Diskuse

Dezinformace?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J20i97r38i 66B50i50l51i69n92a

16. 12. 2021 19:19

Proste prisla Delta, Omikron a stoupajici arogance i prolhanost antivaxeru. A nejen v Cesku - v Americe fasouni na Fox News vakcinaci otevrene saboruji a o Dr. Faucim mluvi jako o doktorovi Mengele.

Krome toho - ockovaci prukazy se podle potreby zavadeji uz peknych par let.

0 0
možnosti

J17a30n 19D11o63u79š95e85k

13. 12. 2021 9:15

V té době byla. To by snad pochopil i hlupák. Bohužel doba se mění.

1 1
možnosti
Foto

I95v26o 29C87i66l93i31c53h

12. 12. 2021 18:38

Tady se maže koukám jak u Verdunu a moje práce to fakt není. Co proboha bylo špatného na tom příspěvku paní Kryštofíkové z 16:17? 8-o Cituji:

"Je stazeno pouhe zkopirovani puvodniho tvrzeni... (ani zadna tzv.zavadejici data) Tak to jsme zde uz uplne v pr...... Je to horsi,nez jsme si nedavno byli ochotni pripustit a mne z toho az mrazi. Zduvodneni se asi obhajit v tomto pripade neda,ale admini asi nemaji na vyber. :-("

Dostanu za citaci také ban? :-P

3 0
možnosti
Foto

To bude tím vytečkováním, já už jsem se s tím taky jednou setkal. Podle pravidel se prej nesmí ani to. Ono to tak asi je, nicméně aplikuje se to, asi jak se kdo zrovna vyspí. Leckdy jsem to tu zahlídl, a nic. Ale když se to hodí...

1 0
možnosti
Foto

Ono je to takové to slovíčkaření. Základní lidská práva... kdybyste se přede dvěma lety někoho zeptal, určitě by chození do kina, k holičce nebo do bazénu mezi úplně normální základní lidská práva počítal, proč taky ne. Definice asi zní jinak, no a máme zde novou záminku k... tomu, o čem jsem dneska psal.

4 0
možnosti
Foto

I96v46o 51C50i53l62i31c40h

12. 12. 2021 17:13

To vyznění té původní věty jsem v článku opravil a doplnil na zásah administrace. Základní lidská práva a svobody zatím opravdu nejsou omezována (i když jsem to ani v tom původním znění netvrdil, pouze to i tak šlo pochopit). Holt je omezována "jenom" ta svoboda jednotlivců...

A opakuji, mne se ta omezení nijak netýkají, přesto mi samozřejmě vadí.

1 0
možnosti
Foto

Tak uz je tento clanek stazen z hlavni stranky a nebo mi blbne mobil?

1 0
možnosti
Foto

Pane Cilichu, píše o tom i MUDr. Lukáš Pollert, má tam taky obrázek print screen s oficiálními informacemi :-) zde https://pravyprostor.cz/dezinformace-se-siri-lepe-nez-virus-a-neco-mi-rika-ze-jsou-i-nebezpecnejsi/

2 0
možnosti
Foto

I34v27o 95C44i90l15i73c86h

12. 12. 2021 16:35

Četl jsem to na jeho FB a trošku mne tím inspiroval R^

1 0
možnosti

Doborovolně povinné dnes stejně jako před rokem 1989. Nevstoupíš do KSČ, máš problém, nejdeš do průvodu, problém, Akce Z problém, SSM problém. atd atd. Pokud vláda chce dobrovolbé očkování, tak ať jednou řekne, že to občanům doporučuje, ale nemá je neustále nutit do krve, ať se jdou očkovat. Pak slovo dobrovolné nemá smysl.

4 0
možnosti

D33a90v15i76d 90H17o95r72á64k

12. 12. 2021 15:25

Ano, obsahem článku ukazujete svým způsobem pravdu, i když vývoj situace spojený s tímto onemocněním a různě mutujícími viry jde svým vlastním vývojem, který patrně i odborníkům mate hlavy.

Ale o tom jsem původně psát nechtěl.

Spíše mě napadá jedno heslo, že: "Vstanou noví bojovníci".

A vidím v souvislosti s tímto, v poslední době neustále i zde v tomto prostoru se probíraným tématem, že jste nám jistě schopen nahradit nejznámější bojovnici, která se tímto tématem s plným nasazením několikrát denně zabývala a nám přinášela, včetně odkazů i informace ze všech koutů světa, až byla z tohoto prostoru nedávno nějak vytěsněna.

Tak doporučuji trochu opatrnosti a střídmosti s tímto tématem, neboť by pro čtenářskou veřejnost bylo jistě ztrátou přijít o dalšího pisálka.

0 3
možnosti
Foto

I52v61o 69C94i37l20i40c51h

12. 12. 2021 15:32

Já se tomuto (ovšem nejen tomuto) tématu zde věnuji od května 2020, kdy jsem si po pětileté pauze nechal obnovit blog.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS