Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I26v13o 65C83i82l91i23c90h

27. 2. 2021 14:57

Dostal jsem soukromě reakci od člověka přímo z první linie v ÚVN:

"Přesně! S chřipečkou vždy argumentují příznivci těch nesmyslných opatření. Chřipka je taky velmi vážné infekční onemocnění, které lidi taktéž dostává na kyslík, ventilátory či i ecmo. Takže to není žádná "chřipečka" ale onemocnění srovnatelné s covidem. Proč jsou někteří lidé proti covidu přirozeně imunní? Třeba je to v krevních skupinách, jak píšete, ale možná je to proto, protože ikdyž je to nový virus, stále je to skupina koronavirů, se kterými se mnoho lidí nespočetkrát setkalo. Taky může hrát velkou roli nepřítomnost nebo jen malé množství ACE2 enzymu či velké zásobení zinkem těch buněk, které ten enzym mají. Pravda velkým, možná největším rizikem je obezita, mohu říci, že nedávno jsem u nás v nemocnici zaznamenal jednoho pacienta ročník 98 s těžkým průběhem, takže je pravdou, že to postihuje i velmi mladé lidi, jenže ten kluk měl nějakých 190kg!!! Takže obezita jednoznačně. Naopak jsem viděl jsem i pacienty, kteří byli staří a velmi nemocní, měli všechny možné vedlejší diagnózy a měli jen lehký průběh, nutno ale zase podotknout, že velká část z nich byla léčena Isoprinosinem! Ve většině věcech tedy souhlasím. No a vakcíny, nechcete s vakcínou radši počkat?! Hodně lidem u nás po tom bylo opravdu moc zle, zvlášť po té druhé dávce. Je to opravdu spíchnuté narychlo a nikdo o tom neví prakticky vůbec nic"

0 0
možnosti
OT

Tak kámoše pozdravujte. A že ho pozdravuje taky zbytek světa. A nejvíc ho pozdravují soudruzi z Číny.

0 1
možnosti
Foto

Už to moc nedělám, ale tady jsem prolítla okem diskusi a je mi z ní smutno. Nad kávou přemýšlím, kde se to v nás bere. Taková agrese a neracionální zloba. Nehezké to je. Jemně řečeno.

Co to je? Strach? Nuda? Vztekounům chybí fitko? Fotbal? Sex? Kavárny? Chtějí ten nezvratitelný pocit, že vládneme světu? Co je nutí nést svou logorrheu do diskuse? Nechávají se příliš ovlivnit médii? Hádají se doma? Jsou tam sami a v podstatě se dožadují pozornosti? Začali chlastat? Nebo naopak vyschly zdroje? Co se to děje, že se místo povídání o tom, kdo to jak vidí jsme schopni zapíchnout vykřičníkem?

Nechápu. Ale je to zajímavé. A znepokojuje mne to možná víc než covid, před nímž mám, věřím, přiměřený respekt.

3 1
možnosti
Foto

tak jak? nechce se mi Ti vykat. Ráda vykám hotovým chlapům...to Ty nejsi. Ať čtu, jak čtu, slovo chlapa fakt nevidim: Napnul jsem síly a stal jsem se tu hvězdou, sebevědomí mi rostlo, a jak jsem tak rostl, řval jsem ve věcech jako pravý "rozumný" odpírač a hlavně toho odpírání Vysvětlovač všeho čím dál víc. Dneska zná Cilicha každej. No a teď mi pomalu spíná, co se doopravdy děje. A vy byste museli být zcela blbí, abyste moje baletní a náhle jemně přetáčené kroky neviděli. Trochu měnim kulisy - tovíte, s tím to umím.

Ale vím, jak tu teď vypadám...

Neskutečně si tě nevážim. Ani ne snad za to, že vůbec nevíš, o čem jsi tu žvanil a kolika lidem těmi cancy ubližoval. Ale že se kroutíš jako had...Zastrkej si své pozdní lítosti a přání kamsi - Hvězdo naše jasná...A nezapomeň poděkovat všem v diskuzi, kteří ti říkají to samé jako já a přistupují k Tobě s co největší slušností. Poděkuj jim. Já to dělat nebudu...A prosimtě nekruť to, jaks to myslel a nemyslel...a co jsi nikdy neřekl... jsi neskutečný...a vpodstatě stejný jako ti, kteří to tu nad námi vedou a které Ty kritizuješ.

1 4
možnosti
OT

A jsme doma. Vám zřejmě patří penzion Cilich v Příchovicích. Tak to už vás chápu. Opravdu.

0 2
možnosti
Foto

I59v75o 15C55i65l63i54c12h

26. 2. 2021 18:27

Už zase mne stalkujete? ;-D A ne, ten mi opravdu nepatří ;-(

0 0
možnosti
OT

A hodně zajímavá je ještě jedna věc. Vy a vám podobní jsou schopni jen kritizovat. Sami ale nějaký uskutečnitelný návrh, který by pomohl tu epidemii zastavit, nemají. Nebo vy ho snad tajíte?

0 2
možnosti
Foto

I11v67o 46C39i43l77i91c73h

26. 2. 2021 18:08

Na to jak často jste v diskuzích pod mými články bych čekal o něco větší přehled:

Podle mého názoru by měl stát maximálně a cíleně ochraňovat právě jenom ty lidi, kteří o to stojí, ostatní nechat normálně žít a neházet plošně všechny do jednoho pytle. Bez ohledu, zda jsou anebo nejsou v rizikové skupině. Každý nechť si to riziko (třeba i po konzultaci s lékařem) vyhodnotí sám, ostatně celý život je o vyhodnocování rizik a nikdo z něj nakonec živý nevyváznem. Kdo se o svůj život bojí natolik, že mu to stojí za přežívání v uzavřeném bytě bez kontaktu s ostatními lidmi, tak by mu měl stát bezpečně zajistit veškeré nutné potřeby pro přežití aniž by ho tím ohrozil. Ti, kdo raději plnohodnotně žijí třeba i za cenu případného rizika zkrácení vlastního života, nechť je jim to také umožněno. Ale nutit celou společnost včetně malých dětí k drastickému omezování kvůli ochraně lidí, kteří o to vlastně sami ani nestojí, je podle mého názoru, mírně řečeno, kontraproduktivní.

Zdroj: https://cilich.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=764885

2 0
možnosti
JR

J17a83n 40R93á90ž

26. 2. 2021 16:12

Jako virologa amatéra Vás skutečně obdivuji.

A hlavně se mi na Vás líbí, že jste se začal řídit známým bonmotem prezidenta o změnách názorů a nechcete být považován za blbce. .

3 1
možnosti
Foto

I19v53o 95C95i88l90i89c49h

26. 2. 2021 16:34

A hele, další, kdo to nepochopil anebo žije v bludných představách ;-D K žádné změně názorů nedošlo!

0 0
možnosti
Foto

Možná byste se mohl vrátit ke svým blogům z loňského roku, kde z vašeho textu nevyplývá, že byste Covid považoval za horší než chřipku.

3 1
možnosti
Foto

I85v62o 37C30i81l89i70c87h

26. 2. 2021 11:37

Tvrdil jsem, že to je onemocnění jako jiné (což ostatně řekl i ministr Vojtěch) a že si nezaslouží tu masivní mediální podporu. A nikdy jsem si nemyslel, že je to jen "chřipečka". Naopak, nepodceňuji ani chřipku, na rozdíl od těch, kteří ji takto označují. Nemohu za to, že jste to pochopil jinak.

1 0
možnosti
MM

Pane Cilichu,

jsem přesvědčen, a to bez nenávisti, jste ve srovnání s minulými blogy silně !"poopravil" svá názory.. Možná se už nezúčastníte nějaké další demonstrace na Staromáku.

1 0
možnosti
Foto

I93v86o 84C37i10l22i76c94h

26. 2. 2021 10:35

Mýlíte se, tohle tvrdím celou dobu. Nikdy jsem covid nepodceňoval a vždy jsem považoval většinu těch "opatření" včetně nošení roušek za špatná a kontraproduktivní. A na tom se nic nezměnilo.

0 0
možnosti
KT

Zajímavé je, že "chřipečku" vymysleli zastánci přísného omezování, od odpůrců jsem toto slovo nikdy nečetla.

Je to jako argumentační klam. Něco si vymyslím a vložím do úst svému oponentovi.

6 0
možnosti
Foto

I29v61o 56C80i85l62i45c66h

26. 2. 2021 10:02

Přesně tak a jeden takový už exhibuje i v této diskuzi ;-)

1 0
možnosti
DS

10 měsíců. Domov důchodců Břevnice. I u 90-letých lidí.

Jinak k té imunitě moje odpověď na dotaz na blogu jinachemie, zda je nějaké imunologické vysvětlení proč je imunita po očkování lepší než ta po onemocnění:

Víte sám dobře, že se tak maximálně můžete dočkat nějakého esoterického blábolu nepodloženého daty.

Nějaká hladina IgG je prostě určitá hladina IgG. Naopak může lehce nastat situace, že nějaký test nebude rozpoznávat IgG indukované očkováním - protože bude detekovat jiné virové proteiny. Nebo mi někdo chce tvrdit, že když člověku dám jen část viru, jeho imunitní aparát si sám od sebe "představí" celý virus?

Pokud jde o trvání imunity, už jste si odpověděl sám. Naše české, i mnohé světové, studie, ukázaly, že imunita charakterizovaná jako vysoké IgG přetrvává i 10 měsícu, neboť déle o viru u nás nevíme.

Ale všelijaká různá esoterická tvrzení okolo imunity mne vůbec nepřekvapují. Už Samuel Hahnemann měl homeopatii namíchanou s indukováním imunity. Bohužel je zde i esoterická praxe. A tak jdeme zítra na pohřeb babičky, do které naprali očkování tři dny poté, co byla konečně po třech týdnech PCR negativní.

1 0
možnosti
Foto

I29v69o 22C74i47l98i95c85h

26. 2. 2021 7:25

Upřímnou soustrast ;-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS