Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Možná někomu dlužím vysvětlení?

Asi jste si někteří všimli (a píšete mi o tom), že jsem od prosince minulého roku nepublikoval ani jeden článek. Není to proto, že by mne redakce zatnula, jako se to stalo některým mým jiným kolegům a hlavně kolegyním.

Bylo a je to proto, že jsem se před loňskými Vánoci rozešel s mojí milovanou partnerkou, a podobně, jako jsem na několik let přerušil psaní blogu po rozchodu s její, také milovanou, předchůdkyní, i nyní jsem prostě ztratil chuť psát. Mnohé to zde jistě potěšilo a možná i nyní těší, ale věřím, že mne snad i někdo četl rád...

A opravdu to není proto, že by nyní nebylo co kritizovat. Tahle vláda je podle mého názoru mnohem lepší, než ta Babišova, ale zcela ideální to také není. A asi logicky ani být nemůže. Nikdo se nemůže zavděčit všem. Ale velice například oceňuji, jak naše vláda podporuje napadenou Ukrajinu!

Za toho téměř půl roku se v mém životě událo mnoho velice zajímavých událostí, které byste asi nikdo nechtěl zažít, včetně zlomeného nosu a podočnice, protože jsem se zastal dámy před jedním arogantním sprosťákem, poprvé v životě jsem také byl kvůli jednomu nedorozumění (kamarádka skoro 400km vzdálená byla ten den přetažená a zcela bezdůvodně usoudila, že chci ukončit život, zavolala na mne do hospody policajty a ti záchranku) i na záchytce a nejenže jsem tam dle jejich slov byl historicky nejstřízlivější, ale byl jsem tam evidentně i první, kdo tam pak ráno platil okamžitě a kartou. Takový hotel jsem teda fakt za takové prachy ještě nezažil... a podobných zážitků bylo víc, není nad to si ten život užívat plnými doušky!

Prostě, nebyl jsem na tom psychicky nejlépe a dělal jsem různé blbosti. Doslova...

S bývalkou jsme se časem udobřili, stali se z nás nejlepší přátelé, já se mezitím dal dohromady s jinou dámou, což bohužel nakonec úplně nevyšlo dle mých představ, takže jsem usoudil, že mi bude nejlépe samotnému bez nějakého vážnějšího vztahu. O ty krátkodobé také nikdy nouze nebyla a nepředpokládám, že by to v budoucnu bylo jinak.

Navíc jsem nyní dostal lukrativní nabídku z jednoho velice prestižního pražského divadla na kterou jsem kývl, takže od srpna ze mne bude dokonce poloviční pražák (nic ve zlém Honzo Pražáku).

Tudíž budu mít těch možností mnohem víc, nejen pracovních, ale i co se týče bab. Jeden podkrovní byt v Praze Libni, barák se zahradou a zahradním krbem v Jablonci, začínám se na to docela těšit! Ten život si užiju do posledního okamžiku!

Mimochodem, takhle jsem vypadal před cca deseti lety. Ale prý zraju jako víno... co myslíte dámy?

Jenom doufám, že se ze mne nakonec tím zráním nestane zkvašený kyselý vinný ocet. Holt musím spoléhat na to, že z Chardonnay obvykle ocet nedělají...

Autor: Ivo Cilich | sobota 7.5.2022 20:10 | karma článku: 20,81 | přečteno: 1354x
  • Další články autora

Ivo Cilich

Po bitvě je generálem každý

Začaly se rojit názory i články, které nasazují Policii psí hlavu a zpětně hledají nějaká pochybení.

23.12.2023 v 8:20 | Karma: 32,36 | Přečteno: 1141x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Zdravotnictví a legionella

Zdravotnictví je nyní docela kontroverzní téma, třešničkou byl asi hlavně požadavek na výsluhy. Zkusím zde popsat mou vlastní zkušenost z relativně nedávné doby.

17.12.2023 v 13:20 | Karma: 33,84 | Přečteno: 3338x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

"Cigánská férovka" jako součást kulturního dědictví?

Minulý týden byl propuštěn z vazby Ukrajinec, který smrtelně pobodal Roma v Brně. Rozhodl o tom nejdříve brněnský městský soud a po odvolání státního zástupce i soud krajský.

23.8.2023 v 7:00 | Karma: 40,99 | Přečteno: 2389x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Kdo dělá problémy?

Čím dál častěji se setkávám s názorem, že ukrajinští uprchlíci jsou nepřizpůsobivější než naše romská minorita. Je tomu skutečně tak?

30.7.2023 v 18:40 | Karma: 34,42 | Přečteno: 1079x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Jednodenní volby?

Doufám, že ne! A určitě ne u komunálních, krajských a senátních voleb, kde nelze volit pomocí voličského průkazu mimo bydliště.

17.2.2023 v 9:30 | Karma: 12,48 | Přečteno: 305x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Kdo nemá rád Babiše, je příznivec Pavla?

Nenávistný a agresivní Babiš nyní náhle přišel s výzvou: „Respektujte názory druhých, přestaňme s tou zlobou, nenávistí, agresivitou, Zastavme to!“

25.1.2023 v 10:00 | Karma: 25,45 | Přečteno: 753x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Tiskovka Andreje Babiše včera v 18:00

Omlouvám se, že o tom píšu až nyní, ovšem nemohl jsem se do teď tomu jeho kňučení přestat smát. Ale teď vážně soudruzi.

2.10.2022 v 18:25 | Karma: 33,73 | Přečteno: 1268x | Diskuse| Politika

Ivo Cilich

Babiš si platí tajné policisty?

Opravdu nedělají někteří konkrétní policisté Babišovi ochranku? Podle služebního zákona by myslím nic takového dělat neměli a vypadá to, že to není v režii krajů, ale že s ním objíždějí republiku. Nebo alespoň jeden.

5.8.2022 v 18:12 | Karma: 30,20 | Přečteno: 788x | Diskuse| Politika

Ivo Cilich

Jsou vedra, roztočíme tedy tu inflaci jako větrák?

Ale asi nás moc neochladí. Nepedagogičtí pracovníci či lidé v kultuře prý dostanou od září přidáno 10 procent. Proboha proč a hlavně proč zrovna nyní?

29.6.2022 v 0:00 | Karma: 35,46 | Přečteno: 3065x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Tak tohle jsem opravdu nečekal

Dnes premiér Petr Fiala oznámil, že prezident Miloš Zeman ustoupil a v pátek jmenuje celou vládu včetně ministra zahraničních věcí Jana Lipavského od Pirátů.

13.12.2021 v 19:15 | Karma: 41,86 | Přečteno: 11859x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Dezinformace?

Přesně před rokem web Ministerstva zdravotnictví uváděl povinné očkování i covid pasy jako dezinformaci.

12.12.2021 v 15:00 | Karma: 29,60 | Přečteno: 952x | Diskuse| Miniblogy

Ivo Cilich

Pamatujete si osmdesátky?

Dnes jsem měl zcela nečekaně zážitek, který mi způsobil fakt husinu a obrovskou radost. Pamatujete skupinu OK Band?

10.12.2021 v 23:45 | Karma: 29,32 | Přečteno: 1139x | Diskuse| Ostatní

Ivo Cilich

Hráli jsme rouškovanou, vždyť to znáš...

Jeden diskutér, který se jinde otevřeně přiznal k tomu, že cíleně vyhledává příspěvky moje a ještě jednoho pána jenom proto, aby na nás mohl zaútočit, mi v diskuzi ohledně roušek napsal tato milá slova:

6.12.2021 v 19:00 | Karma: 36,29 | Přečteno: 1707x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Dvě dávky? Ne! Už tři!!!

Kdykoli slyším anebo čtu o dvou dávkách, tak mi to připomene jistou, již asi i legendární, scénu z filmu Pelíšky. Rozkaz zněl jasně.

2.12.2021 v 16:00 | Karma: 35,33 | Přečteno: 1387x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Covid a svoboda slova

Poslední dobou mám čím dál silnější pocit, že jsou tendence od některých lidí omezit svobodu projevu pro jakési vyšší cíle. Jako bychom něco takového již v minulosti několikrát neměli a vždy to nedopadlo nejlépe.

29.11.2021 v 19:00 | Karma: 34,09 | Přečteno: 1052x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Blogy paní Boškové. V čem je problém?

Tyhle její blogy evidentně iritují mnoho lidí (dokonce víc než ty moje a to je co říct), ale zamysleme se nad tím proč a zda to vůbec stojí za to?

28.11.2021 v 19:00 | Karma: 29,01 | Přečteno: 1346x | Diskuse| Ostatní

Ivo Cilich

Technická: Mazání komentářů? Proč?

Někteří autoři vůbec neotevřou diskuzi, je to jejich právo a je zase moje právo takové články nečíst a také je povětšinou nečtu. Pak zde jsou autoři, kteří sice diskuzi otevřou, ale mažou v ní jak u Verdunu.

27.11.2021 v 18:00 | Karma: 31,61 | Přečteno: 1225x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Povinné očkování? Jsem pro, ale podle zákona!

K povinnému očkování říká "Zákon o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů" č. 258/2000 Sb. toto:

25.11.2021 v 23:30 | Karma: 30,54 | Přečteno: 948x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Také se mi už nechtělo, ale...

... rozjela se tady nyní nějaká vlna velmi jednostranných článků, takže mi to i přes akutní nedostatek času opět nedalo a alespoň sem dám krátce dohromady to, co jsem už napsal různě v diskuzích.

23.11.2021 v 20:00 | Karma: 35,18 | Přečteno: 1556x | Diskuse| Společnost

Ivo Cilich

Tohle se antivakcionistům asi líbit nebude

A možná se to stejně tak ovšem nebude líbit ani těm vakcionistům z druhého názorového břehu. Předesílám, že jsem sám očkovaný dvěma dávkami i když ne kvůli zdraví, ale jen abych měl klid. Ovšem očkovaný jsem. Tečka.

21.11.2021 v 18:00 | Karma: 34,46 | Přečteno: 2032x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.