Také se mi už nechtělo, ale...

23. 11. 2021 20:00:07
... rozjela se tady nyní nějaká vlna velmi jednostranných článků, takže mi to i přes akutní nedostatek času opět nedalo a alespoň sem dám krátce dohromady to, co jsem už napsal různě v diskuzích.
Tohle je totiž přesně to, co mi vadí. Dehonestace druhé strany ukázáním na ty největší extrémisty. Mám v práci kolegu, který věří v chemtrails, v to, že mu při testu strčí čip do nosu anebo i v to s tím magnetem, který má držet na místě vpichu vakcíny. Když jsem po něm chtěl, ať mi to teda ukáže na mém čerstvém očkování, tak vycouval, že nemá magnet. Vím proč ho najednou "neměl", už to předtím totiž zkoušel na uklízečku a u té mu to samozřejmě nefungovalo. A zde na blogu se také kde kdo ohání Volným a podobnými extrémisty a exoty. Proč? Potřebujete lidi s jiným názorem zadupat do země pomocí podpásových pseudo argumentů?

Ono to totiž není tak jednoduché, jak to někteří černobíle uvažující lidé vidí. Víte jak mi například zatrnulo, když mi moje třiaosmdesátiletá matka oznámila, že se jí po druhém očkování zcela náhle objevil zánět žil v pravé noze, aniž by na to do té doby jakkoli trpěla? A zatrnulo mi o to víc, že jsem ji k tomu očkování sám doslova přemluvil, protože v jejím věku a po tom, co si v minulosti prožila s průduškama i plícema, tu vakcínu vidím jako přínosnou. Naštěstí to dopadlo dobře a už je zase v pořádku...

Mně se do případné třetí dávky už nechce ani trošku, po tom co jsem si prožil po té druhé. První byla zcela v pohodě, jen večer asi dvacet minut zimnice, ale bez zvýšené teploty. Ale ta druhá mne po cca dvaceti hodinách od aplikace dostala tak, že jsem musel skončit v práci, doma jsem zalehl na gauč a usnul tak tvrdě, že mne partnerka chodila kontrolovat, jestli ještě žiju. Kolem deváté večer najednou střih, okamžitě klesla i horečka přes 38 na téměř normál a pouze jsem do rána propotil všechna prostěradla. Tohle bych ovšem bral jako normální reakci na vakcínu. Jenže od toho dne mne zhruba čtvrt roku trápily bolesti kloubů a svalů, náhlé návaly horka a nespavost. Pak naštěstí postupně přešlo vše, kromě té nespavosti, která mne trápí dodnes.

Takže mamku již také přemlouvat (ani pro a ani proti) nebudu, nechám to čistě na jejím rozhodnutí.
Na druhou stranu, moje partnerka neměla vůbec žádné potíže ani po jedné z dávek (to je hrozné slovo, pořád mi připomíná ty dvě dávky z Pelíšků), její babička ani po třetí dávce. Ovšem dvojče mé partnerky odstonalo dávky obě, ale to lze přisuzovat tomu, že jako jediná z nás covid předtím měla.

A z mých dětí není očkovaný pouze můj syn, který jediný covid prodělal, má dost protilátek a je navíc epileptik, takže bych byl raději, kdyby se očkovat nenechal. Ale vláda ho do toho přesto nutí. Ovšem ostatní děti se také nechaly očkovat jen proto, aby měly klid od té vládní buzerace podobně jako já a téměř všichni kolem mne.

Tak se prosím zamysleme, zda ty důvody té druhé strany také nemají nějakou relevanci, podpořenou třeba i osobní zkušeností. Děkuji.

Autor: Ivo Cilich | úterý 23.11.2021 20:00 | karma článku: 35.18 | přečteno: 1556x

Další články blogera

Ivo Cilich

Po bitvě je generálem každý

Začaly se rojit názory i články, které nasazují Policii psí hlavu a zpětně hledají nějaká pochybení.

23.12.2023 v 8:20 | Karma článku: 32.29 | Přečteno: 1139 | Diskuse

Ivo Cilich

Zdravotnictví a legionella

Zdravotnictví je nyní docela kontroverzní téma, třešničkou byl asi hlavně požadavek na výsluhy. Zkusím zde popsat mou vlastní zkušenost z relativně nedávné doby.

17.12.2023 v 13:20 | Karma článku: 33.84 | Přečteno: 3336 | Diskuse

Ivo Cilich

"Cigánská férovka" jako součást kulturního dědictví?

Minulý týden byl propuštěn z vazby Ukrajinec, který smrtelně pobodal Roma v Brně. Rozhodl o tom nejdříve brněnský městský soud a po odvolání státního zástupce i soud krajský.

23.8.2023 v 7:00 | Karma článku: 40.98 | Přečteno: 2387 | Diskuse

Ivo Cilich

Kdo dělá problémy?

Čím dál častěji se setkávám s názorem, že ukrajinští uprchlíci jsou nepřizpůsobivější než naše romská minorita. Je tomu skutečně tak?

30.7.2023 v 18:40 | Karma článku: 34.37 | Přečteno: 1078 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 11.92 | Přečteno: 117 | Diskuse

Filip Vracovský

Česko jako země plná ateistů a agnostiků přesto žije z křestanských tradic a k Rusku

nebo Ukrajině má poměrně blízko. Těžko však může chápat Blízký východ . Než se v další sérii blogů vrátím do kuchyně dovolte ještě jednu úvahu laika....

29.3.2024 v 7:49 | Karma článku: 5.73 | Přečteno: 104 |

Ladislav Pokorný

Vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že v Česku se už žije líp

Pan premiér se v médiích opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost by však bylo vhodné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou.

28.3.2024 v 16:51 | Karma článku: 37.91 | Přečteno: 905 | Diskuse

Jan Pražák

Mají mít staří lidé přednost?

Ráno jsem vstala levou nohou. Začalo to už předchozí večer, vnučka mi říkala do telefonu, že tam u nich přepadl nějaký mladý mizera staříka, který sotva chodil. Okradl ho a srazil na zem, až si ten pán pohmoždil ruku a odřel tvář.

28.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 33.90 | Přečteno: 3371 | Diskuse
Počet článků 194 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2269

Pán světla v divadle (takže vlastně světlonoš a pro některé zde možná i lucifer), také strojař z vývoje i ajťák s víc jak dvacetiletou praxí. Pravicový bohém s o třicet let mladší duší, rebel srdcem i myslí pro kterého je svoboda na prvním místě a nejstarší mimozemská "negativní nula" (0Rh-). Ale také rozený jihomoravák už léta žijící na českém severu a nyní již i napůl v Praze, kde se dobrá domácí slivovička shání opravdu špatně.
Všechny mé články na tomto blogu vyjadřují jen a pouze moje osobní názory. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí to číst. Povinné to není.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...