Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Ještě se vrátím k tomu vládnímu návrhu Zákona o veřejném zdraví, který jste kritizoval v minulém blogu. Na tom § 69 je skutečně nejhorší ten dodatek v jeho nadpisu "...nebo nebezpečí jejího vzniku". Kdyby se to týkalo jen pandemie, těch asi zase tolik nebude, ale za "nebezpečí jejího vzniku" se dá schovat cokoliv.

2 0
možnosti
Foto

I79v95o 71C76i68l42i30c35h

26. 5. 2021 17:23

A navíc tam píší všeobecně o jakýchkoli infekčních nemocech :-/

Jsem rád, že to aspoň část sněmovny (dokonce včetně komunistů) odmítla projednávat zrychleně v legislativní nouzi a požaduje mnohem minimalističtější verzi.

1 0
možnosti
LB

L87i74b48o82r 76B95í28l78e94k

26. 5. 2021 10:29

No vida, ze dna po týdnu na vrchol, včera zataženo, dnes nebe jasné, i Parlamentní list zavadil o vaši přízeň, na rozdíl od ostatních politických celebrit jste odmítl spolupráci v tomto přízemním tisku, a to se cení

1 0
možnosti
VB

Blogy pana Cilicha čtu vždy ráda.

6 0
možnosti
OU
RS

Tak jsem si zhruba přečetl diskusi, co považuji za důležité je to, co jste napsal, že se sdilite se svými názory.

Totéž jsem dělal, dokud jsem tady psal své názory. Vždy se ovšem najdou jednotlivci, kteří mají jiné názory a ten váš je tak dráždí, že se sníží k urážkám, protože nemají argument, kterým by mohli dokázat, že jejich názor je lepší, než ten váš.

Možnost přiznat, že nevědí jak v té chvíli oponovat, je prostě řečeno pro některé lidi nemyslitelné. Kde vládne ego, neexistuje možnost porážky. A kde neexistuje možnost porážky, vždy je vyjádření důkazem porážky, ať to nazvete jak chcete.

Pište dál, vaše názory jsou jen vaše a dokud se je vy nerohodnete opustit, budou vaše. A jen blázen nemění své názory, když zjistí něco, co je důvodem je změnit.

Doufám, že jste mne pochopil.

Život je krásný, nenechávejte si ho rušit lidmi, kteří nic jiného neumí.

2 0
možnosti
Foto

Dal bych Vám palec, ale nejde mi to v mobilní verzi.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem rád, že padlo jméno Vojtěch. Zase Babiš ukázal jak je marný.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
Foto

Když jsem četla nadpis, okamžitě jsem si vzpomněla na jednu píseň od J. A. R.

Zhublas... Je k ní skvělý videoklip.R^

1 0
možnosti
Foto

I64v29o 45C94i57l18i70c86h

25. 5. 2021 21:57

Fakt jsem se snažil příliš nezaujmout a tohle fakt neznám, já jsem spíš přes country ;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
MB

Přestat psát - jedna z nejlepších myšlenek, kterou od Vás slyším.

1 1
možnosti
Foto

I55v32o 60C50i66l80i84c15h

25. 5. 2021 21:10

Vraťte mi to, co dělám fakt rád a přestanu. Jako jsem předtím nepsal pět let a blog jsem si obnovil jenom kvůli tomuto.

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.