Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nynější sestava kolem ministra zdravotnictví je opět jedna z nejhorších, možná ani nikdo ze zúčastněných neví, jak se virus šíří nebo to jen předstírají? Možná si nepřečetli dokument na NZIP např. o přenosu nákazy přes povrch věcí nebo aerosolem v místnostech, přes hranice 24 hodin denně proudí osoby i předměty, doma si někdo neumyje ruce, někdo se zdrží déle ve vlaku, prostě paní Svrčinová by měla přestat zadržovat deltu na našich hranicích, protože tu stejně už je, západ. či sever. země ji mají už spíše dominující, ve Španělsku tak napůl s alfou - nákaza sílí s letními měsíci plnými pohybu, ale nepůsobí problémy v nemocnicích a téměř ani v márnicích. Jediná újma, která nám dnes hrozí, je duševní utrpení z faktu, že jsme se stali otroky ministra zdravotnictví. A že nemůžeme ani na mnoho přírodních zážitků (divadlo venku aj.) bez covid - pasu, který je ponižující jak cejch na čele. Můžete přijít s deseti negativními testy či se čtyřmi dávkami vakcíny do místnosti bez větrání, v níž pobyl (třeba už dříve) někdo z infikovaných, a stejně virus můžete chytit, např. proto, že u vás ani u toho, kdo místnost zaviroval, vakcína nefunguje dostatečně. A někdo z otestovaných měl falešně negativní výsledek či se cestou z testu nakazil. Záleží na chování lidí (zda se chovají méně rizikově), nikoli na covid - pasu. Ale kolik českých laboratoří dnes vyrábí falešně negativní či falešně pozitivní výsledky, když testují převážně bezpříznakové, u nichž více hrozí chybný výsledek? Ministr to asi prozradil: z nějakého důvodu se provádějí podivné "diskriminační" testy, jako by MZ nevěřilo laboratorním výsledkům, budou se zkoumat duplicitně s dvojnásobnou spotřebou peněz.

1 0
možnosti
Foto

I36v67o 40C35i84l58i43c58h

9. 7. 2021 16:42

Před chvilkou v obchodě:

Já na prodavačku - Dobrý den, doufám, že Vám nevadí, že nemám náhubek (prodavačka taky bez i když za plexisklem)

Prodavačka - Ne, vůbec ne. Ale za Vámi je další zákaznice. (nevšiml jsem si jí)

Zákaznice s respirátorem v ruce - Chtěla jsem si ho nasadit, ale když jsem viděla, že ho pán nemá, tak jsem ráda, že nemusím.

Takhle se na to musí. Plno lidí si ten náhubek bere jen proto, aby neměli konflikt.

Mně se na tom nejvíc líbilo to, že se ta paní (v důchodovém věku) inspirovala mnou a ten náhubek si velice ráda také nevzala i když ho měla připravený v ruce. Třeba bude někde jinde příště v mé roli a bude zase inspirovat ostatní, když viděla, že to jde i bez toho.

3 0
možnosti

Karma.

Ale už, prosím, nezdůrazňujte že jste očkovaný, nebo z toho paní Kielbergerová zase chytne hysterák.

3 1
možnosti
Foto

I71v10o 89C92i70l67i85c56h

9. 7. 2021 16:51

Docela by mne zajímalo, proč mi zde zmizela moje odpověď aniž by se mi objevila ve smazaných. Pořád trvám na tom, že tahle paní dostává hysterák kdykoli někde vidí mé jméno a bylo by asi vhodné, kdyby si to raději vyřešila s odborníky.

Mimochodem, buďte rád, že jste nečetl to, co jí zde už admini (k mé veliké lítosti, protože to je její vizitka) již smazali. Asi zase měla svůj den (jako většinu ostatních).

3 0
možnosti
Foto

I76v66o 34C45i20l80i73c15h

9. 7. 2021 16:26

Pane doktore, vážím si Vás, byť se ne zcela ve všem shodneme. Ale jsem celoživotní agnostik, takže tohle pro mne opravdu není. Omlouvám se.

0 0
možnosti

Jen prostý dotaz - co říkáte na olympiádu bez diváků?

0 0
možnosti
Foto

I57v66o 66C21i67l44i84c75h

9. 7. 2021 12:43

Považuji to za hysterickou reakci. Ale je to jejich věc.

1 0
možnosti
Foto

Vidím tady jen já trestný čin nabádání k trestného činu - maření úředního výkonu...?

http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-10-dil-4-paragraf-337

3 3
možnosti
Foto

I80v88o 72C49i36l50i12c84h

9. 7. 2021 12:05

A kde konkrétně to tam vidíte? Využití zákonných možností není maření úředního výkonu.

3 2
možnosti

Kde je admin? Tady lítají sprosté nadávky, a nic? Za méně hanlivé výrazy jsem párkrát dostala ban...Rv

1 0
možnosti
Foto

I88v60o 42C47i28l17i33c89h

9. 7. 2021 11:46

Jen ať to tady zůstane, je to vizitka jen a pouze těch dotyčných.

2 2
možnosti

Mě zajímá jiný aspekt jejich ministrování ...

A to je "trestní zodpovědnost". Ministři se smáli a říkali "my máme pouze politickou politickou zodpovědnost" ;-D;-D;-D.

Pokud ovšem naše soudy nebudou trestat viníka (ministerské úředníky eventuelně toho, kdo tyto protizákonné nařízení vydává), tak se nám budou tito lidé s "politickou zodpovědností" smát do "ksichtu" a češi budou reagovat jako Švejci nebo jako OVCE :-P.

Pro podobnost:

Slovo policisty má u soudu vyšší váhu, než slovo obyčejného občana. Stejně tak trest za zneužití pravomoci (policista) se trestá více, než u občana neznalého zákona. (trochu to nabourává hláška " neznalost zákona neomlouvá ! " :-)).

0 0
možnosti

Ti lidé od kontroly jsou jen pěšáci, kteří dělají svou práci. Hojit se na nich je dost primitivní, ať si o protiepidemických opatřeních myslíme cokoliv.

2 0
možnosti
Foto

I66v92o 87C88i81l74i71c42h

9. 7. 2021 10:55

O hojení se na nich jsem nic nepsal, pouze o odvedení pozornosti směrem k mé osobě.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS