslím si, že ani doktoři přes všechny poznatky, to nevysvětlí...

4 0
možnosti
Foto

Hlavní důvod je nejspíš imunita díky tomu, že část populace se potkala s jiným podobným koronavirem a T buňky si to pamatují. Pokud je těchto lidí 20 procent, další třetina až polovina prodělala covid a něco přidaly vakcíny, pak jsme víceméně za vodou a nucení k vakcinaci experimentální vakcínou kohokoliv dalšího je špatně. Normální není ani to, že se nezjišťuje před vakcinací imunita na nemoc. Podle mne to není v souladu ani s péčí o co nejbezpečnější vakcinaci, ani v souladu s péčí řádného hospodáře s penězi vybranými na zdravotní daní. Díky za zajímavý článek.

12 1
možnosti
DS

Ovšem milostslečně Vivieně Babišové se protilátky testovaly a byla to kontraindikace k očkování https://zivotvcesku.cz/protilatky-ktere-ma-v-tele-vivien-babisova-rakousko-uznava-jako-bezinfekcnost-v-cesku-to-nejde/ :-)

4 0
možnosti
Foto

Těžko říct, já mám úplně typické A Rh+, stejně jako obě moje děti a vlastně prakticky celá naše rodina. Kouřím, měla bych nějaké to kilo zhubnout, ale zase nemám dvacet kilo nadváhy. Nikdo u nás v rodině to nechytil nebo o tom nevíme. Já netrpím ani na chřipky, buď anginu nebo běžné nachlazení, ani plané neštovice jsem nechytla a to jsem se nimi potkala mockrát. Takže je možné, že viry se na mě nechytají, ale jistě to samozřejmě nevím. Nebo je to tím, že prakticky celorok mám rýmu (dílem nachlazení, dílem alergie), to uváděla jako důvod dr. Peková, když má tělo svýho dost, virus jde jinam.

7 0
možnosti
Foto

I17v13o 10C54i10l18i18c65h

17. 7. 2021 7:40

Ty a zhubnout? 8-o Je fakt, že jsme se už nějakou dobu neviděli ;-(

0 0
možnosti
IB

I59v61o 92B47o85u10š58e

17. 7. 2021 0:48

Neandertalske geny zarucene mate.

1 1
možnosti
Foto

Ano, máme je všichni. Ne nutně ty stejné. Asi 2,5 procenta genů, plus mínus desetinka.

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.