Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte v naprosté většině výborná témata blogu, takže za téma dávám opět karmuR^.

Bohužel ty vzájemné výpady jsou v blogu rušivým prvkem, tak bych se přimlouval, aby byla zakopána válečná sekera....:-).

3 0
možnosti
Foto

I78v15o 78C12i96l91i61c86h

9. 11. 2021 18:46

Já jsem pro všemi deseti... ovšem není to jenom na mně.

0 0
možnosti

Zase se to moc nepovedlo. Pokud chcete snížit karmu nějak rapidněji, zkuste se rozepsat například o nápadech, jak zjednodušit zákony. ;-D

1 0
možnosti
Foto

poezie, nebo náročnější literatura fungují dobře...

1 0
možnosti

Je mi jedno jaké je vaše DNA a jací byli vaši předci.

U mne se ztratil kredit slušného člověka svým přirovnáním, v předchozím blogu, těch kteří kontrolují dodržování protiepidemických opatření s dozorci v koncentračních táborech. :-P

0 0
možnosti
Foto

I54v42o 68C87i91l82i39c83h

9. 11. 2021 11:19

A mně je zase zcela jedno, co si myslíte zrovna Vy. Obzvlášť, když to takto překrucujete. Ale i tak díky za reakci.

0 0
možnosti
Foto

Tu narážku v prvním odstavci sis mohl odpustit, ale dobré téma. Já skončila u předků někdy okolo r. 1868 a nemůžu se hnout dál, protože nevím, kdy se narodili a zemřeli. Jen vím, kde bydleli. Možná hrob napoví, pokud tam ještě hrob bude.:-)

1 0
možnosti
Foto

I23v47o 79C90i40l93i75c12h

9. 11. 2021 11:06

Mohl, ale po tom, co zase nedávno proběhlo, nechtěl ;-)

3 1
možnosti
Foto

Podle DNA nevím kdo jsem. Strejda však v archivech několik let zjišťoval náš rod. Dostal se až 500 let zpět. To se náš předek usídlil kousek od Brna. Přišel z východu. Článek je dost dobrý. Velká karma.

2 0
možnosti

Výborné témaR^.

Před pár lety jsem to podstoupil, k mému potěšení mi vyšla Mezopotámie. Což koresponduje s tím, že z kolébek civilizace se mi vždycky líbila nejvíce.

Teď ještě rozlousknout, jestli prapra byl Gilgameš nebo někdo z těch, co ty hradby stavěli:-).

2 0
možnosti
Foto

R^Dobrý, ale radši to nebudu pokoušet. U mě by jim vyšel tygr šavlozubý odněkud z pravěké džungle a rozházelo by jim to statistiky;-D

3 0
možnosti

Jo, to je pro mnohé zajímavé čtení, kolik by to stálo ve státech si to nechat udělat?

1 1
možnosti
Foto

I74v25o 90C67i23l34i67c88h

9. 11. 2021 7:30

To moje tuším stálo 99 dolarů (je tam teď sleva ze 199)

0 0
možnosti

A mě zrovna tohle téma baví. Tak prostě karma. :-)

3 0
možnosti

Stařeček Pagáč znali svoje DNA už dávno. Člověk pocházá z trnek (švestek)! Z trnek je mač, z mača slivovica, ze slivovice opica a člověk je prej z opice.8-oR^

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS