Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Upřímně řečeno nikdo se zdravým rozumem a dostatečnou sebeúctou tam vlézt nejen nemůže, ale stoprocentně ani nechce!;-)

5 0
možnosti
KT

Já jsem asi těžce nechápavá a mám malou fantazii. Nedovedu si představit soudného člověka, který by do toho dobrovolně šel. Mě by nikdo nepřesvědčil za žádnou cenu, možná, že s revolverem u hlavy bych se takové hanbě podvolila, ale pak bych se bála podívat do zrcadla.

0 0
možnosti
Foto

,,Ten, který měl přijít, nepřišel ..."Nepřišel, někam spad, či má jinou rád. Zhasněte lampiony, nepřišel ...;-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 0
možnosti
Foto

I90v17o 82C18i69l25i16c49h

15. 4. 2021 21:12

Co jsem tak slyšel, tak tenhle člověk se prý moc rád poslouchá a miluje kamery. Kdo takový by neodolal?

2 0
možnosti
Foto

R^Vždyť je to zas jen další panák z mnoha jemu podobných, tak co byste od něj chtěl, Ivo?

8 0
možnosti
Foto

Tak jo, ale někdy to není tak jednoduché a jasné, jak to na první - pohled vypadá. Vezměme ty rektální testy. Když jsme se o tom bavili, tak mi dcera řekla, že na to narazila v nějakých FB skupinách, kde to byl požadavek rodičů některých postižených dětí - jsou zvyklé na takové měření teploty, tak že takto jim vzorek doma můžou poměrně snadno odebrat, zatímco z nosu nebo nějaké plivací vzorky jsou velký problém.

Takže své znechucení jsem poopravil, pokud to tam bylo z tohoto důvodu, byla to spíš chyba komunikace (ten důvod tam měl být uveden).

Problém je, že způsob komunikace této vlády je katastrofální a činy jsou natolik podivné, že už od nich lze čekat úplně cokoliv.

4 0
možnosti
Foto

Ten pán je charakter. Podle mne je z něj nejvíc vystresovaná jeho manželka. Až nyní poznala, s kým celou tu dobu žila.

5 0
možnosti
Foto

Vážný autore, jsem si jist, že se nedočkáte, tedy pokud čekáte na ministra zdravotnictví a jeho projev. Ten současný, jak jsem již napsal, je slušně řečeno jen velký srandista. Miluje kamery a mikrofony, dlouho po tom toužil a teď dostal šanci. Nic víc, nic míň. Takových jsem potkal před kamerou a mikrofonem celou řadu.

3 0
možnosti
VV

Nebojte se, ten pristi minister vseho Jan Hamacek bude tim nejlepsim.

4 0
možnosti
Foto

Ha! Tak to doufám, že bude ministra s jeho loňskými výroky nějaký čilejší novinář (zbyli-li tu tací ještě) co nejdřív konfrontovat!

R^

3 0
možnosti
JF

Dobrý den pane Cilichu, se smělostí mně vlastní si Vás dovolím opravit - nejde o Babišovy oslíky, ale, nejméně od doby Sputnikovzpoury Blatného, o onuce, které Babiš mění, ty neANOistické onuce, dle PR potřeby! :-)

3 0
možnosti
Foto

I60v91o 12C60i35l27i52c69h

15. 4. 2021 20:50

Nechtěl jsem být až tak konkrétní

0 0
možnosti
RS

Opravte si ten poslední odstavec.

Nelevnime..

1 0
možnosti
Foto

I87v29o 24C66i97l78i32c35h

15. 4. 2021 20:55

Díky. Nelevnivíme tam mělo být.

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.