Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dovolím si (i pro p. Boháčka) vysvětlit:

Když půjde v roušce někdo po liduprázdné louce sám v roušce, co si pomyslíme o jeho IQ?

Když uvidíme samotného řidiče v autě s rouškou (viděl jsem včera), co si pomyslíte?

atd.

Ale když NĚKDO "vtipným" nařízením nažene seniory do supermarketu mezi 8 -10 hod., takže vznikne nebývalý nával, co si pomyslíme o jeho IQ?

Nebo když někdo přehlédne, že 200 horníků se nacpe do sprch, zatímce jinde musejí být všichni orouškováni a 2m od sebe, co si....

Podobných nesmyslů bylo, a ještě bude!

Vyvolaná hysterie zatemnila lidem rozum, takže už jsem slyšel o několika lidech na pokraji duševní poruchy z hrůzy.

A polopatisticky: Myslící člověk dokáže rozeznat, kdy chránit sebe a hlavně ostatní, jenže naši voliči ...

7 0
možnosti
Foto

I51v36o 33C96i73l80i47c89h

24. 5. 2020 16:17

Jedna moje (pracovně) známá je tak vystrašená, že od počátku "epidemie" nevyšla z bytu a neotvírá ani okna, jednou týdně k ní smí pouze ke dveřím na otočku její syn v roušce a rukavicích s nákupem. Fakt mi je jí líto.

1 0
možnosti

J23a56n 54R32á67ž

24. 5. 2020 16:47

Umřít na panickou hrůzu musí být opravdu blbé. Podobné znám taky a slyšel jsem kuriozitu, že prý(!!) nějaká dáma si dávala roušku i když s někým mluvila mobilem.;-D

Mimochodem: Dnes jsem viděl mladou dámu, jak si před vstupem do Lídlu na hlavu nasadila podivnou kuklu, na oči dala brýle a na ruce gumové rukavice až nad lokty. Dost jsme se s okolními zasmáli.

4 0
možnosti
Foto

I17v58o 75C97i46l35i50c76h

24. 5. 2020 17:00

Tak když mohli politici v roušce skypovat, proč by ona nemohla telefonovat? ;-)

Té mladé dámy v Lídlu je mi spíš líto ... ;-(

4 0
možnosti

Me je naprosto jedno, jestli nekdo rousku nosi, nebo nenosi. A rozhodne se nebudu nekomu vysmivat, nebo posmivat za to, ze ji nosi. Je to jeho rozhodnuti. Myslim ze napr. za pul roku, az budu mit rymu, nebo na me poleze nejaka chripka, klidne si ji vezmu. A bude mi sumak, jestli se mi nejaky Cilich nebo Raz budou na ulici ci v obchode posmivat. Jestli chce nekdo chodit v rousce, nebo bos ci skakat po jedne noze, at to pro mne zamne dela.

Chodit po ulici a co chvili si ji nasazovat (abych se chranil) a potom sundavat (aby se mi "nekdo" nevysmival) mi prijde hloupe a proto si ji nasadim a sundam jen jednou.

Stejne ty vase priklady :-/ trochu mrdi. Ta "jedna moje znama ... a dnes jsem videl mladou damu ..." 8-o . To jsou argumenty?

To jestli nekdo skypoval v rousce taky neresim. Vim ja, jestli tam s nim byl nekdo dalsi, treba proto, aby mu pomohl zachranit nastalou neprijemnou situaci. ;-)

Pochopitelne, ze mate pravo na svuj nazor, tak proto nebudte sobci a dovolte stejne pravo i tem druhym.

0 1
možnosti
Foto

I56v55o 36C91i41l58i33c68h

25. 5. 2020 6:20

Vždyť Vám v tom nošení čehokoli nebráním a ani se nevysmívám, mně je těch k smrti vystrašených lidí naopak líto.

3 0
možnosti

Ti kdo je nosi jsou k smrti vystraseni? Rozumim tomu, ze ti kteri maji v tomto jiny nazor jste si definitivne zaradil. Tvrzeni, ze se nevysmivate je neduveryhodne. Kdo si precetl vase prispevky doplnene smajliky mi da za pravdu.

Nasledujici dny nam ukazi, kdo je "hrdina" (jako vy) a kdo bude "smesny" (chovat se ohleduplne k sobe a svemu okoli).

Preji hezky den, i kdyz dnes to podle predpovedi tak uplne nevypada.

0 2
možnosti
Foto

I84v84o 77C82i80l45i65c25h

25. 5. 2020 7:24

Člověče, naučte se alespoň číst bez toho, abyste si tam vkládal nějaké vlastní představy. Dvakrát jsem napsal, že je mi jich líto. Poprvé u té mé známé a podruhé u té v Lídlu.

1 0
možnosti

Člověče buď se neumíte písemně vyjádřit nebo mermomocí nám tu lžete do očí. Vyjadřujete se naprosto jasně: vysmíváte se.

1 1
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.