Tak jsem prý troll a jsem na blacklistu

Ale ne na blacklistu administrátorů iDnes, ti mi mé příspěvky nemažou, tudíž logicky soudím, že je tím pádem nepovažují ani za jakkoli závadné. Dostal jsem se na blacklist jakéhosi Jana Hanáka, jinak také řečeného Bonzáka.

Holt jsem se pod jeho články pravděpodobně nevyjadřoval dostatečně souhlasně a v uctivém předklonu nad genialitou autora. Nedělám to jinde, nebudu to dělat ani u Hanáků.

U jeho článků, které se věnovaly bonzování či Svobodným (nejčastěji obému) jsem s tímto pánem měl před časem mnoho slušně vedených rozepří, ale pan Hanák téměř vždy na moje dotazy odpovídal buď velice neurčitě a velmi často i na zcela něco jiného, nebo lakonickým "Máte to v článku" (kde to viděl asi jen on) anebo "Děkuji za návštěvu, nashledanou" (jinak řečeno "Vypadni, moc mi rejpeš do mého geniálního projektu ideogicky nevhodnými dotazy"). Usoudil jsem tudíž, že další debata s tímto pánem je ztrátou času a přestal jsem ho zcela sledovat, natož abych mu něco psal do diskuzí.

Znovu mne po dlouhé době tento pán zaujal až svým novým "projektem", kde se rozhodl bojovat proti trollům (schválně jsem zběžně prolétl diskuze pod několika jeho články před tímto a nic závadného jsem tam nenašel, pokud tedy nepočítám arogantní a sebestředné chování pana Hanáka a případné reakce na to ve stejném duchu, které chápu jako vyprovokované) a následující trollí seriál.

Tak jsem mu do diskuze po dlouhé době napsal, že obhajuje mazání na základě nějakých svých pravidel, což je samozřejmě jeho plné právo stejně jako je zase moje plné právo myslet si o mazajícím autorovi své a to, že autorské mazání přehlednosti diskuze neprospěje vůbec nijak, protože po každém smazaném příspěvku zůstane rušivý "flek" s textem "Smazaný příspěvek", ale jeho právo mazat samozřejmě nijak nezpochybňuji.

To se mu sice nelíbilo, ale ještě mne automaticky nemazal. S tím začal až ve chvíli, kdy on sám citoval část doporučení administrátorů pro mazání a já měl tu drzost ho doplnit i o pasáž, která se mu nehodila do jeho mazací ideologie - posuďte sami kvůli čemu panu Hanákovi se mnou došla trpělivost:

Dokonce již moje jméno vyvěsil zcela veřejně i na ten svůj slavný blacklist (netuším, jestli to není proti pravdidlům iDnes, ale já neklesnu na jeho úroveň, abych ho nabonzoval).

Hodlám tohoto pána opět zase zcela ignorovat, protože od té doby, co jsem ho přestal sledovat, se nezměnil ani trošku k lepšímu, spíše to jeho arogantní chování graduje. Pouze jsem měl potřebu vysvětlit skutečnosti, které mi pod svými blogy pan Hanák zcela automaticky maže (neboli demokracie a svoboda slova v podání pana Hanáka) a tudíž se nemohu bránit jinak.

PS: Já v diskuzi na rozdíl od pana Hanáka samozřejmě nesouhlasné příspěvky nemažu. Já tam nemažu vůbec, ctím svobodu - každý (samozřejmě včetně mne) máme právo se veřejně ztrapnit dle vlastní libosti.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivo Cilich | sobota 19.7.2014 9:25 | karma článku: 21,34 | přečteno: 1350x
  • Další články autora

Ivo Cilich

Po bitvě je generálem každý

23.12.2023 v 8:20 | Karma: 32,36

Ivo Cilich

Zdravotnictví a legionella

17.12.2023 v 13:20 | Karma: 33,84

Ivo Cilich

Kdo dělá problémy?

30.7.2023 v 18:40 | Karma: 34,42

Ivo Cilich

Jednodenní volby?

17.2.2023 v 9:30 | Karma: 12,48