Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Řešit nějaká opatření už asi nemá vůbec smysl. Stejně je ani nikdo nekontroluje.

Roušku na prázdné ulici bych si nasadil pouze tehdy, kdybych viděl policajta. To se však zatím ještě nestalo.

Překračovat hranice okresů není vůbec žádný problém. Jen tam nesmíte jezdit po silnicích první třídy, tam jsou benga pokaždé. Ale silnice nižších tříd hlídané nejsou a ani nebudou. Hlídat roušky ve městech a ještě k tomu všechny hranice okresů policie prostě nemůže stíhat.

U nás na venkově už máme i svůj vlastní výčep na soukromé půdě mimo státní jurisdikci. Takže nějaké zákazy hospod jsou nám též šumák.

Cesty do ciziny sice hned tak nebudou. Příčinou však není situace u nás, ale virus u sousedů se množí zpropadeně rychle. U nás ustupuje (už jsme promoření dost), u nich sílí. Do takové apokalypsy bych stejně jet nechtěl.

Vláda za šest měsíců skončí, takže co si přát více?

6 0
možnosti
MP

Tak ja jsem zrovna dneska byl na prochazce po meste, kdy tradicne pulka lidi na ulici byla bez rousky. Potkal jsem u toho nekolik policejnich vozu, kde teda prislusnici nejen nechteli tuhle situaci jakkoliv resit, ale ve vsech pripadech se pravdepodobne jednalo o bratry nebo gaye zijici ve stejne domacnosti, protoze v tom aute taky jeli bez ochrany.

3 0
možnosti

Podle mě, tohle období bude hodně studováno politology, historiky a psychology. Období, kdy se částečně zhroutí vláda, která neví co má dělat, nenastávají tak často. A obvzláště ne celosvětově.

6 0
možnosti
JH

Aby to nebylo studováno jako období, kdy vznikl "nový normál" a kdy některá nařízení považovaná za absurdní (dosaďte sami), se stala úplně běžnou součástí života :-P

3 0
možnosti
RS

Jak jsem se dočetl ve wikiskriptech, úmluva o lidských právech a biomedicíně je dokonce nadřazená ústavě ČR. Kopírují ještě jednou, ať nezapadne dole.

Úmluva o lidských právech a biomedicíně.

Článek 10

Ochrana soukromí a právo na informace

1. Každý má právo na ochranu soukromí ve vztahu k informacím o svém zdraví.

Toto jste nějak oba pominuli. Výklad je zcela jasný, nikdo nemá právo se ptát na můj zdravotní stav. Můžu to odmítnout. Dohledejte si sami souvislostí.

Odmítnout sdělit komukoliv cokoliv o svém zdravotním stavu je osobní lidské právo s absolutním významem. Covid pasy jsou protizákonné!

1 0
možnosti

Řekl právník.

Tohle jsou obecné ustanovení, které se vždy modifikuje zákony. A ty třeba jmenují, jaké infekční choroby a za jakých podmínek se musí hlásit.

0 0
možnosti
Foto

Zase článek o té epidémii. A mě už to nebaví. Pište něco třeba o Řecku nebo o Mazurských jezerech nebo tak něco, prostě o místech, kam se dá jet na dovolenou. Já bych něco napsal ale už jsem nikde nebyl ani nepamatuju. Mně už jsou ti mrtví na Covid všichni ukradení, je to pěkně otravná statistika, porád jen nouzový stav, aby se těm nahoře líp kradlo, a aby to zakryli, šikanují obyčejný lidi dole. Nebaví mě to, prostě. Babiš beztak zase vyhraje volby, důchodců spousta přežila a zase mu to tam hodějí, protože jim slíbí zvýšit důchody. Já už mám takovou vnitřní náladu jak v osmdesátkách - prostě jsou u moci komouši, copak si ty, nepatrný mravenečku, vůbec dokážeš pomyslet, že by mohlo být něco jinak? Tak teď je u moci Babiš - lidi to zjevně chtějí, a co já s tím? - - - - Pudu teď dělat něco na zahradu, mám tam pár plechovek piva z Lidlu, je to pěkně hnusný, ale vypiju si to, co už. V tomhle státě se už nic jinýho dělat nedá.

0 4
možnosti
Foto

I42v60o 58C39i70l91i78c21h

4. 4. 2021 13:31

Pokud Vás to nebaví, není nic jednoduššího než moje články nečíst. A já si s dovolením (anebo i bez něj) budu dál psát to, co uznám za vhodné.

4 0
možnosti
PN

A to je problém že naprosto každý si vymyslí spoustu dle něho nesmyslů a požaduje výjimky. A pokud se povolí každému nějaká výjimka, zákaz jako takový ztrácí smysl. A nikdo nemůže předpokládat, že zfanatizovaná část národa myslí, že za jeden zavřený den obchodů zdechne.

1 0
možnosti
Foto

I50v98o 19C38i22l55i78c59h

4. 4. 2021 12:02

Otázkou je, zda mnohé ty zákazy nejsou nesmyslné i bez těch výjimek.

3 0
možnosti
JH

Nemyslí... Podle toho, jak se ministři průběžně vyjadřují, plácají to jako pejsek s kočičkou. Portugalsko pro rozvolnění, Španělsko roušky úplně všude (některé regiony se tam ozvaly, že na pláži! to vyžadovat nebudou). Navíc lžou, roušky i venku nejsou všude v Evropě, natož aby v Rakousku bez nich člověk nevyšel ven, jak řekl Blatný na tiskovce. A že nechtějí výjimky 2 metrů? V přírodě ty výjimky jsou a může tam být víc lidí než ve městech. Nevím, jak ministerstvo to "všude v zastavěné oblasti" zdůvodnilo. Pořád to oficiálně zdůvodňovali dvěma metry. Nebo to vysvětlování jako Hamáček je jen ad hoc, protože do nich hučí "skupina dr. Smejkala" a oni jsou tu od toho, aby je poslouchali.

4 0
možnosti
ZH

Já vím, jak to zdůvodnili - nijak. Přímo na to jsem se ptal a odpověď jsem právě na toto nedostal žádnou:

https://hlinka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=767792

6 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.