Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

"ale osobně příliš nevěřím a nikdy jsem nevěřil tomu, že by to očkování vyloženě ubližovalo zdraví,"

V tomto případě neplatí, že víra hory přenáší.

Mám k tomu pouze jednu poznámku, vakcíny proti coronaviru nejsou běžné očkování. Do loňského roku se vakcíny obvyklé vyráběly a testovaly min. 5 až 8 let, předtím ještě déle. Proto jsou tyto speciální vakcíny schválený v nouzovém režimu. Neboť 3 fáze testování se neprovádí na omezeném počtu lidí, ale přímo na stovkách milionů lidí. A aby vlády zakryly svou bezohlednost k lidským životům, snaží se za každou cenu donutit všechny k očkování. Aby měli na své straně většinu.

Můj názor, jestli jakákoliv vakcína ublíží jedinému člověku, neměla by se nikdy schválit k masovému používání.

Úvahy typu, užitek převyšuje škody, jsou zvrácené a nelidské.

Rád bych se v tomto případě mýlil, ale obávám se, že jste neučinil dobré rozhodnutí, ale to neznamená, že bych vám vaše rozhodnutí vyčítal. Měl jste a vždy budete mít právo se svobodně rozhodnout a zvolit si.

Vaše rozhodnutí, vaše následky.

3 0
možnosti
VM

Na ten nazor mate pravo, ale nemyslim si, ze by v teto podobe byl spravny. Pokud bychom podle nej striktne postupovali, nemeli bychom dodnes jedinou vakcinu proti cemukoliv.

Jen rozdil mezi vetsinou masove pouzivanych vakcin a vakcinou proti covidu je ten, ze u tech radne testovanych byly vedlejsi ucinky v ramci testovaciho procesu zkoumany a posouzeny. Podle toho bylo urceno pro koho je vakcina vhodna, pro koho je podstoupitelne riziko a pro koho je lepsi pouzit jinou nebo to resit jinak.

I kdyz si nedelam iluze, ze ne vzdy to tak funguje, tak se to nepere do lidi hlava nehlava aniz by se poradne vedelo co to taky muze udelat.

0 0
možnosti
Foto

Tak ať to proběhne bez problémů a nějakých vedlejších příznaků.

4 0
možnosti
RS

Nebo zkuste video z dalšího odkazů.

https://www.facebook.com/groups/reunite1/permalink/499032534616987/

Docela výživný rozhovor z německým medikem.

0 0
možnosti
Foto

I34v27o 17C59i76l79i27c97h

11. 5. 2021 4:51

Skupina mající v názvu "Stop NWO"? 8-o To už se mohu rovnou zeptat toho mého konspiračního kolegy.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Oni ty, co nadšeně nepřiběhli na první dobrou, nakonec nějakým způsobem donutí...:-/

4 0
možnosti
RS

Předevčírem jsem četl článek o tom, že izraelský premiér Netanjahu musel přiznat nedostatek vakcíny Pfaizer. Nechrání déle, než půl roku a to znamená, že se očkování touto vakcínou opakovat každý půlrok.

0 0
možnosti
Foto

I48v36o 38C56i16l94i78c22h

10. 5. 2021 21:43

Já ale nechci, aby mne ta vakcína chránila proti covidu, to mi je fakt fuk. Zcela evidentně mne chrání mnohem lépe můj vlastní imunitní systém a jeho neustálé trénování mj. i nenošeném náhubků. Já od tohoto mého kroku očekávám pouze to, že mne to udrží v práci, která mne velice baví, do doby, než tady budeme mít rozumnější vládu a já už nebudu muset podobnou torturu absolvovat znovu. A na to mi ten půlrok bohatě stačí. Myslel jsem, že je to z toho článku dostatečně patrné.

0 0
možnosti
Foto

R^V pohodě, Ivo, já se byl dneska taky bodnout. Teda nechat bodnout;-)

3 0
možnosti
Foto

R^ Já osobně se šel naočkovat hned jak jsem mohl. I moje máma. Oba jsme bez vedlejších příznaků. Vás a Vám podobných však chápu. Taky se mi nelíbí ten tichý nátlak i přesto, že je očkování dobrovolné.

4 0
možnosti
Foto

I46v93o 85C85i80l91i37c74h

10. 5. 2021 20:51

Použil bych slovo "dobrovolné" v uvozovkách. A právě to mi na tom vadí asi nejvíc.

3 1
možnosti
RS

Zhruba před půl hodinou jsem četl článek o tom, co našli v tom umělé vytvořeném kódu, který obsahuje vakcína proti Covidu. Obsahuje část kódu víru HIV, chromozom 8 a protein, který je podobný proteinu jež se vyskytuje v placentě ženy. A syntetickou část kódu, který má dávat instrukce buňce k vytvoření Spike proteinu. Což je část koronaviru. Té poslední části se dá rozumět, ale proč tam jsou ty první tři části, to nechápu, jedině že by konspiratoři měli zase pravdu.

3 3
možnosti
Foto

I69v17o 30C58i81l74i23c91h

10. 5. 2021 20:30

Berte mne jako pokusného králíka, který se nebojí veřejně napsat jakékoli negativní projevy té vakcíny. Jak vidíte i u tohoto článku, jsem upřímný.

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.