Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

mám stejné otázky jako vy. Všichni okolo to měli, jen já ne. O dceři, která je na mateřské a bydlí se mnou ani nemluvím. Ta chodí jen ven s malým na procházky, ale já jezdím MHD denně do práce. Ani jednu z nás to nepotkalo. Jen bych byla pro nějaká opatření, aby platila stále a lidé si je tzv. vryli do kůže. Už před koronou mi vadilo, když za mnou stál někdo ve frontě a dýchal mi na krk. Většinou jsem to vyřešila tak, že jsem za sebe dala košík. Matlat se desinfekcí mi nečiní problém. Když jsem viděla a bohužel i dnes vidím jak lidi hrabou bez rukavic do rohlíků, tak mě na ně přejde chuť a vezmu si balený chleba. Nedávno jsem viděla jak se dva bezdomovci hrabali v poplenicích a pak nasedli na sdílená kola, která u nás ve městě používají hojně mladí a kravaťáci. Uvažovala jsem, že bych si tu apku na sdílená kola stáhla a jezdila tak do práce, ale po tom, co jsem viděla se mi už nechce. Bohužel jsou mezi námi čuňátka.

0 0
možnosti
Foto

I65v80o 83C65i11l77i77c15h

17. 7. 2021 15:12

Jednou jsem viděl v Bille takovou maličkou shrbenou stařenku, jak vzala rohlík, promáčkla ho a zase ho vrátila zpět. Ale neměl jsem sílu jí něco říct. Na druhou stranu, tohle se dělo vždy a člověk si tím aspoň posílil imunitu ;-)

2 0
možnosti
Foto

Pár takových znám. Naši mladí to chytli všichni (v práci), my senioři jsme je zásobovali potravinami - a nic.

Ovšem manželka si zatoužila jet do ciziny, takže nechat se opíchat bylo nejjednodušší řešení. Když jsme zjistili, že přímo ve městě dostali ve špitále pfizera, řekl jsem si, že riziko je stejné, ať se nechám, či ne.

Ovšem vlastní očkování bylo veselé.

Při prvním se zjistilo, že u manželky mají jméno a bydliště z doby před mnoha lety, opravit se to nedařilo, až spadly všechny počítače. Ale na kartičce VZP má vše správně, jakož i na OP. Jak vidět, digitalizace dělá divy.

Při druhém se zase nepodařilo opět opravit špatné údaje, na vytištěném certifikátu bylo chybně uvedeno, že jde o první dávku, teprve asi při pátém pokusu se vytiskl ten správný. Organizující sestra do toho vnášela chaos, přidělovala čekajícím pořadová čísla, leč špatně. (Čekalo asi 8 lidí).

Když jsem byl bodnut, začala téct krev - a nastalo hledání většího kusu gázy a náplasti.

Jestli to takhle chodí všude, není divu, že očkování vázne.

Ale pro lidi se smyslem pro (černý) humor očkování doporučuji. Známý film "Situace je vážná, nikoliv však zoufalá", je proti tomu truchlohra.

R^

2 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
MM

Není to již omšelé téma?

To, že nošení "náhubků", dodržování odstupu a vakcinace omezuje šíření covidu je prokázané.. Že existují lidé s imunitou při které se nenakazí i "kdyby chtěli", je také zřejmé. Mám v rodině také takový případ

Bušte rád, že patříte mezi ty vyvolené, časem se to vysvětlí. Hlavně nezlehčovat a nezpochybňovat způsoby ochrany, které fungují.

2 0
možnosti
Foto

I77v19o 51C79i20l77i26c15h

17. 7. 2021 11:05

Tak zrovna nošení "náhubků" je v běžných situacích pro imunitu spíše kontraproduktivní, odkaz v článku máte.

2 1
možnosti
Foto

J17o61s41e32f 72B37á77r85t64a

17. 7. 2021 10:55

Rodina, 2 dospělí dvě děti. Tři to chytli (oba dospělí + dvouletá dcerka), kluk 9 let ne. Proč?

0 0
možnosti
Foto

I86v41o 46C52i42l88i63c27h

17. 7. 2021 11:11

Na totéž se ptám i v článku. Nevím, pouze spekuluji možná vysvětlení.

1 0
možnosti
LH

L25i79b27o13r 92H62a37m27p26l

17. 7. 2021 10:22

Zdravím.Pane Cilich,že jste mě citoval mi nevadí,kdy se údržbě objektu povede být citován na prestižním blogu! Jinak jsem Vám odpověděl na blogu pana Kroupy a už se mi to nechce znova psát a zkopírovat to neumím. A než jsem se dostal sem tak mi to chvilku dalo. Fakt zajímavý téma.Ostatně každý mnohokrát četl o mimořádných jedincích,co přežili mimořádné situace,když všechny okolo odnášela kmotra s kosou.Vidím to na tu genetiku a na to,že jsou věci,mezi nebem a zemí,které...Tak hezké dny.

2 0
možnosti
Foto

I23v71o 95C30i25l58i61c84h

17. 7. 2021 10:32

Prestižním fakt ne ;-D Odpověď jsem tam četl a souhlasím s Vámi. Děkuji, že Vám ta citace nevadí.

0 0
možnosti
Foto

V práci jsem slyšela, že těch přirozeně imunních je 10%. Tak jsme se krásně sešly dvě, moc lékárenských provozů, kde by covid neprošel, prý není.

Jinak: Nekouřím, krevní skupinu nevím, hysterii nepropadám. Náhubek vcelku nosím, musíme jít příkladem a taky bych něco, co třeba teď chvíli na sliznicích mám, nechtěla předat někomu, koho to pošle do špitálu nebo na hřbitov. Dezinfekci používáme běžně, i před covidem existovala třeba žloutenka typu A a tu taky nechceme, že.;-)

4 0
možnosti
Foto

I56v60o 16C89i94l17i13c68h

17. 7. 2021 10:27

Tak u Vás v práci je to přecejen trošku jiná situace, tam je ta pravděpodobnost koncentrace nemocných či rizikových o něco vyšší.

Co se týče těch procent, vycházel jsem z odkazovaného článku, kde je uvedeno 20-50%, takže jsem se naopak držel při zemi.

2 1
možnosti
Foto

Také jsem se divil když jsem na Štědrý den strávil odpoledne asi dvě hodiny u neteře abych si vyzvedl cukroví aby její manžel večer padnul s covidem a já nic, velké nic! Na žádném testu jsem od začátku tkzv. pandemie dodnes nebyl (zakázal jsem jim mě uvést hygieně) protože důchodce ... . Plně očkován už ale jsem asi pět týdnů a to "pro sichr".

1 0
možnosti
Foto

I73v55o 22C72i15l65i34c17h

17. 7. 2021 9:50

Já byl i na PCR a ani ten nic nenašel.

0 0
možnosti
JK

Podívejte, pane Cilichu, nevymluvíte mi, že jste tohle napsal, abyste dal světu na odiv, že nejste žádný neandrtálec, nebo jen v minimální míře. ;-) Jinak samozřejmě karma R^.

11 0
možnosti
VB

I sliznice patrně sehrává někdy dobrou roli, měla by bránit vstupu škodlivin, někteří ji ale nemají v pořádku.

2 0
možnosti
Foto

I74v98o 93C12i12l63i46c24h

17. 7. 2021 9:25

A šťouráním v nose při neustálém testování se ten stav sliznice taky zrovna nezlepšuje.

3 1
možnosti
VB

Během svého života novinářky ve Zdravotnických novinách (pro lékaře) jsem potkala mnoho vynikajících doktorů. Z teoretic. poznatků, z vlastní zkušenosti i ze zkušeností u svých pacientů věděli, že v lidském těle a mysli se stále něco děje, že líp dopadají lidé, kteří nejsou hypochondři, sžívají se s běžným vývojem svého života s vyrovnaným duševním stavem; když se mi něco nezdá, jdu se poradit s odborníkem, ale - genetika zpravidla rozhodne víc než cokoli jiného. U infekč. nemocí je samozřejmě lepší znát základ. pravidla, chránit sebe i druhé. Západ. lékaři se zájemci o očkování, pokud by u nich nemuselo proběhnout snadno (riziko zhoršení stavu prudkou reakcí na vakcínu), s nimi proberou, nakolik se mohou chránit před nákazou nefarmakologic. prostředky. Výhodu má např. senior s vlastním bytem, kde se s nikým netísní, upraví si denní režim tak, aby nechodil do návalu lidí v MHD či obchodě. A hlavně má dostat všechny informace, aby si sám zvážil, zda půjde do rizika covid-19 versus riziko nežádoucí následky očkování.

7 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.