Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napadla mě ještě jedna malá připomínka. Když o tom tak uvažuji, snad by mi stačila možnost, dát u článku jakousi antikarmu. Jak se s tím autor vypořádá, je nakonec jeho věc. Dost možná by ubylo zbytečného osočování v diskuzích.

1 0
možnosti
Foto

I66v14o 28C34i69l36i87c25h

29. 11. 2021 16:41

Byl bych pro R^

A dovolím si Vám odpovědět zde i na Váš příspěvek ze zcela jiné diskuze, kde by ta moje odpověď byla s největší pravděpodobností smazána.

Nevím, zda máte pocit, že jsem ten "bojovník za svobodu" zrovna já, ale já mé názory nikomu nenutím a respektuji názory jiné. Pouze se mi hrubě nelíbí, když jsou snahy nějaké (byť by byly třeba sebehloupější) názory umlčet pod rouškou nějakých vyšších cílů. To už tady několikrát bylo a dobře to nedopadlo.

2 0
možnosti

Právě, že to, co paní Bošková píše, nejsou její názory, ale jakési vyčteninky, které velmi účelově skládá tak, aby ovlivnila čtenáře k obrazu svému. Já jí nemohu přijít na jméno od té doby, co v jedné diskusi ke svému článku tvrdila, že na následky očkování umírá 2% lidí, což se dalo vzhledem k počtu očkovaných velice lehce vyvrátit. Takže v tom je problém.:-/

0 0
možnosti
Foto

To bylo jen zmatecne napsane,pamatuji si na to. V blozich je opakovane psano,kolik %z infikovanych,hospitalizovanych a podobne. Kazdopadne tady jde o to,aby se lidi chovali slusne, neni potreba hodnotit blogy kohokoliv.

1 0
možnosti
Foto

Otevřeně přiznávám , že také příliš nerozumím velké averzi vůči blogům paní Boškové. Některé si přečtu a některé ne (buď nestíhám nebo mně názvem nezaujmou nebo už cítím, že další přemýšlení o covidu bych ten den už nedal). Nevzpomínám si však, že by v nich někoho urážela. V jejím blogu jsou zajímavé informace ze zahraničních zdrojů, které se většinou nikde jinde nedočtu.

Svůj celkový názor však neopírám pouze o její informace, jsou to spíše kamínky do mozaiky (stejně jako názory propagátorů očkování).

Další karma za zajímavý blogR^

7 2
možnosti

P59e26t97r 47L78o55r27e83n69c

29. 11. 2021 8:36

PLUS! Mělo být.

Omlouvám se Vám i paní Boškové.

(mobil :-((

1 0
možnosti
Foto

V ničem není problém, všichni jsme se narodili přidušení. Není člověka, který by někdy necvokatěl. Dokud paní Bošková píše česky a neosočuje druhé z nesmyslů, pak nemám problém, jen to prostě už nečtu. Při podobných příležitostech si vždycky vzpomenu na to, jak mě ve škole učili, že se Vrchlický přežil. Ve škole jsem tomu vůbec nerozuměla a říkala jsem si, jak jako přežil? Dnes už vím. Paní Bošková se prostě přežila, promiň Vrchlický, možná ses právě obrátil v hrobě, ale já to tak vidím. :-)

5 0
možnosti

P93e74t86r 13B75u82r70i27a66n

29. 11. 2021 0:39

Paní Bošková píše dobře, fundovaně a nadto rozšiřuje obzory srovnáváním a odkazy. Má co říct.

Je z 80% větším a platnějším blogerským přínosem než všechny ty umolousané primitivní blogy typu "debilně si myslím", jak nás systém okrádá, blogy komunistických a česanských zkrachovalců plné lží a demagogie, včetně infantilních blogů alá Trčálek typu pomatené rádoby parodie ve stylu fiktivních rozhovorů plné hospodského humoru na úrovni páté třídy pomocné školy.

Pokud mohu ještě zmínit, tak jistě vysoce kvalitní jsou blogy pana Stejskala, ale i třeba pan Vodvářka, nepochopitelně neviditelná paní Irena Aghová, laskavý humor pana Jindřicha Kubánka, anebo pohodovka paní Sádecké.

Omlouvám se té desítce blogerů, na kterou jsem si jen tak z patra momentálně nevzpomněl.

Ne kvalita článků, ale kvalita vnímání začala lidem klesat, to bych řekl.

6 2
možnosti
Foto

Kvalita článků na blogu je velice diskutabilní, navíc i jejich ,,hodnocení" je velice individuální, a také až ,,diskutabilní". ,,Kvalita" vnímání se pak velice ,,smrskla", a chtít jí posuzovat dle těchto stránek je také poněkud úsměvné.

0 0
možnosti
Foto

P29e60t64r 76B57u70r21i35a47n

28. 11. 2021 23:31

Ivo, nebudu daleko od pravdy, pokud měsíční čtenost Vašich článku bude znatelně překračovat hranici 20 tisíc. To samé bude u paní Boškové. Samozřejmě, že se toto číslo sníží tím, že každý článek přečte spousta stejných lidí. Tím chci říct, že není zanedbatelná množina čtenářů, které můžete ovlivnit. A zcela určitě se najde minimálně jeden, kterému jsme Vy, já, paní Bošková a další, potvrdili to, kde nad něčím váhal a my jsme jej našimi slovy ovlivnili. Navíc paní Boškové publikují články i Parlamentní listy, a tím se její množina jo znásobí. Jen tématem Covid se chtě nechtě snažíme ovlivnit všichni, co zde o něm píšeme.

Paní Bošková může být milá a vzdělaná dáma. Ona "masivní" kritika povětšinou nesouvisí s osobou Bošková jako takovou. Jako zdejší publicista je pro mě nedůvěryhodná. Její zaměření je cíleně namířené jen jedním směrem a až nepochopitelně prezentované nějakými překlady. Dal jsem si jen jednou tu práci, abych prozkoumal jeden z jejích udávaných odkazů. Také jsem jí to do diskuse napsal. Ona těží z toho, že čtenáři nebudou mít moc chuti se těmi jejími cizojazyčnými odkazy prokousávat. Bylo už to napsáno nejednou. Paní Bošková řekne jen A, a to vždy jen to, které se jí hodí. Pokud bude psát dlouhatánský článek o hlouposti očkovat děti, a já se v jednom jejím odkazů dočtou, že jí zmíněná agentura doporučuje očkovat děti od 11 let, nemůže být pro mě autorka důvěryhodná.

5 0
možnosti
Foto

I32v65o 48C22i89l60i52c96h

28. 11. 2021 23:45

Petře, troufám si tvrdit, že všichni blogeři, včetně mne a i Vás, máme plus mínus pořád stejné čtenářstvo.

Parlamentní listy mne kontaktovaly se žádostí o rozhovor, což jsem s díky odmítl. Ale zase díky google vím, že například některé moje články odtud publikuje i několik dalších serverů. To je holt vlastní internetový život toho, co pustíme ven... ale tam je ta čtenost ještě mnohem menší, než zde. Fakt bych to nepřeceňoval, nejsme pupek světa.

0 0
možnosti
Foto

Psát denně dva až tři blogy o kovidu, to je duševní úchylka.

3 3
možnosti
Foto

I87v77o 56C52i17l68i43c20h

28. 11. 2021 23:17

A vadí Vám to nějak? Nebo Vás to nějak omezuje?

6 0
možnosti

P20e54t14r 70L44u79k44e69š

28. 11. 2021 22:41

V čem je problém? Nic proti názorové pluralitě, ale pokud někdo tvrdí, že je Země placatá, je to prostě pitomost a nedá se o tom vést rozumná diskuze. To samé platí o stále opakované mantře, že očkování nefunguje s poukazem na to, že očkovaní plní nemocnice skoro stejně jako neočkovaní. Převažuje tam skupina seniorů, kde je nějakých 80% očkovaných a 20% neočkovaných. Kolikrát větší má šanci má očkovaný senior, že se do nemocnice vůbec nedostane? Obyčejné počty pro školáka s aktovkou na zádech. Dámě se dostalo opakované vysvětlení jednoduché úlohy, které po ní stéká jako voda po promaštěném peří vodního ptactva.

4 1
možnosti
Foto

I92v68o 61C18i32l90i90c79h

28. 11. 2021 22:49

No a co? Tak jste jí to vysvětlil, ona to holt nevzala a tím to končí, ne? Mám v práci kolegu, který věří na to, že letadla rozprašují chemtrails. Tak ať si v to věří! Já mu na to můj názor řekl jednou a od té doby se s ním na tohle téma odmítám bavit. Nestojím o to, aby přesvědčoval on mne a stejně tak se ho na druhou stranu nesnažím přesvědčit já.

1 0
možnosti

Paní Bošková má téma a já jsem za to ráda. Zajímala mě situace v Dánsku, tak jsem si našla informace právě od ní, abych nemusela hledat po netu celou věčnost. Tak třeba nejsem sama, kdo si její blog najde.

2 4
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS