Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já tam ty peníze pro ty správné kluky a holky, co spolu mluví vidím minimálně od chvíle, kdy byly odvrženy samodělané roušky, které byly do té doby dobré. A pak už strašidýlkařská propaganda jela po strmé rampě nahoru. Ne jedna, ale dvě roušky vás ochrání.... ne roušky, ale respirátor.....očkování bude dobrovolné....očkování je dobrovolné, ale.....nejspíš se budeme muset nechat přeočkovávat pravidelně...... ........ .........

Mám jednu zkušenost souseda lékaře, kardiologa s praxí v Praze. Od samého počátku tomu, co se o covidu šířilo médii, moc nevěřil. Po roce jsme o tom prohodili pár slov. Ptal se mě, jestli se nechám očkovat. Vysvětlil jsem mu, že ač zdravotním vzděláním nepolíben, považuji prodělání nemoci za dostatečnou imunizaci, dokonce lepší, než je ta získaná očkováním, proto o něm neuvažuji.

Odpověděl mi, že dobře dělám, že on osobně se celou dobu covidové epidemie nijak nechránil, nic nedezinfikoval a v soukromém zdravotním středisku, ve kterém má ordinaci, nechali nošení roušek jako dobrovolné. Mnozí pacienti si je s povděkem a úlevou sundávali. Říkal, že obslouží okolo třiceti pacientů denně, kteří se mu sjíždějí v podstatě z celé republiky. Přesto covidem neonemocněl a když si nedávno pro ukojení své zvědavosti nechal udělat test na protilátky, zjistil, že jich má čistou nulu.

Tohle není návod, jen konstatování, že o covidu a jeho chování ještě zdaleka nevíme všechno.

13 0
možnosti
Foto

A to jsem v zápalu vynechal testy.....:-)

2 0
možnosti
Foto

Podle mě selhává vláda i se svým aparátem (Ministerstvo zdravotnictví, poradní orgány atd.), zejména pak v komunikaci s občany, resp. jejich informovanosti. Musíme se sami pídit po informacích, místo abychom měli hodnověrný zdroj - třeba na stránkách MZ.

Někdy mám pocit, že by snad bylo i lepší, kdyby naši úředníci nic vymýšleli a jen opisovali od sousedních států...

Za blog karmaR^.

4 1
možnosti
ZH

Já k tomu přistoupil pragmaticky. Jednak mě dost děsí představa, že bych mohl byť jen na nějakou doby přijít o čich. Nemohl bych potu dobu vařit pivo, udit a podobně. :-) Všude čich potřebuju proto, abych mohl posoudit, zda je vše v pořádku.

Dále doufám, že se uvolní takové zábavy, jako je zpěv. Nechci být kamenem úrazu někomu.

Svou imunitu jsem nijak netestoval, protože mám možnost pracovat z domova.

3 0
možnosti
Foto

Ale ráno na záchodě to bez čichu není tak úplně špatné....:-).

5 0
možnosti
RS

A poslední odkaz na starší video, které bylo na ČT2.

https://youtu.be/ObbF31EfQb4

V souvislosti s tím, jsem dnes viděl rozhovor s nějakou Američankou, která upozorňovala na to, že výrobci vakcín nedělali žádné studie o kontraindikací s jinými vakcínami, kterými byli lidé očkování v minulosti. Chřipky, žloutenky atd.

0 0
možnosti
RS

V tom nefunkčním odkazu je rozhovor s Dr. Bhakdi. V Německu je na černé listině. Kromě jiného řekl, že 50 až 80 procent lidí má paměťovou imunitu na coronaviry a proto jsou vůči tomu novému přirozeně imunní. Což by sedělo i podle počtu procent nakažených v jednotlivých zemích. U nás například už to je těch 15 procent a zákonitě to klesá.

Také proto řekl, že masové očkování je v tomto smyslu nesmysl.

0 0
možnosti
Foto

„Epidemie je snem mocných, umožňuje kontrolovat populaci, určit každému jeho místo, vést o každém podrobné registry informací a vytvořit strnulý prostor, v němž každý občan podléhá přímému vlivu moci.“ Uvedený citát francouzského filozofa Michela Foucaulta je volným přetlumočením jedné pasáže z jeho díla „Dohlížet a trestat“.

19 1
možnosti
MS

"Dohlížet a trestat" ? Trochu mi to připomíná Topolánkův nápad jak vylepšit obraz Policie ČR.

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, že žádná IMUNITA "více než rok prokázaná nebyla".

To je opět jen vaše lhaní.

Bylo prokázáno, že někteří lidé mohou mít imunitu více než rokto je něco zcela jiného.

Rovněž je lež, že imunita navozená nemocí je vyšší než ta z očkování už jen proto že jde o přísně individualní záležitost a statisticky je v průměru naopak vyšší imunita získaná očkováním.

1 7
možnosti
Foto

I84v27o 10C14i25l91i39c42h

21. 5. 2021 21:32

Docela silná slova. Tak si ty články najděte, já Vám je na stříbrném podnosu už servírovat nebudu. Některé byly i odkázané v mých předchozích blozích.

2 2
možnosti
Foto

Správná je ta imunita, kterou tak vrchnost pro danou chvíli určí.;-)

12 0
možnosti
RS

Máte pravdu, ten odkaz je blokovány, mám ho na svém Fejsu a tam normálně funguje. Zkuste tam.

0 0
možnosti
RS

A před chvílí jsem poslouchal francouzského odborníka a ten se vyjádřil tak, že za ty nové a horší varianty coronaviru můžou ty vakcíny proti němu. Neboli tím, že se lidé nechávají očkovat tlačí na vznik nových a odolných mutací.

4 1
možnosti
RS

Řeknu to svými slovy, jak jsem pochopil. Statistiky v zemích, kde je největší procento očkovaných ukazují, že prudce narůstá smrtnost na Covid. Což ukazuje, že sice z menšího počtu nakažených umírá větší procento lidí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.