Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Zdravím Vás autore, mám úplně stejný problém, jsem riziková skupina 50+, tlak cholesterol, cukr atd.. 14 dní jsem byl v karanténě se silně nakaženou osobou v blízkém 24-hodinovém kontaktu (se ženou), druhá karanténa byla když jsem se staral o nakaženého otce, třetí když se nakazil syn a čtvrtá když se nakazil kolega v práci, se kterým jsem pracoval denně v kontaktu. Já stále negativní, už ani nevím kolik testů jsem absolvoval. Myslel jsem tedy, že jsem v minulosti prodělal a nevím o tom, nechal jsem si udělat test na protilátky a nic... prostě nula protilátek. A nyní nabídka na očkování... Ale proč? Pokud mám nějakou přirozenou imunitu, nevím jakou, tak proč se mám nechat očkovat neprověřenou vakcínou, která by mi mohla vlastně ublížit? A druhá věc, proč mám být diskriminován oproti očkovaným lidem, omezením návštěv, cestování atd...? Když jsem evidentně nic nechytil a jako negativní ani nemohu nic šířit. To mi prostě hlava nebere...

2 0
možnosti
Foto

I42v22o 86C59i56l35i27c54h

7. 5. 2021 12:38

Souhlasím s Vámi, bohužel na nás prostě kašlou ;-€

0 0
možnosti
PC

Pro mne je nemožné uvěřit tomu, co se tak nehorázným způsobem vnucuje a co se nazývá "vstupenkou do normálního života" nebo "bonusem" pro očkované, přičemž těmito vstupenkami a bonusy jsou vlastně mínrna naše nezpochybnitelná lidská práva. A pokud se tedy "nepodvolíš", máš smůlu a tato práva ti budou odepřena (před půl rokem prý konspirace!)

To je fašismus jak vyšitý.... a samozřejmě s následným pokračováním i pro očkované.

2 1
možnosti
Foto

I64v87o 13C43i36l90i70c41h

3. 5. 2021 16:29

S tím souhlasím.

0 0
možnosti
VF

Zdravím Vaši maminku. Jsem o trošku mladší a s očkováním také váhám, neb mně nikdo nedokázal vysvětlit, o co go. Jsou to jen názory a protinázory. Tož snad ještě uvidíme (doufám).;-)

1 0
možnosti
Foto

I59v86o 30C49i60l78i93c39h

3. 5. 2021 16:09

Mne osobně dost odrazuje i ten neustálý nátlak a když si představím jaké peníze se v tom nutně musí točit, tak mám o objektivnosti informací podávaných těmito nátlakovými skupinami poměrně velké pochybnosti. Obzvlášť když jsou odborníci s jinými názory opakovaně umlčováni.

1 0
možnosti
Foto

Také znám případy ze svého okolí, že se i při dlouhodobému kontaktu s infikovanou osobou či osobami nenakazili a i pozdější test na protilátky byl negativní. Druzí kolem se však nakazili. Ve Vašem případě pak asi opravdu má očkování význam jen pro získání covidového cestovního pasu a vstupenky na hromadné akce.:-)

2 0
možnosti
Foto

I92v48o 22C36i84l87i32c85h

3. 5. 2021 16:23

Prý to může být způsobené i tzv. dětskou imunitou, která od puberty začne slábnout, ale u některých lidí částečně přetrvává i v dospělosti.

0 0
možnosti
Foto

Jdu v neděli.:-) z důvodů, jako má Honza P. Nechci se testovat před každou návštěvou hospody atd..

1 0
možnosti
Foto

I19v62o 84C12i79l78i37c72h

3. 5. 2021 14:19

Nezapomeň si preventivně vzít Acylpirin ;-)

1 0
možnosti
Foto

I81v67o 21C72i93l17i65c59h

3. 5. 2021 13:03

Sice jsem ten článek psal v první osobě čistě sám za sebe, ale někdo z něj možná mohl získat pocit, že tím chci ostatním rozmluvit očkování. Tak to opravdu v žádném případě mým cílem nebylo a není!!! Doplnil jsem tudíž na konec článku ještě tohle:

"Tímto samozřejmě nikomu nerozmlouvám ani očkování, ani třeba i roušky nebo respirátory všude. To ať si každý rozhodne sám, každý jsme jiný a každý jsme na tom i jinak zdravotně či imunitně. Pouze zde popisuji jak to vidím já osobně sám za sebe."

0 0
možnosti
JT

A o tom ten blog je. Platforma, kam mohu napsat to, co si myslím a jak to cítím. A za svůj text nesu odpovědnost, protože jsem s ním vyšel na "trh". Očkování též nikomu nerozmlouvám, ale zároveň k němu nechci být přemlouvá, či nucen. Pro tuto chvíli jsem se rozhodl, že se (zatím?) registrovat nehodlám. Možná se mi stane, že v okruhu svých blízkých a známých budu ten "divnej", co se nenechal a předem nevylučuji, že se třeba za pár let připojím. Zatím chci vyčkat, až bude víc informací a budou pečlivě analyzovány. Chápu, že mnoha lidem to pomůže, psychicky určitě a věřím, že těm imunitně oslabeným, i s tou imunitou. Na druhou stranu i očkování má svá rizika.

3 0
možnosti
DT

R^ Nejspíš máte křížovou imunitu po nějaké dříve prodělaném viru, což není vůbec výjimka, spíš pravidlo. Odtud také ta obrovská spousta lidí, co mají covid "bezpříznakově". Tedy jsou na něj imunní a neonemocní ani tehdy, když je virus infikuje.

4 0
možnosti
Foto

I16v60o 58C14i72l79i65c86h

3. 5. 2021 13:11

Je to možné, nikdy jsem nebýval příliš nemocný, pouze časté angíny v předškolním dětství (takže nemám žádné mandle a zničili mi Tetracyklinem zuby), ale pak už v tomto směru nikdy nebylo nic významného.

Je ovšem škoda, že se výzkumy příliš nezaměřují i tímto směrem, vždyť je celkem zbytečné plýtvat vakcínami na takovéto lidi, kteří je nepotřebují.

1 0
možnosti
PC

Každý z nás jednou zemřeme. O tom snad nikdo nepochybuje, i když se mi poslední rok zdá, jako by mnozí o smrti do počátku coronahysterie nikdy neslyšeli. Smrt je přirozenou součástí koloběhu života - a já chci být součástí této přirozenosti.

Nikdo z nás svůj konec neoddálí, ani kdyby se na hlavu stavěl. Nejsem obecně proti vakcínam, jsem proti "vakcínám", které ve skutečnosti žádnými vakcínami nejsou a které mají zcela jiné účinky a účel nežli běžné, ověřené očkování.

2 0
možnosti
Foto

I31v83o 68C62i41l80i88c27h

3. 5. 2021 12:54

S prvním odstavcem souhlasím a k druhému odstavci asi takhle:

Osobně jsem přesvědčen, že ty vakcíny fungují ať už jsou na kterékoli bázi, pouze u mne osobně zatím nevidím mnoho důvodů, proč bych si to měl nechat píchnout. Ale také to samozřejmě nikomu jinému nerozmlouvám.

2 0
možnosti
Foto

Já zrovna jedu z očkování.Moje maminka, která se o pár dní nestihla očkovat teď leží po prodělání covidu na LDN a kvalita jejího dalšího života šla o dost dolů...tak asi tak.

0 0
možnosti
Foto

I73v31o 43C70i88l42i14c71h

3. 5. 2021 12:34

Nikomu to v žádném případě nerozmlouvám, pouze jsem popsal můj osobní pohled. Moji mamku jsem do toho očkování naopak dokonce tlačil právě kvůli jejímu věku než mi vysvětlila, proč s tím chce raději počkat.

1 0
možnosti
MM

Já jdu na očkování odpoledne a nemůžu se dočkat. :-)

Akorát jsem si musel odpustit ranního panáka na spláchnutí červíka a večer plzničku. Ach jo! :-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.