Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Tady se nedá nic a nikomu radit, jsme individua a každý to prožíváme po svém.

Já jsem 3 měsíce po covidu s hnusnxým průběhem a koncem května mám termín na 1. dávku očkování. Tak uvidím...

1 0
možnosti
Foto

I64v34o 64C26i41l93i23c29h

5. 5. 2021 19:42

To byla samozřejmě čistě řečnická otázka :-)

2 0
možnosti
Foto

Už jsem byl také na vážkách, ale dvě události posledních dní mě zase vrátily zpět.

První, známý ve věku 70 let se nechal naočkovat cca 3-4 měsíce po prodělaném covidu. Říkal, že ty první tři dny po injekci byly daleko horší, než covid samotný a to ho neprodělával zrovna lehce.

Druhá, kolegův pantáta, věk 80 let, bez prodělaného covidu se nechal naočkovat první dávkou vakcínou AZ. Druhý den ho začala bolet noha. Poté co ho odvezl k jeho obvodní lékařce tato potvrdila, že je to trombóza po očkování a že to není vůbec vyjímečný případ.

Já mám asi půl roku od prodělání covidu. Podle současného mínění lékařů, je předpokládaná imunita cca 1 rok(hezky se nám to natáhlo od původních 3 měsíců) a imunitní odezva je prý lepší, než po očkování (což jsem i předpokládal, protože co může vyvolávat adekvátnější odezvu, než prodělaná nemoc)

Takže na základě dosavadních zkušeností jsem se rozhodl zatím neočkovat s výhledem nikdy. Změnit to může aktuální situace, kdy by se vyskytla mutace, která by byla spíše novou nemocí. Jinak nic.:-)

5 1
možnosti
Foto

I44v47o 41C37i41l86i33c48h

5. 5. 2021 19:51

Tak očkovat osmdesátníka Astrou je, nezlobte se na mne, zhovadilost ;-( Navíc bez toho, aby mu alespoň doporučili brát preventivně Acylpirin.

Co se týče té imunity, také tvrdím na základě informací od imunologa, že lidé, kteří prodělali covid by se neměli nechat očkovat, pokud jim nezměří protilátky a oni je nemají nízké anebo žádné.

2 1
možnosti
OU
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.