Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Máte pravdu, avšak je tu jeden problém. Pokud chci zůstat bezvýznamným joudou, mohu si dovolit jít do rizika, o kterém píšete. Pokud však chci být politikem nebo jinak známou či bohatou figurou, pak už si to dovolit nemohu a musím být velmi zdrženlivý. Prostě je to daň za popularitu či bohatství.

Feri zdrhnul ze země, tedy si je plně vědom toho, že má velký problém.

1 0
možnosti
Foto

I41v43o 22C80i42l83i79c80h

5. 6. 2021 11:21

Feriho bych do toho vůbec netahal, ten člověk mi nikdy neseděl a je mi celkem ukradený i teď. Ať to celé vyšetří policie - víc k tomu nemám.

7 0
možnosti
Foto

R^My chlapi jsme udelani tak, ze nikdy nemuzeme pochopit zenske uvazovani. Proto jsme nuceni dobylat jejich pevnosti instinktivne a radsi toho nechat driv, i kdyz se tim padem muzeme pripravit o uspech. Tohle se asi parkrat v zivote stalo vetsine z nas:-)

6 0
možnosti
Foto

Děkuji za tento článek. U svých, většinou konzervativních příznivců, jsem si za podobné myšlenky vysloužil, hluboký odsudek. https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=771556 Zcela souhlasím s Vašimi závěrečnými slovy. Můj článek byl napsán s ohledem na to, že takové to vyznávání hnutí Mee too, může způsobit vymírání populace, protože mladí muži se budou bát navazovat jakýkoliv kontakt s mladými ženami a dívkami, aby někdy v budoucnosti, kdy vzájemná náklonnost pomine, nebo žena bude mít jiného partnera, byly jeho, ve vzdálené minulosti, pokusy o navázání kontaktu vykládány natolik negativně, že my mohli být za ně popotahováni. Zvláště, kdyby vznikly zákony, vycházející z hnutí Mee too.

2 0
možnosti
ND

Tak vaše zkušenosti bývají i zkušenostmi i jiných můžu, ale psát to v době kauzy Ferri je takové podprahové omlouvání jeho zatím neprokázaných činů i když na konci článku násilí na ženách odsuzujete, což je takové vaše alibi.

Přijde mi to takové podobné - já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde :-)

1 0
možnosti
Foto

Žádné, ani podprahové, omlouvání Feriho tam fakt není, netuším kde ho tam vidíte. Jediná souvislost může být v tom, že causa Feri rozběhla to nynější množství článků na téma sexuálního násilí a na ty články jsem zareagoval já.

7 0
možnosti
Foto

:-)Asi, resp. i, tak. A někdy asi i více lanš- mí - tůůů;-D Ale co, a na co asi myslet, když Vás ženská štípne do zadku. A rozhodně je až riskantní říci jí, že je dobré v nejlepším přestat. To je jako si skoro koledovat o žalobu. Na druhou stranu, žena se může i až účinně bránit. Když kopne chlapa do zadele. Ovšem, zepředu;-)

1 0
možnosti
Foto

Asi i matlála resp. paprťála...:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.