Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hele ale abychom tady na doktory jenom nenadávali tak já dám k dobru jednu příhodu, kde teda byli se správnou diagnózou hotoví raz dva, po dvou otázkách pacošovi. - - - Ňáký roky zpátky jsem cosi kácel v lese a ty kusy stromů (polena cca 2,5 metru hmotnostně tak lehce přes metrák, rozhodně né přes dva) jsem potřeboval odnést k autu cca 50 metrů, různým terénem. Vyřešil jsem to tak, že jsem si navlíkl takovou utaženou mikinu, kmen jsem nějak postavil na stojato a ze dřepu to zvedl, dal si to trochu šikmo aby mi to nedřelo ksicht, ono to drželo a táhlo za tu mikinu a tak jsem s tím chodil. Dost dodřenej a namoženej, jasně. Doma odpoledne najednou šílená bolest v zádech, vystřelovalo to do levý paže, levá čelist jak ochrnutá, samozřejmě bolest v srdeční krajině naprosto brutální. A do toho strach, tak, je to tady. Ležet nepomáhalo, napít se nepomáhalo, prostě nic. Tak jsem sedl do auta, i jsem jel na některých křižovatkách na červenou, myslel jsem si, že na tu pohotovost nedojedu, že v tom autě umřu. Nakonec jsem nějak v agónii dolezl, záhy mne odchytili, tak povídejte. Já samozřejmě že se obávám jestli nemám infarkt, ty příznaky popisuji. Doktorka se na mne úkosem podívala a zeptala se: "Zpotil jste se?" Já že to teda ne. A ona: Tak to infarkt nebude. Nebyla dopoledne nějaká fyzická námaha?" A já že ano, trošku námaha že byla. Ona se podívala na sestru se slovy: "No jo, zase jeden takovej". - - - Nechali si mne tam s flexilou v ruce asi hoďku na něco proti bolesti a pak mne vyhodili, že mám zajít na hadicu do krku, protože nejsem nejmladší, machruju a ten reflux by mohl být něco, co by nebylo jen tak samo o samotě. Samozřejmě zprávu jsem zahrabal a na hadici jsem do dneška nebyl. Tak takoví my jsme pacienti. Buď je to infarkt a exitus, nebo na to kašleme.

3 0
možnosti

Postupoval jste naprosto správně. Jen jste neměl řídit.

Kdybyste volal RZP, nikdo by vám nic neřekl.

2 0
možnosti

Zápal plic získaný "v komunitě " má úmrtnost 10%

/community acquired/, získaný ve špitále ještě větší.

Příčinou je většinou pneumokok. U legionely to bude horší.

A co ta moč? B na 3 křížky, krev na 2. A co poslech plic ? Negativní ? To se mi nechce věřit. CRP 220 mg/l a pustit pacienta domů ? Já bych myslel na nějakou močovou infekci ..neměl jste ovšem potíže s močením ani bolest v bederní krajině...v tom případě určitě RTG P+S a při negativním nálezu USG břicha, to už

nejspíše za hospitalizace. Týden čtyřicítky a pustit pacienta domů ?To by se za mých čas nemohlo stát. Primář na interně si ráno četl zprávy ze služby, po vás by poslal sanitku a já bych skončil v LDN .

Ta moč se asi dělala papírkem, nikoli v laboratoři, není tam sediment ?. Dnes je jiná doba, přijímá se jen to "nejnutnější ".

P.S. PCR stojí asi 2 tisíce, měl jste štěstí s tou Bulovkou ,u nás

toto vyšetření ve službě je nedostupné. Doktorku na pohotovosti

omlouvá jen to, že tam byl zřejmě nával./proč?/ A pak se prošvihne

takový závažný stav.... každý doktor má velkou šanci skončit v kriminále.Hodně zdraví.

3 0
možnosti
Foto

I86v50o 93C27i79l93i16c75h

18. 12. 2023 8:59

Plíce mi poslouchali jak na té pohotovosti v sobotu, tak i na infekčním při dopoledním vyšetření. Ovšem mně se dýchalo zcela bez problémů, žádný kašel ani sípání (zpětně mne překvapilo, že se zápal plic nijak neprojevil na dýchání).

Co se týče těch cen, tak jsem nakoukl k mé ZP a to PCR je asi tohle?

PRŮKAZ ANTIGENU VIRU (MIMO VIRY HEPATITID), BAKTERIE, PARAZITA (ELISA) 513.13 Kč

PRŮKAZ BAKTERIÁLNÍHO TOXINU NEBO ANTIGENU 623.71 Kč

0 0
možnosti
Foto

J70a20n 63Š80i42k

18. 12. 2023 8:14

Tohle se stává, protože jsme smrtelní. Může nás přejet vlak a přežijeme anebo nás ofoukne a zemřeme na zápal plic. S tím se nedá nic dělat. Doktoři nejsou bohové, jen chybující lidé. Nejlepší, co můžete pro sebe udělat je, že to nebudete rozebírat. Jsem rád, že jste v pořádku. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

I73v80o 70C89i93l13i88c73h

18. 12. 2023 9:49

Anebo ten zápal plic dostaneme, protože jsme čistotní a osprchujeme se na hotelu

0 0
možnosti

Ze sprchy, tak to by mě opravdu nenapadlo. Tak ať jste co nejdříve fit, zvláště nyní před svátky.

1 0
možnosti
Foto

I44v57o 30C10i80l28i82c93h

18. 12. 2023 8:05

Není to čerstvá zkušenost, tohle se mi přihodilo ještě před prázdninami. Fit už dávno jsem

0 0
možnosti

Tak první co mě praštilo přes oči: týden máte horečku 40st. ale čekáte až přijde sobota, abyste prudil na přetížené pohotovosti. Takové jako vy mají doktoři nejraději.

1 1
možnosti
Foto

I64v95o 22C25i78l23i30c55h

17. 12. 2023 17:12

Snažil jsem se to srazit vlastními silami, ale v tu sobotu už jsem občas ztrácel vědomí...

2 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.