Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J84i75ř44í 14F33o10g96e72l

25. 6. 2020 8:02

A teď si vezměme ty vyspělé západní státy, kde tomu je o dva i více měsíců později. Třeba taková Francie......

0 0
možnosti

Citát Ludvíka XIX - "Stát jsem já" - Je mylný ! Stát jsme - MY VŠICHNI ! Zřídili jsme si jej, jako placený servis. Nejsme středověcí panovníci, abychom měli domácí učitele, ochranné vojsko, či osobní léčitele. Stát - žije z naší daňové milosti ! .Nic nevlastní, neprodukuje - spotřebovává. Pak i vrcholní představitelé - Jsou našimi sluhy ! Najali jsme si je, slouží blahu veřejného - opět nám. Na prokazatelných číslech je zřejmé, že my tomu mechanismu sloužíme asi 50 % života svého. Co vidím ? ...

Vidím pomysleného číšníka, kterak se líně plouží po place. Pověst dobrou nemá, prý krade a šmelí. Pochází i z prapodivných poměrů ! Neustále něco žvaní. Pivo má teplé - podměrečné a mele - Cenu musím zdražit ! Na mou otázku proč?, není svižnější?, proč mne odírá? - Odpovídá ! Já makám, nespím - Mám sny a už i s Matkou přírodou mluvím ! Tak ti, milý hoste - bude lépe ! Já říkám - Je to blázen ! Jóó maká, to ano - Nicméně stále, do mé kapsy ... ! :-)

4 0
možnosti

Krásně mi to připomnělo přísloví o té holi a psu. RvRvRv

0 0
možnosti
Foto

Ivo, tomu určitě dopomohli Honzové. Hezké dny!R^

2 0
možnosti
Foto

I34v33o 78C40i21l73i73c54h

24. 6. 2020 15:07

Vidíš, to mne nenapadlo :-) Ať se Ti daří!

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.