Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Náhubky byly viditelný znak corony, ale o ně nikdy moc nešlo. Během doby, kdy jsme se báli že by mohla vypuknout epidemie, svůj význam měly. Roušky mají vliv na šíření nemoci. Fakt, že je lidé nosili v autě, na prázdné ulici či na procházce v lese (a vláda je k tomu nutila) byl sice smutný, ale je to realita ve které žijeme.

Daleko horší jsou následky ekonomické, ale lidé budou debatovat o pitomých rouškách. Ani se nebude debatovat o lidech, kteří si poškodili zdraví či zaklepali bačkorami díky tomu, že se báli jít k lékaři.

5 0
možnosti
PC

Je naprosto nehorázné, že se lidé, k smrti vystrašení mainstreamovou masírkou ohledně koronaviru, opovažují nazývat ty, kteří mají informace odborníků z opačného spektra, bezohlednymi sobci.

Já naopak považuji za naprosto bezohledné a bezcitné ty, kteří až agresivně nutí ostatní ničit si zdraví hadrem na hubě, i kdyby se měli udusit vlastními výdechovymi zplodinami. A těmito lidmi jsou nejen ti, kteří tyto nesmysly s náhubkem vydávají jako zákonné opatření, ale i ti, kteří místo aby se starali sami o sebe, donášejí a pasuji se na dohlížitele "zákonných opatření".

Znova se tak v plné parádě ukázala donašečská nátura těchto všehoschopných lidí.

15 3
možnosti
AK

p.Chmelík,typicky česká vlastnost,že donáší na druhé,ale běda,když se něco donese na toho donašeče,tak se může z toho zbláznit a kříčí já Néééé!!

2 0
možnosti
Foto

I33v49o 91C30i69l58i32c25h

30. 6. 2020 21:46

V článku jsem hned na začátku poznamenal, že se to vyznavačům svaté roušky asi příliš líbit nebude a těší mne, že jsem se, jak vidno v diskuzi, nespletl ;-)

Smiřte se s tím, že od dnešní půlnoci již roušky nosit nemusíme, ale kdo je nosit chce, tak mu v tom samozřejmě nikdo bránit nehodlá.

9 1
možnosti
LH

Škoda že jste v rámci vyváženosti nedal i odkazy které Váš názor jaxi bourají..... Ale kdo by to za zarytého odpůrce čekal že?;-D;-D;-D

5 4
možnosti
Foto

I34v98o 11C67i21l67i17c96h

30. 6. 2020 20:46

Tak když s tímto názorem dnes přišel dokonce i sám pan Maďar, tak je to již asi zcela zbytečné :-P

2 0
možnosti
PC

Ještě dnes si fanatičtí rouškomilové + zaměstnanci některých obchodů nenechali ujít poslední příležitost buzerovat lidi, co roušky neměli.

Snad z konce této své slávy nebudou moci několik dní vůbec spát. Jen se obávám, aby se zase nezačala podivně sypat potřebná čísla k zahajení nového běsnění.

8 2
možnosti
Foto

I38v46o 15C43i72l63i68c60h

30. 6. 2020 20:31

Dnes zcela poprvé se mne v Bille jakýsi chlapec asi od ochranky (nikdy předtím jsem ho tam neviděl a to tam chodím bez roušky pravidelně) zeptal jestli nemám roušku, tak jsem mu popravdě s úsměvem odpověděl že nemám a šel jsem dál. Evidentně to zkoušel na víc lidí a většina asi reagovala podobně, protože roušku tam mělo minimum lidí.

Nevěřím, že by tuhle hysterii znovu vyvolali, je to ostatně vidět i na tom Karvinsku, kde jsou ty nárůsty takově, že ještě měsíc zpět by z toho byla celonárodní hysterie a teď se z toho hroutí už jen pár zarytých panikářů.

2 0
možnosti
Foto

Stejně nikdy nepochopím jednu věc. Když začala ta nejpřísnější omezení, bylo v republice 9 - slovy devět nakažených. Nyní se ve středu ruší, když v neděli přibylo 300 nakažených. 8-o

Tím nechci říct, že by se ta nesmyslně přísná opatření neměla rušit, ale že se neměla zavádět.:-)

12 1
možnosti
Foto

I37v34o 22C71i21l39i21c55h

30. 6. 2020 18:05

Zavádět se měla, ale pouze lokálně tam, kde to splňovalo znaky epidemie stejně jako u chřipky apod.

5 0
možnosti
Foto

Tož musím s Vámi souhlasit pane Cilichu. Taky jsem rád, že doba roušková skončila ;-) Jen se obávám, horda korona hysteriků a rouškomilů nás umínusují ;-D

Hezký poslední den s rouškou.

13 1
možnosti
Foto

I13v52o 16C42i82l64i35c13h

30. 6. 2020 20:36

Děkuji Vám. Hysterici, panikáři a rouškomilové se zde dnes evidentně vyřádí, ostatně proto jsem ten článek napsal - proč jim nedopřát naposledy trochu toho vzrušení :-P A věřte mi, že (kromě MHD a včera na Magistrátu) jsem měl poslední den s rouškou už s koncem nouzového stavu. Evidentně se to na počtu nakažených v našem okrese projevilo pouze výrazným poklesem téměř k nule R^

4 0
možnosti
PK

No vždyť vám nikdo nebrání abyste jí nenosil pane, dejte si dovču v Karviné, tam žijí podobní hrdinové...Rv

5 10
možnosti
Foto

Správně. Hloupé zákony se nemají poslouchat.

4 1
možnosti
MK

Listina základních práv a svobod (součást naší Ústavy) říká v článku 31, že "Každý má právo na ochranu zdraví". Existuje dost studií, které dokazují, že rouška škodí. Proto jí nepoužívám a nějaké zákazy a nařízení jsou mi šumák. Nikdo mi nemůže brát mé ústavní právo.

Platí zásada "Moje rouška škodí mně a tvoje rouška škodí tobě". Pokud je někdo takový strašpytel, ať si koupí respirátor a neotravuje slušné lidi.

11 6
možnosti
AN

Mhl byste mi prosím poslat odkaz na nějakou -opravdu vědeckými fakty podloženou - studii, že roušky škodí zdraví? Ráda se poučím. Ne, že bych pobyt v roušce považovala za příjemný(jsem astmatik a neudusila jsem se), ale prostě rozhodně zabránil šíření nákazy. Mnoho zemí nošení roušky postupně zavedlo, viz dnes Švýcarsko (ve veřejných dopravních prostředcích).

3 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.