Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprostý souhlas :)

2 0
možnosti
Foto

Je úplně jedno kdy kdo s nějakou pitomostí přijde. Vždy to bude pitomost. Na tom zda předčasná už tolik zas nesejde.

2 0
možnosti
MS

Ono je to podobné, jako nedávno ty Skarty pro ZTP. Někomu docela vyhovovaly, jiným to bylo jedno a někteří to považovali za buzeraci. Takže nakonec se s vaničkou vylilo i dítě a Skarty se zrušily úplně. Přitom kdyby se postupovalo tak, že by Skarty byly nepovinné, možná by časem lidi ocenili jejich výhody a nenásilnou formou by na ně přešla většina klientů. Stejně by se mělo postupovat i s občanskými datovými schránkami.

2 0
možnosti
VH

Nejdřív ať naučí soudy datové schránky používat. Z mých známých, vlastnících datovou schránku, měli čtyři co do činění se soudy. Ani jednomu nepřišla sdělení soudu do schránky. Dvěma, kteří nepobývají pravidelně na své trvalé adrese dokonce nepřišlo těch sdělení do schránky několik, takže se o nějakém řízení dověděli až z exekuce.

   Myslíte, že souci či úředníci byli za zmršenou práci (byť sebeméně) potrestáni???

   PS: Pro neznalé: v případě že máte datovou schránku, je tato jediným legálním způsobem doručení úředního spisu.  Adresu datové schránky lze zjistit z otevřených zdrojů.

1 0
možnosti
Foto

I83v38o 29C17i48l92i26c86h

18. 12. 2014 13:57

Tohle bych naopak považoval v některých (ne zrovna v těch Vámi zmiňovaných) případech i za výhodu - na základě neplatného doručení lze celé řízení napadnout, nechat celé opakovat a o to snáze dotáhnout prekluze ;-)

0 0
možnosti
TB

Jo, já mít místo ve státní správě - což se při mém věku a kvalifikaci (mohu následně doložit) jeví jako utopie: stáří 62 let, SŠ, posledních 20 let stejná firma - tak mohu taky vymýšlet "utopické " výmysly.

Naštěstí si nestěžuji na ministerstvech u úředníků, páč předem vím, že při jejich "podnětné" činnosti nesmí být rušeni....8-o

2 0
možnosti
VV

Dobrý den,já mám datovku občana , je mi 63 a pro úřadování nemá chybu .

Ale v ostatním jste moje krevní skupina .

2 0
možnosti
MS

Máte k ní i elektronický podpis, nebo ji používáte jen pasívně pro příjem pošty ?

1 0
možnosti
VV

Dobrý den,já mám datovku občana , je mi 63 a pro úřadování nemá chybu .

Ale v ostatním jste moje krevní skupina .

1 0
možnosti
Foto

I50v90o 73C77i37l98i97c67h

17. 12. 2014 18:33

Díky. Já si nemyslím, že by byla datová schránka špatná věc (i když to provedení si umím představit uživatelsky příjemnější), jen nejsem vůbec přesvědčen, že by to měli zavést povinně zcela všem občanům.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, přeji Ti spokojené zákazníky!R^

1 0
možnosti
Foto

I57v17o 38C17i42l53i64c76h

17. 12. 2014 17:19

Díky Horste, na to stěžovat nemohu, jen kdyby jich bylo víc ;-)

0 0
možnosti
II

To asi neprojde. Je to zhruba stejný požadavek, jako že každý musí být někde zaměstnán. Nebo že každý musí někde bydlet :-)

Mimochodem - já si nedávno datovou schránku zřídit chtěl, ale nepochodil jsem, protože žádný z přítomných pracovník Czech pointu nevěděl, zda mohu mít jednu datovou schránku pro sebe, jako soukromou osobu, a současně jako OSVČ. Spíš se klonili k názoru, že bych měl mít dvě. Což logicky nechci. Takže nemám pořád žádnou.

1 0
možnosti
Foto

I18v88o 96C74i94l77i13c58h

17. 12. 2014 17:16

Také jsem se na to ptal (volal jsem přímo na tu jejich infolinku) a bylo mi řečeno, že bych musel mít schránky dvě. A tak stejně jako Vy nemám žádnou a nijak mi to nechybí.

0 0
možnosti
GK

co když nepude šalina?

0 0
možnosti
Foto

I54v36o 26C11i68l10i49c51h

17. 12. 2014 17:17

Tak máte smolíka ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 194
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2339x
Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.