Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hm, a teď babo raď. Nechtěl bych být ve Vaší kůži :-).

1 0
možnosti
Foto

Já vám tedy odpovím naprosto zasvěceně a jednoznačně.

Zcela určitě a nepochybně byste se měl nechat očkovat. Pokud to budete považovat za rozumné, vhodné a účelné.

Zároveň ale byste se očkovat neměl nechávat, pokud si myslíte, že to nepotřebujete a navíc by vám to mohlo uškodit.

Věřím, že mé kategorické a jednoznačné stanovisko vám pomohlo se rozhodnout.

10 0
možnosti
Foto

I77v85o 22C93i36l42i20c59h

5. 5. 2021 21:45

Tak teď jsem si fakt zavařil, na FB se do mne za tento článek pustilo několik antivakcerek ;-D

3 0
možnosti
ZH

Nemáte se chlubit. Váš boj. ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Jasne, ockovani natruc je super;-D

3 0
možnosti
Foto

I43v51o 77C23i49l57i90c13h

5. 5. 2021 21:37

No, asi to neprojde ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-DUž jsem se lekla, že jste změnil názor na covidohysterii. Taky takovou osobu mám v okolí. Co chvíli v mailu nějaké "sdílejte, než to smažou" a následně snahy o debatu na úrovni.:-P

3 0
možnosti
Foto

I69v44o 69C84i91l18i21c11h

5. 5. 2021 21:06

No a já to mám v práci ... sranda je, že aniž bych ho jakkoli specifikoval, tak ho v tom poznali nejen naši další kolegové, ale i lidé, kteří k nám jezdí jenom čas od času na špíl ;-D

1 0
možnosti
Foto

I21v68o 10C39i33l71i94c97h

5. 5. 2021 20:51

Děkuji panu trollovi Polickému za návštěvu a rozdání mínusů ;-D

8 0
možnosti
ZH

Nebuďte na něj tak příkrý. On toho moc víc neumí. Mějte s ním slitování, každému není shůry dáno. Když Pán Bůh rozdává rozum, někdo se holt omylem postaví do jiné fronty, no...

2 0
možnosti
Foto

Jak jsem já četl firmy za zdravotní následky po aplikaci očkovací látky nenesou zodpovědnost. Protože očkovací látky se mohou používat v důlsledku nouze. Za druhé, jak říkají lékařo očkuje se jak na běžcím pásu a nikdo nezjišťuje zdravotní stav očkovaného. Přitom se jedná o novou očkovací látku, která mění DNA. Může se očkovat ten, kdo těžko snáží běžné léky a je na ně alergický. Někdo má dědičnou poruchu krve tvorby, to je má vysokou srážlivost krve. A tak dál. Mohou se tyto lidi očkovat.To se nezjišťuje. Dřív očkoval obvodní lékař, který znal toho, komu dával očkovací látku. Dnes ne.

1 0
možnosti
Foto

Tak zrovna ta změna DNA mi přijde jako blbost.

1 1
možnosti
PC

Tak v roce 1976 bylo zastaveno očkování proti prasečí chřipce, protože po něm zemřelo 25 lidí.

Dnes po očkování dosud neznámou a narychlo vyrobenou "vakcínou" zemřely v poměrně krátkém čase už desítky lidí a tisíce měly vážné vedlejší účinky.

Jenže o tom se u nás samozřejmě nepíše.

1 1
možnosti
PC

Jinak řada odborníků (našich i zahraničních), kterým se samozřejmě u nás nedává prostor, tvrdí, že vedlejší účinky na bázi tzv. mRNA vakcíny se mohou projevit až po 2 - 5 letech.

Já v tom žádné konspirace nevidím, ale prostor pro důkladné a zodpovědné zamyšlení. Ostatně ještě v prosinci 2020, tedy teprve před 5 měsíci, se u nás mluvilo o konspiracích a dezinformacích ohledně JAKÉKOLI diskriminace neočkovaných.

2 1
možnosti
Foto

Já měl dceru na kovid oddělení a řeknu Vám, že po tom, co popisovala, jsem neváhal ani chvíli. Dnes mám po první dávce.

1 0
možnosti
Foto

I45v44o 36C39i81l75i22c49h

5. 5. 2021 19:41

Jak jsem psal v tom mém nedávném odkazovaném článku. Pro většinu lidí jsou ty vakcíny jistě přínosné, ale pro mne osobně je to evidentně zbytečné plýtvání.

3 0
možnosti
ZH

No, já zatím vyčkávám, jestli se neprovalí nějaký zásadní průšvih (přece jen, je to vše dost narychlo). Ale obecně považuju očkování jako takové za geniální vynález. Mnohem víc mě děsí vidina, že bych mohl přijít o čich nebo chuť a pak by mi bylo vaření piva úplně k ... ničemu...

4 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.